Starší komentáře ke článku: djnipp.com

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 18.8.2003 0:26:31

eh, tak tohle jsem jaksi nepochopil, mozna jsem moc jednoduchej, ale:
1. je tam celkem asi 15 odkazu, neco jako alt a title prd, krom toho se tam vetrel i deadlink (<a href='http://www.djnipp.com/photo/bg.gif)' target='_blank'>http://www.djnipp.com/photo/bg.gif)</a>
2. psycho obrazky, kterym kdyz nic jineho, chybi rozliseni.
3. nulovy obsah uvodni stranky, ktery ma jaksi nulovou vypovydajici schopnost naznacit, co se na uzivatele chysta
4. flash jako ukazka pokusu autora dobry, gratuluju k drag&drop akcim, ale ty jaksi opet nenahradi nulovy obsah, navic se obavam, ze to ne kazdeho musi uchvatit jako me ;)
5. flash na fullscreen - proc?

prijde mi tady zkratka spousta veci na hlavu postavena, na zaver obligatni doporuceni prostudovat 10 poslednich kritik ...

Avatar

Autor komentáře: neznamy

Datum vložení: 18.8.2003 12:56:11

2. psycho obrazky, kterym kdyz nic jineho, chybi rozliseni. ???
nulovy obsah ??? to je stranka s mp3 !
doporuceni prostudovat 10 poslednich kritik ???

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 18.8.2003 21:56:52

1. chybi rozliseni by mohlo znamenat, ze 200x120px (cca) mi prijde subjektivne malo
2. nulovy obsah - co to asi muze byt fullscreen vs. objem obsahu mi pomerem vychazi celkem nula
3. doporuceni prostudovat 10 poslednich kritik <- co to asi muze znamenat?

Avatar

Autor komentáře: vyklidneny

Datum vložení: 18.8.2003 14:59:31

Chtel bych podekovat autorovi stranek za paradni tvorbu. Moc se mi to libilo. Fullscreen tam opravdu vzhledem k drag&drop patri. Vyjadril vse jednoduse a s pridanou hodnotou vzhledem ke kvalite obrazku. Docela rad bych si to poslechl live...have fun.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 18.8.2003 21:59:52

fullscreen tam opravdu nepatri - viz nadherne zpracovane secondmethods ...

Avatar

Autor komentáře: brn

Datum vložení: 18.8.2003 9:19:24

No ten flash by skutecne v tom fullscreenu byt nemusel, neni k tomu zadny duvod. Navic fullscreen uzivatele obtezuje (alespon ze se da prepnout tim, ze otevru fullscreen verzi, zavru ji a pak kliknu na to "otevrit v okne", ktere se objevi).

Dve nejhorsi veci na teto planete jsou FULLSCREEN a hned za nim je FLASH.

Avatar

Autor komentáře: brn

Datum vložení: 18.8.2003 13:54:46

a jeste bych dodal, ze kdybych na netu narazil nekdy na stranku, ktera se automaticky prepne do fullscreenu, tak ji okamzite odstrelim ALT-F4

ale jinak pokud se jedna o nejaky experimentalni web, ktery je urcen deseti lidem ktere autor osobne zna, tak nic proti. Ovsem pokud by to melo pouzivat vetsi mnozstvi lidi tak opravdu nevim. Nedokazu si predstavit, ze by neco tak komplikovane komplikovaneho mel ovladat treba muj otec.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 18.8.2003 11:35:17

flash verze v mozille nefunguje (v 1.4), html verze vypada zcela odrazujicim dojmem, tak nevim...

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 18.8.2003 13:06:51

Pravda, trvalo mi to delší dobu, zhruba od půl osmé do jedné hodiny odpolední. Ale to je slušný průměr vzhledem k mému věku a vzdělání. Vím, co to je. Jedná se o jeden z posledních experimentálních inteligenčních testů, který má prověřit kvalitu přirozené inteligence PČÚ (průměrného českého uživatele).

A samotný test má zároveň působit jako prevence proti zakrňování té části mozku, která je zodpovědná za míru a kvalitu lidské představivosti.

Při procházení tímto webem jsem si tedy především procvičil část temporální a parietální s následnou lehkou extenzí do frontálního kortexu. Zároveň s tím byl aktivován inhibitor cholinesterázy a následně byl metabolizován enzymatickým systémem P-450, nálezajícím se v čelním laloku. Někdy.

Bohužel s výše zmíněným se mi také zvýšil kauzální faktor schizofrenních syndromů tak podstatně, že mě na několik dlouhých minut postihla hybridizace a bez následné imunoautoradiografie bych se asi tak snadno nevzpamatoval. No, nakonec jsem si dopřál komplexin 1, který je markerem převážně inhibičních systémů a zazdil jsem to komplexinem 2, jež napravil převážnou část excitačních synapsí.

Pokud mou kritiku čte autor a příliš ji nepochopil, pak jsem právě vyrovnal skóre.

S úctou Plaváček.

Avatar

Autor komentáře: juha

Datum vložení: 18.8.2003 14:14:08

opravdu sem se lekl, tohle sem jeste nevidel. radim autorovi,
aby se nebal informace dat na jednu ci tri webove stranky, velke cerne okno, kde neni zadny obsah... to opravdu ne.

stranka nema zadnou hlavicku ani logickou navigaci... ,
trochu bych se zamyslel a inspiroval bych se konkurenčními weby

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 18.8.2003 14:43:53

K cemu delat navigaci kdyz neni kam jit?

Avatar

Autor komentáře: DreamFacE

Datum vložení: 18.8.2003 16:53:45

:) :) :))) :))) :D :D :D

Avatar

Autor komentáře: PCH

Datum vložení: 18.8.2003 18:40:17

Náhodou ja nevím, co se Vám všem nelíbí.
prostě je to PĚKNÁ ČERNÁ STRÁNKA ! :)

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 18.8.2003 19:13:11

Nemůžu si pomoct ale je to dobré.
K pochopení účelu a obsahu webu stačí oprávnění k nošení občanského průkazu. A pokud jsem smysl a obsah pochopil správně, je tento web pro
tento účel udělán moc pěkně.
Jen doufejme, že provedení není vypůjčené.

/* Richard Palát, <a href='http://www.najedno.cz' target='_blank'>http://www.najedno.cz</a> */

Avatar

Autor komentáře: neznamy

Datum vložení: 18.8.2003 19:36:01

provedeni neni vypujcene. html vypada trochu blbe, ale to je castecne proto, ze vyuziva stejne externi soubory jako flash...a do flashe se neda importovat skoro zadne formatovani. diky za poznamky, link jsem opravil.

Avatar

Autor komentáře: samuel szabo

Datum vložení: 18.8.2003 22:35:05

Chyba mi design. Je sice pekne ze sa autor pohral s flashom ale na mna nejak ta cierna nezaposobila... Dalej by to nemusel byt fullscreen.
HTML stranka je takisto designom na nule. Verim ze aj ked ma stranka malo obsahu sa tam da dat aspon par bielych alebo sedych ciarok ktore nejakym sposobom rozdelia obrazovku..
samuel szabo

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 18.8.2003 23:36:31

Dobry den.

Muzete prosim zhodnotit moji novou stranku? Je html valid, css 2 valid.. a je uplne skvela :) Umite CSS a XHTML?

<a href='http://marabu.savvy.cz/domecek.html' target='_blank'>http://marabu.savvy.cz/domecek.html</a>

Jeste porad ta odpoved plati? :)

S pozdravem
Vita

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 19.8.2003 6:39:32

Domeček je vcelku povedené dílko, bohužel se rozpadne střecha při zvětšení písma. Tedy bych autorovi doporučil ještě jednou pořádně prostudovat všechno, co se týká CSS a celý web bych totálně přeoral. :))

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 19.8.2003 15:55:49

Ano, v IE se to pri zvetseni pisma rozpadne. Mam pocit ze to bude mit neco spolecneho s tim ze i pri xhtml muze byt stale vadny box-model. Mozilla i Opera se s tim porvou bez potizi.

Avatar

Autor komentáře: neznamy

Datum vložení: 19.8.2003 1:05:22

dekuji za vsechny vtipne pripominky. zaregistroval jsem jednu vec: kazdy flash, ktery tu v hodnoceni webu je, je od zakladu spatny, protoze jde o flash, alespon jsem nikdy pozitivni kritiku na flash necetl (pravda, nebylo moc na co). poslat stranku do validatoru a pak napsat: "vyhodilo mi to chyby" umi kazdy. pak nastava bezradnost, kdyz si nekdo hodi do validatoru flash, haha. poslednich 10 kritik jsem si prubezne prochazel, ale tohle neni (x)html/css, takze nevim, jak to myslite.

tento design je trochu minimalisticky, pravda, musim se priznat, ze to byl umysl, prislo mi to celkem netradicni, vzhledem k obsahu i opodstatnene. k otazce fullscreenu: taky to nemam rad, kdyz se stranka prepne sama, ale ja jasne davam najevo, ze je stranka fullscreen, a pokud nekdo nechce fullscreen flash, ale jen si pustit mp3, muze prejit na html. tady je pro zajimavost predchozi navrh webu...trochu protipol...<a href='http://dj-nipp.wz.cz/main.html' target='_blank'>http://dj-nipp.wz.cz/main.html</a> (pozor, preloader blbne).

snazil jsem se na djnipp.com udelat prehravac mp3, ale nevim jestli jde ve flash vyresit, aby se v prehravaci oteviraly linky, ktere jsou v externim souboru a natazenem jako html. muze mi nekdo poradit?

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 19.8.2003 1:27:17

a) ano, vetsina lidi zde nema rada flash, ja mezi ne take patrim. Flash totiz umi spoustu veci ktere nenavidim, navic - nebudete tomu verit - spousta lidi zde ho nejspis ma zakazany (protoze flash je vetsinou v reklamach). Obecne je to proto ze pristupnost vs flash nic moc. Prezentaci informaci mam radeji v textove forme.
b) i flash se da udelat tak aby jeho nacteni bylo validni
c) u vas se da pochvalit moznost obou verzi
d) vas flash mi prijde ehm... no proste zbytecny, to co jste udelal udela vetsina lidi i javascriptem a poziciovanym divem
e) ta druha stranka je takova 'zajimava' ale porad to postrada jednu zakladni vec. Na te strance proste nejsou informace. Bez informaci neni co resit - a web je predevsim o informacich. Navic se to cele hejbe a vubec :)
f) kazdy umi dat stranky do validatoru. Zde se to na to neomezuje - jsem schopen najit 95% chyb ktere vam rekne validator bez nej - a narozdil od nej jeste spoustu dalsich ktere on 'nevidi' a videt nemuze. Pristupnost vam validator nezhodnoti...
g) nesnasim fullscreen. Me okno ma nejak nastavenou sirku a ma to svuj ucel. Kdyz mi ho menite, delate neco co nechci. Kdybych chtel fullscreen, mam fullscreen.
h) s mp3 vam fakt neporadim, osobne nemam rad kdyz stranky delaji zvuky - nejsem na to pripraven, zvlast me to irituje u reklam (takova ta skoda na nekterych strankach)
i) udelal jste jednu chybu. Delate-li stranky podobneho razeni - nesnazte se dat cilovou skupinu vsechny. Tahle strana je mozna pro hudebniky nebo nejake takove lidi, urcite ne pro vsechny.

Avatar

Autor komentáře: nezn.

Datum vložení: 19.8.2003 9:23:00

myslite, ze by byl javascript lepsi? kazda z kritik tady zacina: "nikdy nezapinam javascript...", i ja mam flash mnohem radeji nez javu, stranka je vyresena podobne jednoduse jako by byla v jave.

ad e) delal jsem design, ne informace uvnitr. to si dopisuje uzivatel.
ad i) myslim, ze cilova skupina (posluchaci teto hudby) to pochopi.
ad h) nikdi nevi...?

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 19.8.2003 11:09:13

Add i) ano, proto by bylo vhodnejsi to napsat i do cilove skupiny tady na intervalu.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 19.8.2003 11:09:24

Neplette si javu a javascript!

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 19.8.2003 13:19:34

ale no kdyz se flash pouzije jako nejaka mala vtipna soucast stranky tak se to da prezit, ovsem kdyz nekdo udela cele stranky ve flashi nebo dokonce flashove menu...

Avatar

Autor komentáře: nezn.

Datum vložení: 20.8.2003 9:48:14

mate vlastne pravdu, asi predelam ten fullscreen na normalni okno.

Avatar

Autor komentáře: Patrik P.

Datum vložení: 19.8.2003 14:23:11

Nekdo to tu nedavno zminoval, ze by mel vyjit clanek s nejcastejsimi chybami v tehle sekci. Kdy asi bude tento clanek k dispozici?
Nebo si dotycny vymyslel?!

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 19.8.2003 14:29:50

Dotyčný si nevymýšlel, článek už je hotov ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Novák

Datum vložení: 19.8.2003 15:23:15

Tak jest :-)

Avatar

Autor komentáře: Eubie

Datum vložení: 19.8.2003 16:43:42

Dobrý den,
dokdy bude prosím vás diskuse na intervalu mimo provoz? Děkuji.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 19.8.2003 16:59:48

Viz <a href='http://interval.cz/discussion-read.asp?disc=2484&content=all#story16879' target='_blank'>http://interval.cz/discussion-read.asp?disc=2484&content=all#story16879</a>

Avatar

Autor komentáře: nezn

Datum vložení: 21.8.2003 9:32:01

diky za vsechny vase poznamky. v zasade opravnene. chtel bych se zeptat...pokud stranka obsahuje tak malo informci, jaky design byste zvolili. neni to ani a4 textu, ale dost dat v mp3 (bude vic). prislo mi lepsi udelat prazdny design pro malo informace, nez graficky bohaty, kdyz v nem neni moc textu. neni tam toho tak malo, aby to nestalo za to davat na net.

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 21.8.2003 15:31:57

Pokračoval bych ve stejném stylu. Jak budou přibývat skladby, dělat z nich jako by další fiktivní alba, každe album pak svůj layout. Až ti to jednou vyjde na opravdovych CD, ušetříš si práci s tvorbou obalů.

Avatar

Autor komentáře: nezn.

Datum vložení: 21.8.2003 17:44:56

dik, ta hudba neni moje a uz vysla.

Avatar

Autor komentáře: karel

Datum vložení: 24.8.2003 22:03:50

Osobnich stranek ruznych dju je spousta, treba bych doporucoval <a href='http://www.djmind-x.com' target='_blank'>http://www.djmind-x.com</a> a nebo docela vychytany jsou stranky jedny agentury <a href='http://www.synopsypromotion.com' target='_blank'>http://www.synopsypromotion.com</a>, ta by mozna venovat ji samotnou diskusi.

Avatar

Autor komentáře: BooVeeTer

Datum vložení: 25.8.2003 22:31:11

Zdravicko!
Nestich sem si nadsenim precist ostatni kritiky, ale stejne to bude asi trosku mimo, tagze je to fuk. ;u)
Jsem primo nadsen! ;uD Todle je podle myho zas jednou dobrej web. Squelej flashka... jednoduchej, malej, docela peknej. Drag a drop je uplne uza... fakt to zeru a jeste s pruhlednostma... hm...
Fakt squely.
Ale, nigdo neni dokonaly, tagze...
Flash je ve fulskrinu? Proc?
A proc pri 800x600 fsude skrolovace?!?!
A gde je plnohodnotna alternativa? Nevidim duvot, delat blivajs-textovej mod... drag a drop se da udelat s css a javaScriptem taky... a ani bych si nemusel zapinat Wokna a Inferno Exploder (hnuj....no jasne, kuli testovani ho ale stejne fseci mame).

Mno...nak me zacina poustet to natseni... nepouzil autor spis Flashku kuli tomu, ze nezvlada programovani?
Em...jasne ve Flashce asi taky nakej ten akcni skriptik natukal, myslim programovani f PROGRAMOVACIM JAZYKU.
Snazil se o minimalismus (pokut ano, povedlo se) nebo to lip nezvlat? Na neco takovyho bych se ptat nemel... tagze tu bude negde asi naka chypka, kera me k tomu vede.

Radeji se na to jeste jednou podivam... ;u)

S pozdravy
BooVeeTer

Avatar

Autor komentáře: nezn.

Datum vložení: 27.8.2003 22:48:23

joj, tahle diskuze jeste existuje...
tak tedy:
fulscreen asi zrusim, diky.
(nenapadne) sipicky jsou pro jistotu, kdyby se to prece jen neveslo na monitor...)
je to minimal, prislo mi to vtipny, precpanych stranek je uz dost. haha.
javascript bohuzel neumim, hmm, flash mi prijde kompatibilnejsi nez js.
ten script by byl asi jednoduchy, ale ten flashovy je taky jednoduchy...

Avatar

Autor komentáře: BooVeeTer

Datum vložení: 28.8.2003 13:35:17

kompatibilnejsi???
Skus jinej OS nez wokna! ;uD

Avatar

Autor komentáře: nezn.

Datum vložení: 28.8.2003 23:29:10

pro co je a neni flash plug-in? to neni linux flash plug-in? treba.

kompatibilnejsi??? mam trochu problemy s js asi na 3 ruznych pocitacich w98-xp. mrzne ie. oproti tomu s flashem jsem nikde problemy nemel. plugin = download cca 10sec.

Avatar

Autor komentáře: BooVeeTer

Datum vložení: 5.9.2003 17:56:37

No, pro linuxy asi taky bude... ale jeste sem nevidel nikoho, gdo by ho mel. I gdyz sem o nich slysel. Za to sem neslysel o pluginu pro OS2, coz mi pride taky jako celkem pouzivanej os. Ostatni os asi nemaj zas takovej vyznam ( Jau, gdo to po me hodil??? ;uD )
Hm... wokna sou mezi sebou hodne nekompatibilni, ale tohle asi bude chypka f tobe. Neplet si JScript a javaScript, ten druhy by mel jit ve stejne podobe jak pod vsemi (domnivam se ze od verze 3) IE s podporou javaScriptu, tak pod jinymi prohlizeci (pocinaje NN a konce Konquerorem) a jinymi os.
Ale tetka se z toho stava docela dost OT... ma to jeste cenu psat do diskuse? Gdybys mel namitky, napis mi je na majl.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz