Starší komentáře ke článku: Crish.cz
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 9.9.2002 7:29:34
Prezentace je dobrá. Jediné co bych vytkl jsou odkazi "koupit" na úvodní stránce. Já bych spíše napsal "detail" nebo něco podobného. Ani Combo pro výběr podkategorie mi nepřijde zrovna elegantní. Ještě bych navrhoval rozdělení zboží na pánské a dámské, případně univerzální.
Datum vložení: 9.9.2002 9:15:44
Ja bych spise vytknul odkazy ;-)
Datum vložení: 10.9.2002 6:47:44
Fuj, stydím se. :-(
Datum vložení: 10.9.2002 7:21:01
To je v pohode... Stane se :)
Datum vložení: 10.9.2002 13:38:01
Pokud si na úvodní stránce vyberu zboží a dám koupit, pak si zvětším fotku, která se otevře v novém okně, zůstane u ní alt="Zvětšit", ale spíše by mělo být "zavřít". Jinak dobrý.
Datum vložení: 10.9.2002 23:20:59
No chybka se vloudila :-) Diky za upozorneni. Jiz je to opraveno.
Datum vložení: 10.9.2002 14:52:58
Dobrý den. Na stránky jsem se díval přes prohlížeč Galeon. Osobně se mi zdá, že menší netučné fonty v bílé barvě se ztrácí v podkladové textuře. Částečně je to vykompenzováno zvýrazněním odkazů žlutou barvou při najetí myší. Asi bych pro tak malé písmo použil tučný font a žlutou barvu jako výchozí. Informaci o ceně bych dal na stejný řádek, kde je i informace o přihlášeném zákazníkovi. Pro horní banner bych hledal takový vhodný barevný kompromis mezi pozadím a objekty (postavičky a logo) aby se do jeho dolní části daly vložit texty z černého pruhu (asi jinou barvou) a černý pruh by se mohl celý vymazat. Aby nedošlo k překrytí části loga, odebral bych úplně vyhledávání a dal je do menu. Vyhledávání bych rozšířil o prohledávání popisu zboží (co když třeba bude někdo hledat materiál, nebo barvu ?).
V kartě zboží by jsem oddělil informace o zboží od údajů zadávaných uživatelem při objednávání. Popis zboží je myslím si lepší odřádkovávat stylem parametr: hodnota a nový řádek (barva: modrá > br < materiál: 100% polyester > br < další popisný text).
Ostrý přechod mezi obrázkem (bílá) a barvou pozadí nevypadá hezky. Je na zváženou zkusit rámeček, nebo u obrázků dodělat barevný přechod, nebo zvolit jinou barvu pozadí obrázku, či pozadí stránky. Dokonce jsem zvažoval dát pozadí stránky jako pozadí banneru a na stránku vymyslet jiné pozadí.
Stránky se nevejdou do rozlišení 800 bodů na šířku, ale jenom o kousek. To už snad stojí za to zmenšit šířku tabulky. Jinak nejsem vůbec příznivcem "tabulkového formátování bloků" ani odsazování pomocí nbsp. O tom tu ale již byla řada článků.
Výška webových stránek se dá zredukovat jednak odstraněním toho černého pruhu, o kterém jsem již hovořil a také sloučením některých položek menu. Napadá mne například sloučení Newsletter a SMS servis do položky Informuj mne. Po výběru této položky se objeví úplně stejný obsah jako předtím, kromě toho, že bude možné zadávání obojího - tedy telefonního čísla (pokud chci dostávat SMS) a e-mailu (pokud chci obsáhlejší info na e-mail). Samozřejmě je potřeba částečně upravit informativní text.
pozn. red.: autor nebyl, není a asi ani nikdy nebude odborníkem na www design
Datum vložení: 10.9.2002 23:39:41
Dobry den, vzhled stranek byl pri vyvoji neustale konzultovan se zakaznikem. Vysledna podoba i struktura stranek byla docilena po mnoha navrzich a s nynejsim vzhledem a funkci shopu je zakaznik spokojen. Jak se rika Nas zakaznik, nas pan. Muzu Vase pripominky s nim probrat, ale vse zavisi na nem.
Dobra pripominka je k tomu prohledavani popisu zbozi, asi to doplnime.
Datum vložení: 27.9.2002 13:06:34
v opere mne to ukazuje, ze mate jenom jedny boty, jednu mikinu atd. po jednom. nemam cas to studovat proc to nejede ( mozna sem si nevsiml nejake sipky NEXT) a zapinat mozz ani IE kvuli to mu nebudu. jinak , jako jo je pekny, ale ja bych uvital maximum fotek a minimalisticky jednoduchy ovladani ( zadny tancujici ninja zelvy )
Datum vložení: 14.10.2002 4:49:24
Pravdepodobne jste jenom prehledl, konzoli pro vyber podkategorie. V Opere jsem to zkousel a obchod slapal bez problemu.