Starší komentáře ke článku: chcihosting.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: dannick

Datum vložení: 23.5.2005 2:40:51

Co se týká designu autor vsadil podle mě na jistotu - nevypadá to zle(teda kromě záhadného šedého čtverce?), ale... ...po technické stránce už to je horší. 1. použité technologie: flash - myslím si že je nahraditelný... michodem má cca.50kB JavaScript také není nic přívětivého k přístupnosti webu, pokud ovlivňuje funkčnost webu... (rolovery) kódování windows-1250 by mohlo být nahrazeno např. utf nebo iso (kódování windows a web běží na Mandrake Linux - nechápu, i když to s tím vlastně nemá spojitost) 2. validita: na úvodní stránce je v html 100 chyb...! CSS je samozřejmě taktéž zcela nevalidní a navíc má úctyhodných cca. 20kB 3. přehlednost kódu: mám pocit že je to tabulkový layout přepsaný do divů - pokud se nepletu tak na úvodní stránce je přesně 50 divů (to už je přece jen dost) CSS styly jsou na tom podobně Bylo by toho ještě dost ale nemám čas ani chuť na dlouhé psaní.

Avatar

Autor komentáře: AMD

Datum vložení: 23.5.2005 6:47:50

Souhlasím s dannickem.. Ze zdojáku mě jímá hrůza. Design není špatnej.

Avatar

Autor komentáře: milan

Datum vložení: 23.5.2005 7:11:42

1/ zmatek v písmech menu - hlavní úroveň je bezpatkovým a podmenu patkovým písmem 2/ neuzavřené tagy (input) 3/ ve formuláři pro objednávku "leze" do formuláře patička 4/ tlačítka nejsou ve všech stránkách stejná a nezobrazují kurzor pointer a při najetí myši nemění svůj vzhled 5/ když jsem si chtěl nechat zobazit zdroják tlačítka, shodilo mi to browser (FF 1.x)

Avatar

Autor komentáře: Jofi

Datum vložení: 23.5.2005 9:02:48

- link "zpet nahoru" nefunguje asi na ziadnej stranke, naco tam potom je?

Avatar

Autor komentáře: Dana Heráňová

Datum vložení: 23.5.2005 9:28:55

Na první pohled stránky působí příjemným dojmem, líbí se mi. Ale jsou zde i věci, které mi vadí: - v IE nejde zvětšit písmo - při vypnutém JS se přestane zobrazovat podmenu, což by tolik nevadilo, kdybych se potom kliknutím na hlavní položku dostala na stránku, která by obsahovala odkazy na stránky, na něž tyto položky podmenu odkazují - náhradní navigaci. Tak to bohužel není, dostanu se na stránku, na kterou ukazuje první položka podmenu a jinak nikam. - proč není drobečková navigace skutečně navigací a obsahuje pouze informace o tom, kde se nalézám, ale nejsou zde odkazy? - když se na to dívám v Opeře, je drobečková navigace/nenavigace přeškrtnutá čárou, která má být pod ní. Dále také přelézá text stránky do patičky a dále za ní. Podmenu se mnou laškuje a občas ho kus zmizí.

Avatar

Autor komentáře: Risky

Datum vložení: 23.5.2005 11:41:29

Myslím, že v dnešní době už by vývojáři neměli podceňovat alternativní prohlížeče, koukal jsem na stránky jen ve FF ale co jsem viděl ... autor mohl před publikování s tímto prohlížečem své stránky otestovat (krásně viditelné po kliknutí na submenu "Hostingové programy" ale problém je vlastně viditelný na všech stránkách.) Co se designu týče, nevypadá to špatně i když mi to opět připomíná takové ty "freelayouttemplates" weby...

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 23.5.2005 11:49:02

pokud jsou služby téhle společnosti stejně kvalitní jako jejich prezetnace, tak upřímně lituji jejich zákazníky .... 1) jestlipak autoři tuší, že existují i jiné prohlížeče než IE?? ve FF se zhroutí layout stránky 2) v IE mají v menu písmo bezpatkové v FF je hrůzné patkové - asi by si to chtělo zaplatit testera, který jejich dílko prověří - to jsou ty zanedbané drobnosti a neznalosti, třeba o default parametrech při použití CSS 3) bez js to přestane fungovat - říká něco autorům slovo přístupnost stránek? 4) validita - hmm, to je smutné, od profíků bych čekal validní stránky 5) po zvětšení písma - úplný kolaps layoutu 6) což takhle použít mod_rewrite? tenhle parametrový paskvil nemá ani řádně ošetřenou správu chyb - při vadném parametru napíše: "...ve výstavbě..." čímž vyvolává klamný dojem, že se snad stránka s těmito parametry připravuje ... 7) pevný layout - už při 1024x768 a liště historie se objeví vodorovný posuvník - nebaví mne rolovat oběma směry celkově: bohužel bych označil jejich nabídku: "poskytujeme kvalitu na 100%" za klamavou, ony totiž i jejich reference vynikají stejnou "kvalitou zpracování" jako tahle stránka Informačně "chudý" web, nikde jsem nenašel na čem vlastně ten hosting poběží? že by třeba na IIS a Win2000? Žádné info o PHP, žádné info o možnostech vlastní konfigurace hostingu - uživ. stránka 404, vlastní htaccess, mod_rewrite, dostupnost SQL???? jaké jsou to verze - třeba tam běží PHP 3.xx, prostě kde nic tu nic ... takže vlastně "kupujete zajíce v pytli" ....

Avatar

Autor komentáře: Gregor

Datum vložení: 23.5.2005 12:13:30

ale za toho "zajíce" mas iPod ;)

Avatar

Autor komentáře: milan

Datum vložení: 23.5.2005 12:31:54

i-pod máš i na explorer.cz a tam mají hosting v pohodě a navíc vše pěkně popsaný, když chceš můžeš se doptat po ICQ PS: nepracuji na Explorer.cz

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 23.5.2005 12:45:16

Ak chcem i-pod tak si ho zajdem kupit, ale ak hladam kvalitny hosting zajdem tam kde mi ho vedia poskytnut. napr na www.sk-domeny.sk a podobne firmy.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 23.5.2005 12:16:15

Souhlasim se vsim co bylo vyse napsano q:o) Jelikoz ja osobne se snazim vytvaret pristupny web (ne zatim vzdy se mi to dari) ale urcite na toto kladu velky duraz. Kcemu je web krasny kdyz je nepouzitelny??? Dale bych jen uz citoval vse co jiz bylo napsano q:o))) No a nakonec prikladam jeden poznatek. Kdyz jsem uplne poprve otevrel tuto stranku prastilo me do oci logo. Schvalne posudte samy q:o) http://www.chcihosting.cz zde stranka v kritice a zde www.kasa.cz velice znamy internetovy obchod q:o))) Podobnos snad scela nahodna??? q:o))) No ja nevim q:o)

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 23.5.2005 12:42:55

tiez mi to pripada identicke.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 23.5.2005 12:55:04

Je docela legracni ze velkou cast sveho designu zalozily na okopirovanem prvku q:o))) No ale vzhledem ke zpracovani cele stranky jim to stejne nepomuze q:o)))

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 23.5.2005 12:39:27

len tak pre zaujimavost hlavicka zo stranky <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Chcihosting.cz | live chat</title> <link rel="stylesheet" href="../styles/style.css" type="text/css" /> </head> a v IE to vizera takto: Jirka Galandr Mobil: +420 775 223 507 | 9:00 - 17:00 (Pond쬭 - Pᴥk) mimo tento 衳 pou?ijte formula?/> E-mail: a zobrazi sa tam este jeden formular kde je nutne vpisat tieto polozky 1. jm鮯 2. email 3. dom鮡 4. dotaz Zaujimalo by ma v akom to je jazyku. Alebo firma poskytuje hosting vo vlastnom jazyku. :-) A co sa tyka cien ani sa nevyjadrujem. Udajne nejaky cms hosting stoji od 676 Kc/ mesiac a nieje tam uvedene ani to na akom serveri to bezi. Preto som patral a dopatral som sa, ze to bezi na serveri www.server4you.cz Takze ak chce niekto pouzivat webhostingove sluzby odporucam sa obratit priamo na poskytovatela sluzieb a nie na firmu, ktora sa tak iba tvari. Pre zaujimavost uvediem zopar slov zo stranky chcihosting.cz [i]Provozovatelem služeb je společnost syntax online, s.r.o., se sídlem Na Roudné 80, 301 00 Plzeň, IČO:26383110, DIČ:CZ26383110. Internetovými stránkami provozovatele se rozumí stránky přístupné na adrese http://www.chcihosting.cz. [/i] Na adrese http://www.nic.cz/prohlizeni/prohlizeni_domeny.php je moznost zistit skutocneho prevadzkovatela stranok. Staci do formulara zapisat nazov domeny chcihosting.cz A este mala pikoska na zaver z obchodnych podmienok [i]Provozovatel má právo provést na každém ze strojů plánovanou odstávku[/i] Z toho vypliva, ze nevie ani garantovat dostupnost Vasich stranok umiestnenych u tohto prevadzkovatela. A takto by sa dalo pokracovat dalej a dalej ...

Avatar

Autor komentáře: Dana Heráňová

Datum vložení: 23.5.2005 12:39:43

<br /><br /> <h2>Logo</h2> Nebylo by lepší nastavit margin pro h2 než do kódu cpát zbytečné <br />? Bylo.

Avatar

Autor komentáře: Ash

Datum vložení: 23.5.2005 21:21:52

IQ test pro zpestření - najděte vetřelce: Které (jedno) z následujících slov nepatří mezi ostatní? MINI, CLASSIC, FOTO, PROFI, SYNTAX, MAIL Ash

Avatar

Autor komentáře: Ash

Datum vložení: 23.5.2005 21:27:10

Beru zpět ...přílišná vyčerpanost :( Vlastně se tam docela hodí, nic proti němu.

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 23.5.2005 22:13:07

To mi pripada ako v nedavnej dobe, kedy "vladli svetu" pocitace PMD 85 a najcastejsia hlaska bola [i]syntax error at line 10[/i]. :-) Mozno tam je nejaka suvislost.

Avatar

Autor komentáře: Jan Angelovič

Datum vložení: 24.5.2005 14:43:53

V 800x600 je obsah nalepen k levému okraji - blbě se to čte. OT: V Česku na jednu skutečnou webhostingovou společnost připadá nejmíň 50 "taky webhosterů" :-(

Avatar

Autor komentáře: Petr Nováček

Datum vložení: 24.5.2005 18:42:26

Vím že to tady absolutně nepatří, ale nedá mi to. To je síla co ty ceny ??? Trochu lichva co :-) Zlaty www.pipni.cz . No flame.

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 25.5.2005 13:50:42

Tyto stránky nejsou nic jiného než podvod. Ach jo...

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 25.5.2005 15:17:46

S tym suhlasim. Firma, ktora nema vlastny server chce poskytovat hosting? No to uz potom moze niekto kto nema vlastne auto prevadzkovat napr. kamionovu dopravu. :-)

Avatar

Autor komentáře: chvd

Datum vložení: 25.5.2005 17:37:22

A proč by nemohl, když má ta auta třeba na leasing?

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 25.5.2005 20:47:21

Ale on tie "auta" nema ani na leasing, len pozna niekoho, kto ich ma a to je rozdiel. :-) A tvrit, ze nieco odveziem, alebo ze zoberiem proviziu za to ze poznam niekoho, kto to odvezie su dve rozdielne veci.

Avatar

Autor komentáře: Honza Votava

Datum vložení: 26.5.2005 15:25:07

Už nějakou dobu sleduji tyto "kritiky webu". Z toho, co jsem se zatím dozvěděl mi plyne toto: a) daleko důležitější, než grafický design a přehlednost webu je jestli projde validátorem a jestli si ho můžete prohlížet textovým prohlížečem typu lynx, a že je v XHTML. Proč? b) za celou dobu (cca posledních 2 měsíců, dívám se sem tam) jsem nezaznamenal žádný web, který by prošel bez ztráty květinky. Existuje vůbec nějaký takový? [b]Neženete se tady za nějakým přeludem?[/b] Byli byste ochotni poslat mi příklady toho, [b]JAK SE TO MÁ DĚLAT?[/b] Třebas z vlastní tvorby, ale není to podmínkou. Vážně mě to zajímá. Můžete na soukr. mail hvot@quick.cz Shromáždím Vaše tipy a pak se o ně nějakým způsobem podělím. Díky, Honza

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Kučera

Datum vložení: 26.5.2005 16:36:30

http://www.moderni-web.cz/

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 27.5.2005 9:58:50

Nechci opet vyvolat nezadanou kritiku tak ze ti radsi svuj web neukazu ale pokusim se ti rici neco k tomu na co jsi se ptal q:o))) Proc je dulezitejsi mit web validni??? Je to proto aby byl co nejvice a nejlepe pristupny vsem uzivatelum. Dodrzovanim webovich standardu zjiskas to ze tve stranky si bude moct prohlizet nekdo kdo hure vidi, muze si zvetsit pismo a stranka se mu nerosipe. Muze si tve stranky prohlizet i nekdo kdo nevidi vubec a pouziva cteci zarizeni. Jenze jen diky dodrzeni webovich standardu cteci zarizeni pozna kdy cte nadpis (h1 az h6) a diky tomu ho precte treba hlasiteji. No a tak je to dal a dal. Webove standardy proste ulehcuji pouziti stranky jak nam beznym uzivatelum tak i uzivatelum treba se zrakovou vadou q:o) No a dostavame se k jadru pudlika q:o) a prave validator je ten kdo te bude prudit pokud nebudes mit web validni a dle vebovich standardu. Protoze nadpis zapsany jakjo <p>nadpis</p> neni totez jako <h1>nadpis</h1> No a to je tak nak strucne k tomu proc tu vsichni resi jestli je nebo neni web validni. Ja osobne davam prednost pristupnosti pred designem q:o))) Samozrejme ale skuseny web designer (coz ja nejsem) q:o))) Dokaze idealne skloubit oboji q:o)

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 27.5.2005 11:25:33

No a jeste pro uplnost rozepsal jsem se o pristupnosti ale samozrejme validni kod stranky je dulezity i pro prohlizece. Diky dodrzeni webovich standardu nema pak ktery koliv prohlizec problem s korektnim zobrazenim stranky. Samozrejme na zpravne zobrazeni stranky maji vliv i jine aspekty a validni kod je jeden z aspektu q:o)))

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz