Starší komentáře ke článku: bedrichov

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 17.9.2004 2:30:55

Dnes jen velmi kratce.

Prvni dojem z designu je prijemny, i kdyz ta tvrda zelena by podle meho potrebovala ztlumit.

Co ale bude treba prepracovat je ten hrozny a pomaly rollover efekt u grafickych odkazu (hlavicka, menu i paticka). Resp. v mozille je pomaly jen pri prvnim najeti, v IE6 pokazde. Nemam cas zjistovat pricinu, tak se na to mrknete. Je kazdopadne jasne, ze bud preload, nebo vyuziti nejake metody bez preloadu s podobnym vysledkem (napr. pomoci vlastnosti background-position) by to chtelo jako sul.

Kazdopadne ocenuji pekny CSS/HTML netabulkovy kod i fakt, ze vyse kritizovany hover efekt neni zavisly na javascriptu.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 3:43:58

Dekuji. Ten problem s grafickymi odkazy mne docela prekvapuje, protoze se mi neprojevil ani na jednom z pocitacu, kde jsem to zkousel. Jen nevim, jak prijit na to, cim to je zpusobeno - no asi to necham na denni svetlo :-)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 17.9.2004 8:40:06

to záleží na tom na jakém počítači jste to skoušel. Zda to bylo na nějaké lokální sítí nebo jste to zkoušel přes net, tam samozřejmě záleží na rychlosti připojení.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 12:31:07

Právě že jsem to zkoušel i na dial-upu - bohužel sám nemám doma jinou možnost připojení. Určitě to ale prozkouším znovu a na více PC.

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 17.9.2004 12:58:16

Když přejedete myší nahoru a dolů přes menu, tak je tam opravdu zelená šmouha místo menu.(pevná 512 Kbps,P4 3GHz,1GB RAM)

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 13:09:57

Mohu jeste poprosit o system a prohlizec? Priznavam, ze jsem z toho danek :-)

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 17.9.2004 13:47:26

Ve Firefoxu je to OK. Dělá to v IE 6(SP1+všechny aktualizace, OS wXP ). Vypadá to opravdu, že ty obrázky načítá pokaždé znovu - bez cache.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 14:55:28

Já mám Win2000 a zkoušel jsem to v několika IE včetně nadstavby Maxthon, v Mozille, Firefoxu, Opeře a Netscape a nikde se to neprojevilo ani na dialupu a ani na pevné lince. To mě právě mate. K WinXP s IE6 se dostanu až v pondělí, ale myslím, že i tato kombinace mi potíže nedělala. Přesně tento chyb upřímně nenávidím, není nad to, když to prostě nefunguje vůbec a nikde :-)

Avatar

Autor komentáře: David

Datum vložení: 17.9.2004 18:28:44

Take se priznam, ze rollover efekt je az neskutecne pomaly. ET data expres.

Avatar

Autor komentáře: Jonáš Krutil

Datum vložení: 18.9.2004 9:25:21

Uz od prvniho dne, co je zde tento web, mi nedelaj rollover zadne potize. Aktualni rychlost pripojeni 417Kbps (DSL.cz). Mam MS SERVER 2003 a Mozillu 1.7 a IE 6.0.3790.0. A vsechno klape bez chyb, ktere tady pisete ohledne rollover.

Avatar

Autor komentáře: Michal Podsednik

Datum vložení: 19.9.2004 0:54:08

U mě v pohodě. WinXP, Firefox 0.8 i IE 6, rychlost +- 300kbit/s. Žádný problém s rollovery nevidím.

Avatar

Autor komentáře: Emil

Datum vložení: 15.10.2004 23:04:34

Pardon

Avatar

Autor komentáře: tomas

Datum vložení: 17.9.2004 3:52:10

pekny jednoduchy web, malo informaci, hodne obrazku, spis takova prezentace, ja osobne vitam weby s pevnou sirkou zarovnane na stred ale u takoveho menu by to asi nevypadalo pekne :)

taky by mohl zmizet ten spodni obrazek jako odkaz na statistiku navrcholu :)

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 3:57:34

Me ta ikona navrcholu take dost vadi - da se rici, ze cim dal vic, takze asi nebude mit dlouheho trvani. Drive jsem pouzival tuto sluzbu pomoci "nuloveho" obrazku, coz nyni jiz v bezplatne verzi neumoznuji, takze jeste chvilku a pujde pryc ;-)

Avatar

Autor komentáře: tomas

Datum vložení: 17.9.2004 5:34:24

<a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://toplist.cz' target='_blank'>http://toplist.cz</a> nabizi porad jeste "neviditelne" obrazky i kdyz zase dost casto pada se mi zda a pak muze brzdit i samotny web pokud se ta ikonka vlozi "spatne"

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 12:32:41

Já po ukončení kritiky to počítadlo vyhodím a aspoň mě to donutí dodělat vlastní :-)

Avatar

Autor komentáře: david

Datum vložení: 17.9.2004 8:20:03

neviem ako vám, ale mne sa biely text na tom pozadi dosť zle číta. Buď zmeniť veľkosť písma alebo, a to by bolo lepšie, dať preč ten obrázok a dať do pozadia len farbu. Inak sa pripájam k predchádzajúcim názorom - dať tam mäkšiu zelenú a spraviť niečo s tým rolloverom. Toť vsjo.

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 17.9.2004 9:16:45

plaváček nám dnes zaspal? :)
když budu hodně rýpat tak mě chybí tisková verze, a jak je už napsáno ten bílý text se docela špatně čte.

Avatar

Autor komentáře: waffen ms

Datum vložení: 17.9.2004 9:40:51

no celkem to jde, ale mel bych par pripominek:
zelena bloky pod obrazky, ktere jsou odkazem a u ikonky Intervalu tam pri roloveru vybiha jste malika zluta carka
ten podkladovy motiv bych omezil jen na menu, zhorsuje citelnost
princip kodovani menu jsem malinko nepochopil proc ma class jak ten div ve kterym je to menu, tak ten href? a proc tam jsou ty brejky, nebylo by lepsi udelat to menicko jako seznam (ul, li)?
na nekterych strankach mi ikonka na spodni liste FF (Firefoxu) signalizovala, ze odstrelila nejaky popup okno, je to neco duleziteho? nezkoumal jsem to

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 15:12:41

<I>princip kodovani menu jsem malinko nepochopil proc ma class jak ten div ve kterym je to menu, tak ten href? a proc tam jsou ty brejky, nebylo by lepsi udelat to menicko jako seznam (ul, li)? </I>

Je to muj pokus jak vyresit problem s rollovery. V DIV je obrazek2, ktery se tak nacte predem, zatimco prednost ma A s obrazkem1, takze ve vysledku by mely byt nacteny obrazky oba a zobrazen obrazek1. Pri vyberu je pak rychle zobrazen jiz nacteny obrazek2. U me to tak funguje, ale jak koukam, tak mnohym nikoliv :-( Tak zkusim takovou otazku, ktere se tak trosku bojim : "Je tu nekdo, komu to menu funguje korektne?"

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 17.9.2004 15:18:21

Možná je lepší pro rollover efekt použít pixyho řešení, to jest vyrobit jenom jeden obrázek a při hover měnit pouze jeho pozici.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 15:35:44

Pokud si vzpomínám, tak tam byl nějaký zádrhelík, proč jsem si říkal, že musím najít něco univerzálního a bezproblémového a nakonec jsem myslel, že jsem na to přišel - a ono asi ne :-(
Zkusím se s tím ale ještě poprat, tak lacino se svého řešení nevzdám :-)

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 17.9.2004 16:15:04

pixy to psal jiz na blogu.. bez toho zadrheliku ... opravenou verzi, je to celkem dlouho ;) mozna to ted je na wellstyled

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 16:31:34

Podivam se na to. Stejne mi to ale neda, abych neprisel na to, co je nespravne na mem reseni ;-)

Avatar

Autor komentáře: Polka

Datum vložení: 17.9.2004 16:42:33

Me to fachci naprosto v poho (IE 6 WIN XP, FireFox 0.9.3, Opera), akorat v IEcku me to pri prejizdeni hlavicky (horni listy) "blika" kvuli nacitani, ale mam nastavenu aktualizaci pri kazde navsteve stranky - takze ok. Jinak se zkus vyprdnout na import a pouzit link u stylu.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 16:56:33

Diky, uz jsem se bal, ze to funguje spravne jen me. Mate nejaky konkretni duvod, proc zmenit zpusob nacitani css?

Avatar

Autor komentáře: Polka

Datum vložení: 20.9.2004 10:39:59

Jo, jo. Kdysi to zde na Intervalu, mozna nejen me, poradil Plavacek. Nevim tedy, zda by to resilo primo tvoje problemy (nepatral jsem po tom), ale ja pouzivam nahravani stylu pres link, protoze pri pomalem pripojeni ci vetsi datove velikosti stranky, se proste rozhodi layout do rezimu bez stylu a nevypada to vubec hezky - takove neustale "preblikavani". Pokud se chce nekdo divat na stranky se zapnutymy styly, tak by se tohle proste nemelo stavat.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 20.9.2004 13:21:25

Jo, to bude ono. Import jsem použil kvůli odchytu starších problematických prohlížečů a pořád jsem se vztekal, že to přechází z neCSS do CSS při najíždění. Hned večer to upravím. Díky moc.

Avatar

Autor komentáře: Jonáš Krutil

Datum vložení: 18.9.2004 9:26:19

Cti vyse.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 13:07:00

Tak uz by ty zelene bloky i cara pod obrazky mela byt opravena - asi po nejake dodatecne uprave jsem to zapomnel pred tim prekontrolovat v Mozille a v IE se to tvarilo ok.

Odstranil jsem obe externi pocitadla, coz snad o neco urychli nacitani stranek a navic zmizela ta "hezka" ikonka navrcholu :-)

Co se tyce textu, tak me napada, ze bych mohl textove radky jednoduse podbarvit podobne jako je tomu u nadpisu, coz by citelnost melo zlepsit.

Ty rollovery me docela dostaly - premyslim, zda v tom nemuze sehrat nejakou roli cache - kdyby to alespon nefungovalo i mne, abych vedel, kde je chybka.

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 17.9.2004 15:37:57

Dnes je piatok a to znamená, že mám dobrú náladu.

Takže začnem trochu kritizovať dnes predložené dielko.

Ako písal niekto predomňou, tak aj ja by som to menu prerobil na nečíslovaný zoznam <ul><li>. Taktiež som nepochopil prečo má class aj div a aj odkaz, o <br> ani nehovorím, ak mi autor vysvetlí jeho opodstatnenie budem rád.
Pri adrese a kontaktoch by som použil kvôli sémantike <address>.
Ohľadom toho pozadia pod textom, je to fakt nečitatelné a dal by som tam len čistú farbu.
<div class="paticka"><a class="paticka"> - aký to má význam? dedičnosť?
Odkazy v texte majú zelené pozadie a prekrývajú obrázok na pozadí.
<meta name="description"> má obsahovať stručný obsah danej podstránky
Menu je síce pekné, ale nezvečšuje sa a slabšie vidiaci človek by mohol mať problém.
Skúste sa pozrieť na niektorú stránku bez CSS, snaha síce bola, ale orientácia kde sa nachádzam je dosť zložitá.
Odporúčam dať na každú podstránku nadpis s textom na akej stránke to vlastne som.
To vaše H1 dať do H2 a do toho H1 by som dal text "Agroturistická jízdárna Bedřichov u Kutné Hory"

CSS

margin: 5px 5px 5px 5px; --> margin: 5px;
padding: 2px 0 2px 0; --> padding: 2px 0;
padding: 0 0 5px 0; --> padding: 0 0 5px;

Čo stoho vyplýva? Ušetril som nejaké tie KB. Skúste to aj vy.

Uf a je koniec, viac sa mi nechce.
Na záver by som autora trochu pochválil, až na pár chýb je to celkom pekné dielo.

Peter.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 16:10:40

<I>Ako písal niekto predomňou, tak aj ja by som to menu prerobil na nečíslovaný zoznam <ul><li>. Taktiež som nepochopil prečo má class aj div a aj odkaz, o <br> ani nehovorím, ak mi autor vysvetlí jeho opodstatnenie budem rád.<I>

Viz. o kousek výše - vlastní pokus řešení rolloveru. Co se týče nečíslovaného seznamu, tak to by snad neměl být problém, zkusím to předělat.

<I>Pri adrese a kontaktoch by som použil kvôli sémantike <address>.</I>

Díky, upravím.

<I><div class="paticka"><a class="paticka"> - aký to má význam? dedičnosť? </I>

Již nevím přesně proč, ale donutil mě k tomuto řešení jeden z prohlížečů.

<I>Ohľadom toho pozadia pod textom, je to fakt nečitatelné a dal by som tam len čistú farbu. </I>

Zkusím dát textu jednobarevný podklad. Trochu jsem přecenil fakt, že jsem si říkal, že toho textu tolik není, tak to nebude tolik vadit. Vadí, upravím :-)

<I><meta name="description"> má obsahovať stručný obsah danej podstránky</I>

<I>Skúste sa pozrieť na niektorú stránku bez CSS, snaha síce bola, ale orientácia kde sa nachádzam je dosť zložitá. </I>

To bych měl pomocí PHP zvládnout, upravím.

<I>Menu je síce pekné, ale nezvečšuje sa a slabšie vidiaci človek by mohol mať problém. </I>

Tak zde se obávám, že nemám jiné řešení než přepnutí do textové verze bez CSS :-(

<I>To vaše H1 dať do H2 a do toho H1 by som dal text "Agroturistická jízdárna Bedřichov u Kutné Hory" </I>

Máte pravdu, asi je to tak vhodnější. Upravím.

Co se týče toho CSS zkracování, tak zde si nejsem jist, protože pak se mi to zdá méně přehledné.

Děkuji moc za připomínky.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 17:02:24

Asi jsem zapomněl v předchozím příspěvku uzavřít "i" a teď to bortí i další příspěvky, tak to zkusím teď ... </I>

Avatar

Autor komentáře: Major Zeman

Datum vložení: 17.9.2004 20:46:22

Zavíráme soudruzy </I> [/i]

Avatar

Autor komentáře: mat

Datum vložení: 17.9.2004 21:12:22

jen maličkost - soudruz<B>i</B> jako páni...

Avatar

Autor komentáře: Major Zeman

Datum vložení: 17.9.2004 23:28:38

Drahí pane. Děkujy Vám za velmy přýnosný přýspěvek ;-)

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 16:30:14

Takže jsem dal pod text jednobarevny podklad, je fakt, že se čitelnost stokrát zlepšila.

Avatar

Autor komentáře: Major Zeman

Datum vložení: 17.9.2004 20:43:00

Jak již tady zaznělo, bylo lepší menu udělat menu jako seznam (ol / ul - li). Zbytečně použité tagy br. Dále mne velice zaujaly URI odkazů, včetně odkazu na první stránku.

Víte, že vyhledávače berou odkazy example.com/ a examle.com/index.php jako dvě různé stránky?

A k těm rolloverům: Udělat rollovery jen pomocí CSS tak aby fungovaly i v nejrozšířenějším prohlížeči (v MSIE) nelze. I zde na Intervalu se tvrdí, že ano, opak je pravdou. Ono to tedy nějak funguje, ale nevím proč se mně u toho vždy při najetí objeví "přesýpačky". Nikde jinde než v MSIE to nedělá problém. Se starým dobrým javascriptem to funguje naprosto v pohodě dokonce i v MSIE. Ba co víc, dokument je ušetřen všelijakých bezobsažných vycpávek jako je DIV a SPAN. Javascript je pro rollovery jednoznačně lepší řešení. Já vím. Javascript není tolik COOL jako CSS. Omlouvám se.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 21:44:54

Děkuji za Váš příspěvek. To menu určitě přepracuji na seznam.

Ohledně těch URI odkazů se přiznám, že nevím, co jste tím myslel - že bych měl přepracovat odkazy z "index.php?neco=nic" na "?neco=nic" ? Prosím v tomto případě o větší trknutí :-) Díky.

Tahle část mě docela dostala. Najednou jsem si uvědomil, že v tomto případě je můj odpor k JavaScriptu asi zcela neoprávněný a zbytečně si tím komplikuji život v honbě za čistým HTML/CSS kódem. Pokud někdo nebude mít JavaScript zaplý, tak vlastně přijde jen o tzv. rollefekty, což ale na obsahu webu nic neubere. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, tak nevím, jak jsem se do tohoto stádia dostal. Že by opěvné články o CSS na Netu? Tak nad tímhle se musím ještě zamyslet. Moc děkuji za upozornění.

Avatar

Autor komentáře: Major Zeman

Datum vložení: 17.9.2004 23:46:54

No on odkaz example.com/ a example.com/index.php jsou vyhledávači brány jako dvě různé stránky, ale se stejným obsahem. Pak vyhledávač buď jednu nebo nebo druhou stránku ignoruje, popř rozdělí pagerank. Je lepší používat pro jednu stránku vždy jeden URI. Něco více zde:
<a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://interval.cz/clanek.asp?article=2517' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=2517</a>

K těm rolloverům, opravdu to není nutné dělat v CSS. Možná mám nějakou vlčí mlhu, možná jsem idi*t (a ostatní kteří mě v tom utvrdili také) a řešení pomocí CSS je bezproblémů dokonce i pro MSIE, nicméně trvám na tom, že řešení pomocí JavaScriptu je plnohodnotné a není určitě horší než pomocí CSS. Podíl těch kteří budou mít vypnutý JS určitě není výrazně vyšší než těch kteří mají vypnuté CSS. Sémanticky je řešení pomocí JS IMHO lepší. Jedinou nevýhodou snad může být při použití různých stylových příloh pro různá zařízení, popř. při použití možností přepínání stylových příloh/skinů. Myslím, že to ale řešitelné je.

Avatar

Autor komentáře: Major Zeman

Datum vložení: 18.9.2004 1:14:00

No, trochu se poopravím. Trochu jsem to se svojí záští vůči CSS rolloverům přehnal. Tak tedy sémanticky rollovery pomocí JS lepší nejsou. Ono [a][span]text odkazu[/span][/a] je asi přece jen lepší než [a][img alt="text odkazu"][/a].

Mimochodem jak se ty rolečky tváří když vypnete obrázky? Na Vaších stránkách si potom ani neškrtnete. A jiná CSS řešení rolečků jsou lepší? Třeba pixyho? Hned to jdu vyzkoušet. Ale klasika s img je v pohodě, tam vidíte aspoň ten alt.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 18.9.2004 1:28:31

Tak v případě vypnutých obrázků jsem docílil zajímavého efektu, kdy se mi odkazy objeví až na ně najedu a pak už zůstanou. Tak teď nevím - snad jen pro vypínače obrázků mohu nabídnout na úvodní straně textovou verzi bez css :-(

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 18.9.2004 12:48:53

Tak jsem se díval na Pixyho řešení a také to neřeší vypnuté obrázky. Aspoň tedy podle mne. Tedy v jeho příkladu ano, protože se používá textový odkaz, ale v pokud se použije obrázkový, tak jsme tam, kde jsme byli.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 21:49:55

Velmi bych ocenil, pokud někdo přijde na to, proč rollover někomu bliká a někomu ne a to ještě asi nezávisle na operačním systému, rychlosti připojení a prohlížeči. Jest to pro mne záhadou.

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 17.9.2004 23:25:24

Pravděpodobně ve snaze o SEO je do URL vkládán název/popis právě zobrazeného obrázku. Budiž. Odkaz jako takový je nenadiktovatelný do telefonu a navíc není problém si do url dát co chci.
Pokud bych například se rozhodl být jó velký z..d a chtěl tomuto webu ublížit, není problém pod falešnou adresou v konferencích se podepisovat jako:
<a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://bedrichov.jizdarna.cz/index.php?link=foto&foto=foto-003&popis=NaserteSi' target='_blank'>http://bedrichov.jizdarna.cz/index.php?link=foto&foto=foto-003&popis=NaserteSi</a>

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 17.9.2004 23:27:06

Pochopitelně by odkaz nesměl sešrotovat místní parser.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 17.9.2004 23:53:41

Spíše jsem nepočítal, že by to někdo chtěl zrovna v tomto případě takto zneužít. Teď jen přemýšlím, zda ten popis rovnou vyhodit nebo kontrolovat odkud je stránka volaná ... a nebo mi poradíte ještě jiné řešení? ;-)

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 18.9.2004 8:26:00

Asi použít databázi a ty názvy fotek tahat z ní. Jenže když ji nepoužíváte, pak možná mít na disku ke každé fotce soubor s názvem a případně popisem. Třeba:
foto_001.jpg a k ní fpopis_001.inc.php nebo nějak tak.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 18.9.2004 12:06:01

S tou databází mě to také napadlo, pak jsem si říkal udělat kompletní seznam do jednoho textového souboru, což by bylo snad ještě přehledné, na druhou stranu to ukládat do samostatných souorů zase rychlejší. Nakonec jsem to vyřešil v rámci zabezpeční - pokud někdo přijde z "venku", tak je nastaven obecný popis. Myslel jsem, že budu ještě přísnější a z venku bude všechno přesměrováno na úvodní stránku, pak jsem si ale uvědomil, že bych přišel o indexování.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 18.9.2004 1:22:51

Děkuji za upozornění. Až teď jsem si všiml, že jsem to jaksi zapomněl zcela zabezpečit, takže to byla díra jak hrom. Nyní už by to snad mělo být řádně ošetřeno. Ještě jednou díky.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 18.9.2004 14:51:29

Takze jsem predelal menu na necislovany seznam a upravil textovou verzi.
Jen me porad drazdi to "blbnouci" menu - ma nekdo napad cim to, ze to nekomu funguje a nekomu ne?

U mne, pokud pockam az se stranky komplet nactou, tak pak mohu jezdit po menu mysi jak dabel a je to bez bliknuti. Jedine, co dokazi rozblikat, je v pripade nacitani, kdyz jezdim po menu, tak se mi zobrazuji hover obrazky, protoze se nacitaji drive nez nehover.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 20.9.2004 19:36:35

Na základě jednoho z výše uvedených příspěvků jsem změnil způsob načítání CSS u import na link a byl bych moc rád, kdyby mi dali vědět ti, kteří měli s rollovery problémy, zda došlo k zlepšení. Díky.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 20.9.2004 22:09:08

U me zadna velka zmena k lepsimu (WinXP, IE6.0). Rollovery stale stejne pomale, jen se prislusny blok behem preblikavani neprekryje tmave zelenou jako predtim, ale proste na chvili zmizi. U leveho menu se to zase projevuje velkou setrvacnosti v probarveni polozek, pres ktere se prejede mysi, takze v jednu chvili jich je zlutych treba 5 i vic.

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 20.9.2004 22:21:11

Mohu se ještě zeptat, zda se toto děje i po kompletním načtení stránky nebo pouze při jejím načítání? To problikávání žluté na bílou v menu je způsobeno tím, že se žluté nápisy načtou dříve. Dnes jsem to zkoušel na stejné konfiguraci systém/prohlížeč a bez problému.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 21.9.2004 0:36:08

Bohuzel i po kompletnim nacteni stranky. Take vam nereknu, cim by to mohlo byt, snad nejake nastaveni cache...

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 20.9.2004 22:19:00

IE6, Opera 7.23, Firefox 1.0 + winXP SP1 = všade je to OK, len v IE sa to dlhšie načítavalo, proste najskôr bol dlho ten hover a až neskôr sa to preplo na normal link.
Potom to ale ide super rýchlo.

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 21.9.2004 6:54:39

Mně to už běží dobře. Jen ještě problikne hlavička. Jinak je to opravdu lepší.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz