Starší komentáře ke článku: cecilie
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 13.3.2006 10:15:15
Moc pěkné. Na první pohled "méně webové" (a to je jen dobře), přitom plně použitelné.
Datum vložení: 13.3.2006 10:26:33
Dobrý den, začal bych tím, že se mi logo zdá moc veliké (myšleno rozměry), zbytek stránky je tudíž moc dole. Velmi špatná čitelnost navigace. (když už nic, tak zvolit alespoň background-color: white při hover efektu odkazů v menu. fotka paní s dítětem znamená, že to je dítě je cecilie? kombinace psaní poezie s prózou mi nejde dohromady s titulkem stránky: "Próza - Cecilie | web @ design - webdesign, grafika, logotyp" K logotypům bych dodal, "tak či tak působí patrně na Cecilii", podle mého názoru to těžko lze považat za hlas lidu:) co se kodu týče, zdržím se u brrrrrr:-) používejte margin a padding;) nechci autorku odsoudit, myslím, že na začátek to není špatné a byly tu jistě práce, zejména ty profesionální, které by zasloužili pár ran bičem;)
Datum vložení: 13.3.2006 12:15:30
Dobrý den, díky za postřehy. Logo - no, to byl ten výše zmiňovaný "nevebový" záměr, každopádně jsou tam tři styly a asi ještě další budou, v každém je jiné záhlaví, velké i malé. Navigace - to je pravda, napravím. Fotka - no jo, už to tak bude ;-) Title - ten mi utekl, když jsem dělala změny obsahu a struktury, díky. Logotyp - tam jsem čerpala jednak z literatury, jednak ze své hlavy. Ješte ten text upravím, aby bylo jasné, co je jen můj názor na věc. Brrrr - ano, jáá víím :)
Datum vložení: 13.3.2006 13:29:06
Pane Málku, mohl byste v mém prvním příspěvku doplnit kolem slova profesionální uvozovky, aby bylo jasné, že bych bičem nechtěl mlátit každého profesionála, ale jen "profesionála"?:-)
Datum vložení: 13.3.2006 17:58:15
[i]<a href="#skipmenu" class="skipmenu"><img id="skip_menu" src="skipmenu.gif" alt="Skočit rovnou na obsah" width="1" height="1" /></a>[/i] ... odkaz s obrázkem o velikosti 1x1 pixel asi moc dobře návštěvníkům neposlouží... - marginy a paddingy by se docela hodily, jak už tu mynameis psal... - možná by to chtělo víc používat odstavce na úkor samých <br />
Datum vložení: 13.3.2006 19:13:45
kdybych nablil do pera a poslal ho do blázince, napsali by mi tam tento web. Je skvělej. Uplně začáteční práce. Něco jste tím chtěla sdělit a sdělujete. Impresionismus v kotelně plné zdí. Jen tak dál, za pár let budete skvělá lady webdesign, možná..
Datum vložení: 13.3.2006 21:42:42
A co argumenty? Na ty jste nejak pozapomnel:)
Datum vložení: 14.3.2006 21:58:43
argumenty nemám. Takový byl i můj první web.. Je to krása.. něco jako www.britrade.cz
Datum vložení: 15.3.2006 10:20:51
Dost dobré :-). Kritizovaný web nešel až tak daleko, ale něco na tom je.
Datum vložení: 15.3.2006 17:11:29
Argument je například link na vlastní web, prázdný tlachání neznamená nic. Marně hledám cokoliv konstruktivního.
Datum vložení: 15.3.2006 22:03:50
www.jawamaniak.cz
Datum vložení: 16.3.2006 12:54:40
Hm a to je v čem konkrétně vzdálenější blitrade.cz než cecilie.wz.cz???
Datum vložení: 16.3.2006 13:51:52
Nechcete pro své projekty lepší doménu a hosting? Koupím vám je a budu se o vás designově starat :-) Dám vám ke spracování věci , na kterých si budete moct otestovat, co zvládnete :-) Rozhodně si tu nehodlám dělat reklamu svým projektům. Rozdíl je konkrétně ve všem.
Datum vložení: 16.3.2006 14:00:57
jinak znaku validity si dejte až si očekujete celý projekt :-)
Datum vložení: 13.3.2006 19:19:50
Moc si cením toho, že se webu věnují i dívky :) Ale... upřímně.. mně se ten design nelíbí. Připadá mi takovej nedodělanej. Na větší obrazovce je pozadí stránky uřízlé. A ta zmatená patička - je dost nekonzistentní. Prostě jak autorku napadlo tak to tam šoupla. (copyright pod tím konec "půlpatičky" a pod tím W3C a toplist SPAMPOISON a jěště jeden banner k dobru) Kýče ala (c)opyright nebo web @ design už teké, myslím příliš nefrčí. Také počet použitých písem je na můj vkus příliš vysoký. Absence loga mi nevadí, ale ta grafika je trochu smutná. Možná zkuste Cecílie také jiné barvy.
Datum vložení: 13.3.2006 19:29:23
Opravdu zvláštní pojetí grafiky. Nemůžu říct, že by se mi líbilo, ale rozhodně mě zaujalo. Menu není příliš logické. Pod nabídkou webdesign se ukrývají web stránky a logotyp. Logotyp do této sekce určitě nepatří. Osobně je mi jasné, co bude následovat po kliknutí na jiný styl - čalounění, ale běžný uživatel to pochopí až po kliknutí, napovězte mu trochu lépe. Aktuální styl by neměl být v menu aktivní (klikací). Proč ne "odkazy" je na delší povídání, přesto bych název změnil třeba na něco jako "lidé a zajímavosti". Při procházení jsem narazil na větu "Webové stránky píšu ve striktním XHTML a CSS". Vážně si myslíte, že to je informace, kterou si chcou Vaši návštěvníci na této stránce přečíst jako první? Přeji hodně štěstí do budoucna a více uvažování nad těmi, pro které stránky děláte :-).
Datum vložení: 13.3.2006 19:57:29
Cecilie, moc pekny web, libi se mi hlavne graficke provedeni, jinak tolik HR v kodu trosku kazi dobry dojem z webu, mozna bych zmenil trochu menu, nektere polozky se mi nezdaji logicke. Celkove velmi dobra prace :)
Datum vložení: 14.3.2006 9:39:24
Tak já to shrnu. Miky: Proč by takový přeskakovací odkaz neposloužil? Je pro uživatele, kteří se po stránce pohybují pomocí tabulátoru. <br /> Už jsem reagovala výše :) schizofrenik: To mě těší. Fakt! :) Ale co z toho vyvodit? BigFoot: Pozadí - fakt? Já na to koukala jen skrze simulaci různého rozlišení a tam nic takového vidět není. Napravím. Patička - hm, to je asi pravda, jen jsem to tam tak naházela... Ostatní je věc daná názorem. um: Logotyp - souhlasím, někam ho přehodím. Odkazy - nesouhlasím, použitelné je, když se sekce s odkazy jmenuje Odkazy. Proč to komplikovat? Informace o XHTML a CSS je pro všechny, kdo se jdou kouknout na sekci webdesign, webdesignéři nejsou, ale mají o tom povědomí. Tak proč ne? Jako první je, protože je to logické. Koho to nezajímá, ten to jen přeletí pohledem... Ty stránky jsou všehochuť, což je asi dost patrné. Čili jsou pro lidi, kteří tam náhodou zabrousí. A chodí tam dva typy lidí - lidi jako vy, a potom lidi, co hledají plakáty, povídky, ilustrace. A to byl záměr. chlistovak: Ano, o tom <br /> vím a sekce taky upravím.
Datum vložení: 15.3.2006 20:04:01
[i]Proč by takový přeskakovací odkaz neposloužil? Je pro uživatele, kteří se po stránce pohybují pomocí tabulátoru.[/i] a co uživatelé čteček, PDA, textových prohlížečů,...?
Datum vložení: 16.3.2006 12:05:23
Na PDA jsem na to koukala a v pohodě. Dál jsem samozřejmě zkoumala, co to udělá, když se vypnou styly, obrázky atd. Co se týče všeobecně přístupnosti, web má za sebou test - blind friendly web, kde vypluly nedostatky v kontrastu (ještě upravím), ale jinak tam myslím nic dalšího nebylo.