Starší komentáře ke článku: David Špinar: Od Dobrého webu k H1.cz
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 26.9.2005 13:26:25
Na Slovensku projekt podobnych rozmerov a kvalit chyba. Myslim, ze keby ste rozsirili svoje aktivity na uzemie SR, urcite by ste nevysli naprazdno...
Datum vložení: 26.9.2005 15:16:19
proc H1 ? kopirovat umim taky prece ... http://www.mobilring.cz/ http://torrent.youceff.com chlapi neumite ani ikonu udelat nebo co ?
Datum vložení: 26.9.2005 15:36:40
Dobrý den, to asi došlo k malému nepochopení. Favicon, kterou používá Mobilring.cz je součástí redakčního systému Mambo, který rovněž používáme a má ji většina serverů, které používají Mambo a neobtěžovaly se nebo nechtěly ikonku změnit. My se ji chystáme změnit, ale byly důležitější věci. Navíc H1 není provozovatelem Mobilringu, takže i kdybychom ikonku zkopírovali, nemá s tím H1 nic do činění a nemá na web vliv. Marián Šimsa - Mobilring.cz
Datum vložení: 26.9.2005 18:48:31
ahoj .-) to bylo brano jako vtip .. ja sem se bavil s vitkem a on mi to vysvetlil .. no a co se te kooperace tyce on tam byl uveden jako webmajstr ... fakt to neberte osobne .-) jen ze sem si toho vsim :-)
Datum vložení: 27.9.2005 10:08:54
asi mám jiný smysl pro humor, ale říct o někom, že skopíroval cizí práci já za vtipné nepovažuju. Spíš to považuju za dost hloupé.
Datum vložení: 27.9.2005 10:05:50
pokud mobilring pouziva mambo tak pak je zajimave, ze nikde neni napsano, ze pouziva open source redakcni system Mambo a prave naopak se to tvari, ze je to prace vita dlouheho. To povazuji minimalne za neeticke
Datum vložení: 27.9.2005 10:11:57
Mambo licence nepožaduje výslovné uvedení na webu. Informace o Mambu je uvedena v hlavičce a až se ustálí samotná situace v Mambu, dá tam vývojář webu i odkaz na tu správnou stránku Mamba či jeho následníka. Není na tom nic neetického.
Datum vložení: 27.9.2005 10:30:44
... takhle sem to myslel ...
Datum vložení: 28.9.2005 19:51:57
<meta name="keywords" content="mambo, Mambo" /> <meta name="Generator" content="Mambo - Copyright 2000 - 2005 Miro International Pty Ltd. All rights reserved." />
Datum vložení: 26.9.2005 17:58:25
Je tento článek placená reklama oněch retardovaných individuí z H1.cz nebo to je zde dobrovolně? ;-)
Datum vložení: 26.9.2005 23:23:46
Pravidelní čtenáři Intervalu vědí, že zde žádné PR nikdy nevycházelo, nevychází a za mého vedení rozhodně vycházet nebude. Což může potvrdit řada mnou odmítnutých zástupců různých firem ;-)
Datum vložení: 27.9.2005 9:30:20
for example ?
Datum vložení: 27.9.2005 13:30:11
Servitku si pred usta nedavate... to treba uznat. Ale nakoniec lepsie je povedat nieco na rovinu ako obchadzat okolo krika. panov okolo dobreho vebu a h1 si vlastne aj celkom vazim. Na druhej strane mma pocit ze zo sebioa robia malych bohov len preto ze sa naucili par pravidiel pre mod_rewrite a vedia CSS, co podla mna zvladne polodementny simpanz. Webova stranku chapem ako branu k webovej aplikacii, ktora spracuvava a interaguje s databazou a poodbne. V tychto pripadoch sa obcas stane ze web nie je stopercentne pristupny a full CSS-XHTML -i zovany. Sledujem www.interval.cz uz nejaky cas ale mam coraz silnejsi pocit ze sa tu robi PR istych skupin ludi a presadzuje sa stale ten isty a jeden prud. Preboha pani uvedomte si ze webove stranky to nie je len vecna debata o beztabulkovom dizajne a o tom kto je vecsi macher lebo vie skratit XHTML+CSS kod na co najmensiu velkost....
Datum vložení: 27.9.2005 19:25:07
Ja si myslim, ze co do pravopisu tak simpanz na tom bude lepsie ako vy.
Datum vložení: 27.9.2005 22:39:38
Já si naopak myslím, že technické záležitosti jim jsou lhostejné a zabývají se právě marketingem, návratností investic a efektivitou. Tudíž mi tento komentář přijde trochu špatně mířený.
Datum vložení: 29.9.2005 4:10:50
ted pominu h1, ale obecne kecat o marketingu, efektivnosti umi kazdej, relaizace vetsinou vadne ... a kdyz jsme u realizace tak ten prispevek s polodementnim simpanzem (mimochodem to je po dlouhe dobe vec, ktera me pri cteni intervalu pobavila) dostava zase trosku smysl ...
Datum vložení: 29.9.2005 4:31:22
Ja to projistotu zduraznim driv, nez to nekdo zacne resit - opravdu uplne pomijim h1 vs. dw. A k tomu simpanzovi v obecne rovine souhlasim, pokud je to brany tak, z layout a velikost je naprosty zaklad nikoliv meritum problemu ...
Datum vložení: 2.10.2005 22:05:53
myslet si, ze nekdo z tech lidi *umi* psat pravidla pro mod_rewrite, to je trosku mimo realitu. na druhou stranu - delat weby tak, ze se na to pouzije jiz hotovy open-source cms system a prodavat to za tezke penize, to je skutecne umeni. at se to sype, panove! (a pozor, at si toho nevsimne nekdo, kdo ma take tolik drzosti, sice si tu konkurenci pochvalujete, ale co kdyby ...)
Datum vložení: 3.10.2005 0:06:52
[i]delat weby tak, ze se na to pouzije jiz hotovy open-source cms system a prodavat to za tezke penize, to je skutecne umeni. at se to sype, panove![/i] Promiňte, a to myslíte koho? Pokud jde o H1.cz, tak my žádné weby nevyrábíme.
Datum vložení: 4.10.2005 11:03:14
pokud jde o h1.cz, tak "reference si sice vezmeme s sebou, ale kdyz se neco nehodi, tak je tu preci ta zmena jmena". vyhodne! a ze "weby odtedka uz radsi vubec nedelame (protoze opravdu dobre umime *jenom* staticke), ted uz budeme jenom mluvit o tom, jak spatne dela weby nekdo jiny"? genialni!
Datum vložení: 5.10.2005 1:20:58
Asi si nás s někým pletete. Kompletní weby jsme nedělali ani v Dobrém webu a neděláme je ani v H1.cz. Odjakživa, nikoli až "odteďka". Poskytujeme konzultace, analýzy, školíme, publikujeme. Nic jiného. Pokud chce klient postavit web, doporučíme mu nějakou kvalitní webdesignérskou firmu.
Datum vložení: 28.9.2005 16:57:29
Asi se opravdu ukazuje jak si na serveru s obcas velmi zajimavymi clanky muze particka nekolika malo znamych udelat reklamu, at uz negativni ci pozitivni. Skoda jen, ze se pravidelny ctenar musi nechat rusit podobnymi clanky.. Panove hrajici si na malem ceskem (nebo prazskem?) pisecku se pretahuji o kyblicek a lopatku.. A k te pripravovane konferenci - opravdu si myslite, ze nekdo, kdo skutecne neco vi a neco vytvoril, se zucastni tlachani na nejake konferenci, ktera je spise PR firem, pro ktere pracuji prednasejici?
Datum vložení: 28.9.2005 17:02:10
[i]A k te pripravovane konferenci - opravdu si myslite, ze nekdo, kdo skutecne neco vi a neco vytvoril, se zucastni tlachani na nejake konferenci, ktera je spise PR firem, pro ktere pracuji prednasejici?[/i] Jsem přesvědčený, že ano. Nechte se překvapit.
Datum vložení: 26.9.2005 18:56:53
taketo clanky by bolo dobre oznacit ako reklamne, a neviem ci to vobec patri sem :( kde by som ja osobne radcej videl kvalitny clanok, napr. web 2.0 ... :)
Datum vložení: 26.9.2005 19:37:12
A co jiného než rozhovor asi patří do rubriky Magazín - Rozhovor? ;-) Malá nápověda: Pozvánka do kina to není ;-)
Datum vložení: 26.9.2005 20:47:08
No, nevim, jestli si ten clovek v tom clanku dela reklamu. Spis na sebe prozrazuje i to co nechce. Lidi, ktery rikaj, ze jim nejde o prachy a pritom vsemi ostatnimi slovy davaji jasne najevo, ze jim nejde o nic jineho, jsou ty nejhorsi.
Datum vložení: 27.9.2005 8:52:09
No ja Ti nevim, pokud nedelas ve volnem case open source tak v kapitalismu jde vzdy o penize, ne ;) Jak jinak chces uzivit rodinu? I ten open source nakonec umi vydelavat penize :)
Datum vložení: 27.9.2005 0:48:10
To se snadno řekne, ale kdo by to měl napsat. Vzhledem k občasnému lákání nových autorů bych řekl, že současné české e-ziny kvalitní autory neodmítají jako nadbytečné :)
Datum vložení: 26.9.2005 20:42:09
>> A co se týká klientů, ti se >> svobodně rozhodli, s kým >> chtějí spolupracovat. To by me vazne zajimalo, jak takovehle odstepeni spolecnosti funguje. To jako nova frakce rozesle klientum mailem neco jako "Vite, kaslem na DW.cz a zakladame novou spolecnost, tak mozna jestli byste chteli, tak muzete treba prejit k nam. Co vy nato?" Ahh, nesnasim manazery...
Datum vložení: 26.9.2005 21:53:34
Je to docela jednoduché. Dobrý web i H1.cz jsou poradenské firmy. Nedodávají klientům zboží, nýbrž konzultace. Ty může poskytovat jen živý člověk, nikoli instituce. Každý stálý klient tedy spolupracuje s konkrétním konzultantem, je s ním v kontaktu přes jeho e-mail a jeho telefon. Firma, ve které či pro kterou konzultant pracuje, je pro klienta zpravidla jen název na faktuře. Vy možná také vůbec neznáte firmu, pod jejíž hlavičkou pracuje váš praktický lékař, a pokud přejde pod jinou, bude vám to jedno. Rohodující je, zda jste spokojen s tím lékařem. Prakticky vzato se ale význam stálých klientů při dělení Dobrého webu poněkud přeceňuje. Drtivá většina klientů využívá jednorázové služby -- osobní konzultace, školení a analýzy. Těchto klientů přichází (a odchází) tak 40-50 do měsíce. Stálých bylo/je okolo deseti. Pokud byla vaše otázka jen řečnická, omlouvám se za tak dlouhou odpověď.
Datum vložení: 26.9.2005 23:40:17
No, nechci se nějak chlubit (nebo jen trošičku :-) - OK, raději to řeknu obecně: Marku, šel bys raději k lékaři, který vystudoval prestižní univerzitu, na které stále přednáší, nebo k lékaři, který PRÝ má jakousi pochybnou univerzitu? Koupíš si lék od Zentivy nebo GSK (vlastní h1.com :-)) nebo od jakési ukrajinské firmy, na kterou si náhodou narazil na webu? Když mi něco doporučí člověk od McKinseyho, bude to mít větší váhu než člověk od firmy XY Praha s. r. o. Značka je značka.
Datum vložení: 26.9.2005 23:53:54
Roberte, máš pravdu, značka samozřejmě hraje roli -- zpravidla při volbě nového dodavatele. Jak jsem ale pochopil původní otázku, tazateli šlo o to, jak se stálí klienti dozvěděli o rozdělení Dobrého webu, a podle čeho se rozhodovali, s kým pokračovat. Na to jsem odpovídal. Kdybychom se bavili o tom, jak silná je značka Dobrý web, byl by to úplně jiný příběh a rozhodně ne tak jednoduchý jako tvoje příklady.
Datum vložení: 27.9.2005 10:46:44
Já bych tedy šel k lékaři, který především provozuje praxi. To, že je někdo vynikající teoretik s dokonalým vzděláním mi nezaručuje, že mne vyléči. Stejně tak značka je značka. Ano, ale samotná (byť sebelepší) značka ještě není zárukou úspěchu.
Datum vložení: 4.10.2005 14:12:08
no porad je lepší vybírat mezi H1 a dobrym webem, než si vybrat agenturu Robert Němec, kde o sobě pan Němec píše, že je ředitel firmy a přitom je to obyčejný živnostník.
Datum vložení: 6.10.2005 0:25:31
Co jsem špatného na tom, že jsem živnostník? A jak se mám tedy ve vztahu k ostatním kolegům a klientům označovat, když firmu řídím? Pokud se podíváte na naše klienty (http://www.robertnemec.com/klienti/), myslím, že těm to nevadí.
Datum vložení: 27.9.2005 2:36:53
Diky, je mi to uz jasny.
Datum vložení: 27.9.2005 13:36:51
David - pohodový člověk, tváří se přirozeně, důvěryhodně, příjemně Marek - nafintěný, nepříjemně vypadající, umělý, lstivý, No, posuďte sami
Datum vložení: 27.9.2005 14:48:38
ale toto je opravdu nazor zeny
Datum vložení: 27.9.2005 15:11:34
Názor mé ženy: každý sňatkový podvodník se tváří přirozeně, důvěryhodně, příjemně:-)))
Datum vložení: 27.9.2005 15:29:00
David není sňatkový podvodník.
Datum vložení: 27.9.2005 17:45:49
Tak to musím uvést na pravou míru. Nehovořím o Davidovi. Já osobně neznám ani jednoho z pánů, kterých se tady ty dva články týkají. Nevím nic o tom, co se tady probírá (jen to, co se tady dočtu) a nemám v úmyslu se k někomu z nich osobně vyjadřovat nebo něco hodnotit, když o tom vím kulový. Moje poznámka je míněná v obecné rovině a říká jen to, že vše se dá vidět z různých úhlů pohledu.
Datum vložení: 27.9.2005 20:41:30
dovolil bych si nesouhlasit. Marka Antoše znám dobře a sedlo by na něj totéž, co jste napsal na Davida - normální, milý a rouzmný člověk, jemuž věřím. Akorát prostě Interval zvolil rozdílné fotky.
Datum vložení: 27.9.2005 20:59:50
Interval.cz na výběr fotek nemá vliv, fotky si dodávají sami interviewovaní (to je ale hrozný czenglismus ;-)
Datum vložení: 28.9.2005 7:21:20
- lidé jsou schopni si udělat o firmě nebo produktu vyhraněný názor jen podle shlédnuté fotografie - dobrý marketér tohle ví a umí tak manipulovat s názorem lidí - špatný marketér tohle neví (nebo podcení) a zbytečně způsobí firmě škodu Vzhledem k tomu, že Dobrý web i H1 se zabývají především marketingem, nelze v této oblasti nic odpustit. Fotky si dodali oba pánové sami, marketingové otěže tedy mají pevně v rukou a mě tak napadá, že tu někdo skóruje 1:0, že? :-)
Datum vložení: 29.9.2005 4:16:05
mno a dobry marketer vi, kdy je to uplne jedno - neznam ani jednoho, ale podle fotek je fakt soudit nebudu - to prvne a za druhe, jakkoli mam interval rad, tak to proste neni zasadni otazka, jakou tady kdo bude mit fotku. U Marka Antose me pobavilo, jak to trosku ve foru zlehcil, cili todle bych vubec neresil ...
Datum vložení: 29.9.2005 11:06:38
No, přijde mi to také, jak to říci slušně - zvláštní - udělat si tak zásadní názor na člověka podle fotky. Nehledě na to, že mi obě přišly ok.
Datum vložení: 29.9.2005 12:34:29
Mě to přijde hloupé, možná velmi hloupé, ale nic to nemění na faktu, že mnozí lidé to tak vnímají.
Datum vložení: 29.9.2005 16:09:03
tak nevim, kde vsude se s tou fotkou prezentuje, uznavam, ze to vypada jak oldschoolova reklama na pdacko, ale proste je to irelevantni a imho se ta fotka tady resi uuuplne zbytecne a ze by to mel byt nejaky marketingovy ulet, ... to pochybuji ...
Datum vložení: 30.9.2005 19:49:00
Davide, proč ti to přijde hloupé?! Máš dvě nabídky dvou firem. Produkty mají [b]úplně[/b] stejné. Jedna má odporný zářivě fialový leták s fotografií 143-leté uklízečky té firmy. Druhá firma má decentní letáček s fotkou majitele ve skvěle padnoucím saku. Kterou si vybereš? Takže - fotografie (ap. materiál) není rozhodující, ale je velmi důležitý při rozhodování.
Datum vložení: 3.10.2005 13:43:06
Plně souhlasím, proto jsem ten původní příspěvek o dobrých a lepších marketérech napsal. Hloupé mi však připadá dělat závěry z fotografie v případě tohoto (či předchozího) článku na Interval.cz. Tady bych od čtenářů očekával jiné měřítka.
Datum vložení: 4.10.2005 2:43:54
opet zareaguji, ja kdyz mi jde o penize, tak vzhled toho ci onoho nikdy neresim a pan spinar/antos neprodavaji sebe, nybrz svou praci, az to budou modelove, budem se bavit lidi, kteri se rozhoduji podle vzhledu imho nemaji v ridicich funkcich co delat a osobne s nimi nechci mit nic spolecneho ...
Datum vložení: 4.10.2005 3:31:17
Šedá je teorie a zelený strom života. Podle studie CNN vydělávají hezcí lidé více peněz. Viz http://www.rozhlas.cz/izurnal/poraveda/_zprava/187589 Ještě to stvrdím několika sexy fotografiemi http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=272750&st=0 :-)
Datum vložení: 4.10.2005 23:46:18
bill je dobrej, ale zpatky k nasi situaci ja nebudu polemizovat s tou studii, cetl jsem ji a usmival se, nicmene dam tedy polopatisticky priklad - clovek, ktery si produkt typu dw/h1 koupi na zaklade masaze kouzelne kozate blondynky se riti primo do pr... pekla a u tohoto nerizeneho sestupu byt nemusim emocni rozhodovani lze pozorovat daleko spise u finalnich spotrebitelu, tzn. vzhled muze byt dulezity u osob v prvni linii, kteri prodavaji koncovemu zakaznikovi (ne, ze by jinde nebyl - viz dale) - tady pak nelze segmentovat cenou, typem produktu, ... - zapusobi to jak u prodejce panvicek, tak i u prodejcu aut Dale se tim vice projevuje, cim - vetsi je protejsek laik v dane oblasti, - nizsi ma inteligenci (chtel jsem rict vzdelani, ale tam prima umera az tak fungovat nemusi) a - cim mene mu zalezi na penezich, ktere je ochoten investovat (typicky zastupce statni instituce) plne funguje pri naplneni vsech zde uvedenych kriterii, troufam si takoveho cloveka oznacit za blba. Zaroven si troufam vyslovit domnenku, ze clovek, ktery usoudi, ze neni spatny napad si nechat udelat studii od dw/h1 asi blb nebude, zaroven si troufam tvrdit nasledujici - neni to clovek nizsi inteligence, takovy by jejich produkt zavrhl obecne, protoze si to prece muze obstarat sam - zalezi mu na penezich - proc by to jinak delal - skoro si myslim, ze nebude uplny laik v oblasti, protoze jinak by ani netusil, ze neco takoveho v oblasti existuje nyni si jeste odvazneji troufam tvrdit, ze ve svetle tohoto je odkaz na studii cnn uplne na py** a irelevantni ...
Datum vložení: 4.10.2005 2:47:17
[i]Máš dvě nabídky dvou firem. Produkty mají úplně stejné. Jedna má odporný zářivě fialový leták s fotografií 143-leté uklízečky té firmy. Druhá firma má decentní letáček s fotkou majitele ve skvěle padnoucím saku[/i] v pripade "uplne" shodnych produktu u me rozhodne cena, ale vy vybirejte klidne podle fotky navic kdyz bude stejna cena, bude se lisit struktura produktu, kdyz bude stejna cena produktu a produkt samotny rozhodne kvalita prezentace, imho zadny prumerne dementni simpanz se nebude rozhodovat dle fotky majitele nekde vlevo v rohu vzadu, to je tak obskurni teorie, ze se mi az nechce verit, ze to tady resite a prosim, doufam, ze krome ad absurdum dovedene teorie o 143lete modelce mi tady nekdo nebude chtit vnutit teorii shodne ceny, produktu, prezentace a pak ze teda dojde na ty fotky ...
Datum vložení: 4.10.2005 10:14:03
Při nakupování a výběru produktů se člověk rozhoduje na základě emocí, teprve pak vstupuje do hry rozum, aby nákupní rozhodnutí patřičně zdůvodnil a podpořil racionálními argumenty. Nikdo netvrdí, že právě a jen fotografie rozhodne o uskutečnění vašeho nákupu, rozhodně jej ale může ovlivnit, aniž byste si to uvědomil; to platí za předpokladu, že ve vás vyvolá nějaké (jakékoliv) emoce. Proč myslíte, že v tolika reklamách na nejrůznější produkty figurují pěkné slečny? Je to proto, že snáze upoutají pozornost (i když dnes už jich je všude tolik, že tato funkce asi oslabuje) a následně vyvolají pozitivní emoce spojené s daným produktem a přínosem, který z jeho koupě plyne.
Datum vložení: 4.10.2005 23:50:08
jednak plati mnou prave vyse napsane, ale pro sichr opet zduraznim - toto funguje predevsim ve vztahu ke koncovemu zakaznikovi, emoce nejsou zanedbatelna cast reklamy, ale (opet opakuji) zafunguji spise na specificke cilove skupiny - ja si napriklad nepujdu koupit cihlu jen proto, ze mi ji nabizi opravdu tutova holka (kozy, telo, ksicht - hudertprozent), spis to ve mne budi usmev, kde vsude se marketeri nesnazi kozi efekt protlacit (presne cekam argument, ze stavebni mistr, ale i reditele SmallB stavebnich firem budou na tuto formu reagovat pozitivne, ale o to nyni nejde. Doufam, ze zde disktujici pochopi, kam jsem timto miril)
Datum vložení: 29.9.2005 16:09:56
OMFG, tak tomu rikam nazor odbornika ...
Datum vložení: 27.9.2005 21:30:20
Padlo tu spousta polopravd a překroucených skutečností a nemá velkou cenu je komentovat, protože v diskusi na Intervalu se nevyřeší nic a fanoušci jedné či druhé strany asi názor nezmění. Já znám pozadí celé "akce" dokonale, protože jsem byl celou dobu jejím účastníkem, takže nemusím fantazírovat o tom, jak to bylo. Mám k tomu jen jednu poznámku, která myslím vypovídá o mnohém - jsem celkem schopen pochopit, že si někdo chce zkusit podnikání na vlastní kůži, jsem schopen pochopit, že jde podnikat v oboru, který dělal jako zaměstnanec a že mi tedy asi bude konkurovat, ale nejsem schopen pochopit, že někdo se zdravým rozumem může přijít za svým zaměstnavatelem s nápadem "odevzdej mi část tvojí firmy, ja ti hodím drobky (25% podíl)". Jakýkoliv zaměstnavatel by musel být totální blázen, aby takovou nabídku přijal. Odmyslete si z té rovnice jména Špinar a Antoš a dosaďte si libovolná jiná, výsledek bude vždy stejný - na straně každého rozumně uvažujícího zaměstnavatele bude vždy rezolutní NE a kdo říká opak, je mírně řečeno naivní... Přetahování zákazníků, překrucování skutečností, zapírání dohodnutého atd. jsou už jen důsledkem nedohodnutí se, které pramení z výše popsané naivity odtrhavajících se zaměstnanců (resp. zaměstnance, ostatní byly externí spolupracovníci). A musím sebekriticky přiznat, že já sám jsem Marka dlouho přesvědčoval, že s tak bláznivou nabídkou nemůže David přijít, protože takový blázen není. No, zmýlil jsem se...
Datum vložení: 27.9.2005 22:07:41
Tomáši, kdyby to bylo tak, jak popisujete, bylo by to možná opravdu poněkud zvláštní. Jenže nic takového se nestalo. Za vámi nepřišel jeden zaměstnanec s nápadem "odevzdej mi část tvojí firmy, já ti hodím drobky (25% podíl)." Za vámi přišli 3 lidé (ano, jeden z nich váš zaměstnanec) s nabídkou založení [b]nové[/b] společnosti s [b]rovným[/b] podílem všech společníků. Je to tak, nebo není? Mimochodem, já sám jsem na tom byl dost podobně jako vy. Do Dobrého webu jsem za ty dva roky investoval přibližně stejně jako Internet Info a také jsem se musel rozhodnout s kým pokračovat. Rohodl jsem se pro H1.cz, takže ta nabídka asi tak úplně bláznivá nebyla. Myslím, že máme různé pohledy na hodnotu práce a lidí na jedné straně a peněz na straně druhé. Proto se vám zdají šílené jiné nápady než nám. Tak už to chodí.
Datum vložení: 27.9.2005 23:10:12
Určitě se shodnem v tom, že máme na věc rozdílný názor, což koneckonců bylo vidět při osobních pokusech o dohodu. Mám ale asi i rozdílný pohled na načasování takové nabídky. Kdyby před dvěma roky přišel Marek Prokop a chtěl s IInfem založit Dobrý web, s.r.o. s poměrem 50:50, asi bysme se dohodli. Jenže před dvěma roky jste se nijak výrazně v DW angažovat nechtěl a já uznávám, že jste to neměl zapotřebí (a nemáte ani dnes v H1), možná jste ani projektu DW nevěřil, nevím... A David? Nevěděl pře dvěma roky o téhle branži vůbec nic, učil se to za pochodu při práci v DW. Takže IInfo dva roky budovalo značku, zafinancovalo rozjezd, financovalo vývoj, financovalo start "hvězdy" Davida (férově nutno přiznat, že k budování značky jste přispěl i Vy a nikdo to nezpochybňuje) a najednou přijde ta zmíněná nabídka na odevzdání DW. Mně to normální nepřipadá a prostě to vypadá tak, že riskovat se nikomu nechtělo a když je značka zavedená a zisková, tak si ji chce někdo vzít, protože co si budeme povídat - 25 % podíl neznamená nic a kdyby se tři "rebelové" rozhodli, že prosadí své nápady, tak to silou 75 % udělají. Asi nepochopím ještě jednu věc - Vy k životu nepotřebujete ani DW, ani H1, Vaše jméno je dostatečná značka, o zakázky taky nouzi myslím nemáte, takže mi moc nejde na rozum, proč jste se vůbec nechal zatáhnout do téhle hry nazvané H1... Ale to je Vaše věc a má řečnická otázka, na kterou nečekám odpověď.
Datum vložení: 27.9.2005 23:28:29
Díky za věcný komentář. Na vaši řečnickou otázku rád odpovím. Do H1 jsem se "nechal zatáhnout" z úplně stejného důvodu, z jakého jsem se nechal před dvěma lety zatáhnout do Dobrého webu -- obojí jsem v danou dobu považoval (a obojí stále považuji) za dobrou cestu k tomu, jak dělat lépe svou práci. Mně osobně nic jiného nezajímá, proto jsem asi dost špatný byznysmen. I důvody, proč jsem nechtěl založit Dobrý web jako společnost, kdežto H1 ano, jsou jednoduché. Před založením Dobrého webu jsem Marka Antoše osobně neznal a existovalo jiné řešení (ja společnosti nerad). V případě H1 naopak všechny společníky osobně dobře znám a jiné řešení - jak se ukázalo i při jednáních s IInfem - neexistovalo.
Datum vložení: 29.9.2005 0:53:34
[i]Takže IInfo dva roky budovalo značku[/i] Tomáši, opravdu si myslíš, že tím, kdo budoval dva roky značku, je Internet Info? Kdo ze zaměstnanců Internet Infa kromě Davida psal odborné články, chodil na neformální semináře, přednášel na konferencích, přispíval do diskusí se signaturou Dobrého webu atd.? Pokud vím, tuto činnost obstarával téměř výhradně Marek Prokop a právě jeho zásluhou a díky jeho jménu získal Dobrý web svou pozici na trhu.
Datum vložení: 29.9.2005 10:14:40
Panove, nechcete si tyhle osobni veci tykajici se vasi uzke skupinky (kdo za co muze a kdo s kym proti komu,...) vyrikat nekde v hospode nebo na chatu? Leo
Datum vložení: 29.9.2005 14:07:29
Presne tak, tahnete a neotravujte tady. Nikoho to nezajima.
Datum vložení: 30.9.2005 11:29:50
zajima, tak bez jinam ty ne? o cem jinem se da pod timto clankem diskutovat asi?
Datum vložení: 30.9.2005 16:01:56
Tak panove, panove! Vsichni ven! Tady se mi prat nebudete, kdo zaplati skody? :D
Datum vložení: 4.10.2005 20:55:10
[i]Za vámi přišli 3 lidé... [/i] Nějak se nemůžu dopočítat: David Špinar + Marek Prokop = 2. Kdo byl ten třetí? Napadají mě řešení, ale nechci zbytečně teoretizovat. Ale možná mi do toho taky nic není...
Datum vložení: 5.10.2005 1:13:16
Žádné tajemství to není. Ten třetí byl Vašek Štrupl.
Datum vložení: 7.10.2005 13:05:37
Docela by mě zajímalo, jak se daří Michalovi Krutišovi, který kdysi pláchl od Roberta Němce. Asi věděl proč. Mimochodem říkal mi jeden kamarád, že jeho kamarádovi, který kdysi dělal pro Roberta Němce dluží Němec už asi sto let peníze za práci a pořád se vymlouvá, že je na tom bídně a že nemá. Tak jak je to s Němcem? A jak s dluhy? Michalu Krutišovi už nedluží nic? A platil mu včas?
Datum vložení: 9.10.2005 1:24:53
No dluzim mu cca 10 000 Kc ale ted fakt nemam, nejsou ksefty, tak prosim o strpeni. Dekuji. Vas Robertek.
Datum vložení: 10.10.2005 19:56:58
Jakožto programátor a SEO konzultant RobertNemec.com můžu prohlásit, že jsem všechny své peníze dostal vždy včas. Před mým příchodem do firmy ale vím, že byly časy, kdy někdy nebylo dost peněz a tak se některé peníze dostaly do rukou svým majitelům později. Prosím neteoretizujte nad odchodem Michala Krutiše. Nejdříve se ho zeptejte. Jinak vám sám potvrdí, že jsme nadále kamarádi. PS: Myslím, že čtenářům je jasné, že předchozí komentář nepsal Robert Němec a záleží jen na nich, jak věří lidem skrývající svojí identitu.
Datum vložení: 10.10.2005 21:36:49
a můžeš taky potvrdit, že už jsou všecky dluhy vyrovnány a všechny peníze se jejich majitelům /i když pozdě/ už dostaly?
Datum vložení: 27.10.2005 21:28:18
Ano můžu. Asistentka pohledala papíry o odměnách a vše je ok.
Datum vložení: 27.9.2005 22:51:36
Tomáši, promiň, ale já vůbec nechápu smysl tvého příspěvku. IInfo nepřijalo naši nabídku, protože jim připadala nevýhodná, a tak jsme odešli. Takže bysis měl spíš gratulovat, jak dobře jste se rozhodli, ne? Přijde mi správné, že pokud se v jakémkoliv partnertství cítím "nesvůj" a chtěl bych ho změnit, že to nejdřív projednám s tím druhým partnerem a budu se ho snažit přesvědčit o svém pohledu. Rozchod je přece vždy krajní řešení.
Datum vložení: 28.9.2005 9:44:24
Můj příspěvek přináší do diskuse pohled z druhé strany a je jen na laskavém čtenáři jak s ním naloží. Já se domnívám, že můj komentář jasně a srozumitelně popisuje "bod zlomu". Jak jsem již napsal, plně chápu všechna tvoje rozhodnutí až do předložení nabídky (zkusit si podnikání, odchod z IInfa, vlastní firma atd. - to vše je naprosto legitimní). No a co se dělo po "bodu zlomu" je už důsledek nedohody a nikdy se (logicky) neshodneme. Můj předchozí příspěvek myslím dává čtenáři možnost udělat si obrázek o tom, zda byla šance na dohodu a kdo s čím do jednání šel (sportovní terminologií: kdo útočil a kdo se musel bránit). Tvojí větu "Takže bysis měl spíš gratulovat, jak dobře jste se rozhodli, ne?" zase moc nechápu já. Nemám pocit, že bych se vyjádřil v tom smyslu, že rozhodnutí lituji. "Gratulovat si" je příliš silné slovo a nikdo normální nemůže slavit rozchod, protože ten je vždy bolestivý pro obě strany. Na druhou stranu nelze ani dlouze smutnit, život jde dál...
Datum vložení: 30.9.2005 16:02:35
Co sem povidal? Hybaj. :D
Datum vložení: 29.9.2005 17:28:21
Web H1.cz startuje -(Vydáno: 12. září 2005) Analýzy a testování použitelnosti webu Atlas.cz - březen 2003, červenec 2004 jak mohli neco testovat kdyz neexistovaly?
Datum vložení: 29.9.2005 18:05:49
Nepřečetl jste si úvod k těm referencím: [i]Naši dosavadní práci dokládají referenční zakázky, které realizovali členové našeho týmu ještě před vznikem společnosti H1.cz. Prohlédněte si ty nejzajímavější.[/i] Viz http://www.h1.cz/reference
Datum vložení: 4.10.2005 12:41:27
Atlas.cz při testování spolupracoval s Markem Prokopem osobně, se "značkou Marek Prokop". Nezajímalo nás, jestli spolupracuje s nějakou další firmou, tj. jsou to jeho reference.
Datum vložení: 29.9.2005 23:39:46
V těch referencích máte uveden i Dobrý web. Tomu se ale říká drzost.
Datum vložení: 30.9.2005 0:33:37
A napadá vás, proč bychom ho tam mít neměli, když jsme pro něj uvedené činnosti vykonávali a některé dokonce stále ještě vykonáváme?
Datum vložení: 30.9.2005 9:20:17
Reklama nevidana kua, to autorovi zaplatil aby udelal propagaci sve firmy a propagaci sveho jmena ??? tak to uz je konec vseho!
Datum vložení: 30.9.2005 9:28:29
proc nema zapsane s.r.o v OR ? jak to ze nemuzu najit tu firmu pres justice.cz ?? ta firma je falesna ?
Datum vložení: 30.9.2005 9:50:30
[i]proc nema zapsane s.r.o v OR ? jak to ze nemuzu najit tu firmu pres justice.cz ?? ta firma je falesna ?[/i] Naše firma je již založená notářským zápisem společenské smlouvy, avšak dosud neproběhl zápis do obchodní rejstříku. Více viz http://www.h1.cz/kontakt
Datum vložení: 30.9.2005 9:55:36
Přijde mi, že v pozadí celého sporu je jediný motiv a tím jsou peníze. A na tom není vůbec nic špatného. Je to naopak úplně přirozené, každý se musí nějak živit. Proto nevidím žádný důvod k tomu, aby se celá kauza obalovala slovy "chci dělat svou práci lépe". To se mi zdá úplně zbytečné, takovým PR prohlášením přece nebude soudný člověk věřit. Jinak pány Antoše i Špinara (včetně jeho dogy) znám osobně .. usměvaví mladí lidé :-)
Datum vložení: 30.9.2005 14:41:08
Dovolím si nesouhlasit s vaším tvrzením. O peníze samozřejmě jde vždy, o tom není pochyb, protože peníze člověk jednoduše potřebuje k přežití. Přesto ale zároveň může jít o to, aby člověk dělal lepší, smysluplnější práci. Když mně osobně bylo nabídnuto za podobné místo v jiném médiu dvojnásobek toho, co dostávám od Zoneru za práci pro Interval.cz, také jsem nabídku odmítl, protože jsem v ní neviděl možnost kvalitní realizace. Své duševní zdraví a kvalitu své práce si zkrátka cením více...
Datum vložení: 1.10.2005 13:12:11
Pane Málku, musím uznat, že jsem špatně formuloval svůj názor, se kterým jste nesouhlasil. Označil jsem peníze jako "jediný" motiv konání účastníků sporu. To je jistě hloupost. Asi by více sedlo "zásadní", "hlavní" či "rozhodující". Kdyby tomu bylo naopak, tedy kdyby šlo v první řadě o pracovní podmínky a vlastní seberealizaci lidí z DW, nesnažili by se dohodnout s panem Antošem = IInfem na dalším pokračování spolupráce. Tolik aspoň můj pohled na věc, respektuji pochopitelně i Váš názor. Ve svém předchozím příspevku jsem ale spíše narážel na fakt, jak je skutečnost podávána čtenářům. Cítil jsem tam trošku nesoulad. Ano, lze hned namítnout, že to je přece běžná mediální praxe :)
Datum vložení: 1.10.2005 21:53:28
Pane Horno, teď se Vám tedy opravdu podařilo mne dokonale zmást. Až dosud jsem měl za to, že jsme se snažili nejprve dohodnout s Internet Infem právě proto, že nám nešlo v prvé řadě o peníze. Vůbec mne nenapadlo, že je možný i zcela opačný výklad. Je to docela poučné, díky.
Datum vložení: 2.10.2005 10:14:48
Pane Prokope, no vidíte, lidské vnímání je místy až magické a to teď nemyslím nijak pejorativně. Z článku - rozhovoru mám dojem, že kamenem úrazu byl neakceptovatelný poměr podílů jednotlivých účastníků případné spolupráce. V mém názoru mě pak jen utvrzuje: "Třeba u Marka Prokopa šlo v zásadě o to, že nemohl pro Dobrý web dělat tolik, co by bylo potřeba, protože neexistoval způsob, jak ho honorovat za nezakázkový druh práce. To způsobilo, že pak dělal na jiných projektech více než na Dobrém webu. A to chtěl změnit". Tolik citát z článku. Já o celé akci ale vím jen to, co je psáno či prosakuje v článku, Vy jste přímý aktér, takže spíše můj pohled bude zkreslený.
Datum vložení: 30.9.2005 14:55:06
"Podle sebe soudím Tebe." ;)
Datum vložení: 30.9.2005 22:28:46
Jdete do hajzlu vy usmevavi lide, pry "na tom neni vubec nic spatneho", no tak to je vyborne. Poserte se z tech penez, vy vychcani cechacci, toto je obraz dnesni CZ? Ble.
Datum vložení: 30.9.2005 9:58:29
Jo, ještě něco, i když lehce OT: ten rozbor fotek mě vážně pobavil ;-)
Datum vložení: 30.9.2005 19:39:34
Hmm, tak vznikla jedna firma, druhá změnila sestavu. OK, beru to. Ale proč jsou tu kvůli tomu 2 rozhovory?! Pro zákazníky těch firem je to jistě zajímavá informace... jenže mám dojem, že se na Intervalu nevyskytuje tolik zákazníků. Promiňte, ale tohle je možná tak tisková zpráva. :-(
Datum vložení: 30.9.2005 19:51:24
Ty rozhovory jsou tady proto, že jde o významné osobnosti českého webu a český web je "cílovým prostorem" Intervalu. Samotné rozhovory byly v plánu dlouho předtím, než vůbec vznikla myšlenka na nějaký rozchod, v podstatě se zde objevily s takřka ročním zpožděním. Současné události jsou tedy pouhou náhodnou koincidencí...
Datum vložení: 1.10.2005 11:36:40
Uprime doufam, ze si Internet Info nenecha takove chovani, ktere predvedli zlodeji v cele s p. Spinarem, libit. Kazdy soud musi rozhodnout jasne ve prospech II. Pretahovat od sveho byvaleho zamestnavatele klienty a jeste si nepravem prisvojovat cizi reference, to je vrchol obchodni drzosti...
Datum vložení: 1.10.2005 21:45:32
Jsme-li zloději, muselo dojít k nějaké krádeži. Byl byste tedy, Austine, tak laskav, a řekl nám, které klienty a jak jsme od našich bývalých zaměstnavatelů přetáhli a které cizí reference jsme si neprávem přisvojili?
Datum vložení: 5.10.2005 23:28:56
Davide, Marku, asi je už pozdě a asi jsem už moc unavený, ale je mi nějak smutno. Skoro si říkám, že je na čase, aby někdo provedl výzkum/průzkum/analýzu proč se v anonymních reakcích na internetu tak koncentrují ty horší lidské stránky. To, že z tolika příspěvků bude závist doslova kapat, jsem nečekal a teď lituji, že jsem to otevřel a četl. Já blb...
Datum vložení: 5.11.2005 15:01:49
V odkazu na dobrý web máte chybu: v url je místo .cz .cy .
Datum vložení: 5.11.2005 20:17:44
Děkuji za upozornění ;-)