Starší komentáře ke článku: appaloosa
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 20.6.2003 9:09:15
Dobry den,
ke zdrojaku :
- doctype mate, ale neni validni
<a href='http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A//appaloosa.kvalitne.cz/index.htm' target='_blank'>http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A//appaloosa.kvalitne.cz/index.htm</a>
- nechapu obsah title u tagu <link>. Prece CSS se netyka koni ??
- v CSS jste mohl rodinu pisma dat jen k body a bylo by vystarano...
- design tabulkami, zkuste to predelat do css layoutu, treba podle clanku <a href='http://interval.cz/clanek.asp?id=1022' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?id=1022</a> zdrojak bude mensi a stranky pristupnejsi...
obecne :
- podle me celkem nevhodna uvodni stranka, zadne privitani, vysvetleni jake jsou to stranky, o cem se zabyvaji, proc na nich mam zustat...
- celkem me vadi vrchni reklama na uvodni strance, protoze jak kliknu na jiny odkaz v menu stranka neprijemne poskoci..
- design je takovej jednoduchej, me se celkem libi
- v kontaktu bych uvital jednoduchy formular (tato sluzbaj je zdarma na wwww.blueboard.cz , <a href='http://www.mailform.cz' target='_blank'>http://www.mailform.cz</a> atd.)
- nevim proc, ale neni to trochu ujety : "Potomek 1" "Potomek 2" pripada me to jako na farme Klonus
- no mozna by nebylo naskodu trosku vic informaci, abych aspon necemu rozumel :-)
Na to, ze je to amaterska tvorba tak je to dobry, jen se vic ucit css a (x)html :-)
Preji hezky den
Datum vložení: 23.6.2003 8:29:48
Dekuji za kritiku (kritiky). V mnoha vecech mate pravdu. Na css layout se chystam jiz delsi dobu (ach jo) - asi s tim budu muset neco udelat.
Reklama na uvodni strance je z duvodu freehostingoveho prostoru.
Pravdou je, ze pro laiky jsou informace opravdu kuse. Ani ja nejsem odbornik, tim je majitelka kone, snad casem vice informaci poskytne :o).
S rodinou pisma u body - puvodne byl zamer pouzit vice rezu pisem -> uz to neni potreba, opravim.
Datum vložení: 20.6.2003 9:37:27
u par obrazku -> Dokument nenalezen :-(
Datum vložení: 23.6.2003 8:32:39
Podivne, nekolikrat jsem vse kontroloval, zkousel -> OK. Opravdu nevim, kde je chyba.
Datum vložení: 20.6.2003 10:02:28
Ahoj,
já bych celkem souhlasil s výše uvedeným názorem, kód jsem nijak vážně nezkoumal, ale pár výtek bych také měl:
1, chtělo by to omezit délku řádku, ve velkém rozlišení se texty špatně čtou,
fotografický film na úvodní stránce se změni na jakýsi dlouhý černý pruh (mimochodem, proč je na homepage a není na ostatních stránkách?! Musí tam být?)
2, v tabulce na str. Poplatky bych odsazení řešil pomocí padding, nikoliv pomocí nedělitelné mezery, neboť v malém okně prohlížeče se tabulka zmrší
3, možná bych i vycentroval hlavičku oné tabulky
4, subjektivně se mi nelíbí modrá barva odkazů - nesedí mi k barvám webu
5, v okně oteveřené fotografie (když už se musí otvírat do nového okna bych odkaz okno zavírající umístil co nejníže, zdá se mi nesmyslné ho umísťovat do stejného rohu, jako je "zavírací křížek"), osobně bych to řešil jen načtením samotné fotografie, zavírající se po kliknutí - tj. bez textu, který zde stejně nemá žádnou informační hodnotu (stačil by titulek)
6, css stylesheet je trochu nepřehledný, dalo by se na něm zapracovat
7, změnil bych způsob zadávání velikosti textu (viz diskuze na intervalu) - v mozille je text příliš malý
8, chtělo by to malinko doladit formátování textu a nadpisů, trochu mate stejná velikost nadpisu a menu, příliš dlouhé nadpisy
Celkový dojem:
Až na tu šířku se mi stránky celkem líbí, to ostatní jsou jen maličkosti. Zapracujete-li lehce na nich, vznikne zajímavý a přehledný web, jehož kvality dosahují málokteré ze zde hodnocených stránek. Na amatérskou tvorbu dobrý výsledek.
Datum vložení: 23.6.2003 8:38:45
ad 1) Omezeni delky radku - velmi dobra vytka - pokusim se to upravit. Film na titulni strance je z duvodu odlisni od ostatnich stranek a pro potechu oka (pokud to ovsem neni ve velkem rozliseni :o)
ad 2) OK
ad 4) lze zavrit i klikem na fotografii
Dekuji za kritiku.
Datum vložení: 20.6.2003 10:04:57
Je chyba v Javasriptu pri robrazeni obrazku (po klinuti), otevre se nove okno, kam predpokladam se mela fotka zobrazit, ale tam se objevi stranka nenalezena, a fotka se zobrazi v puvodnim okne.
Datum vložení: 20.6.2003 10:15:46
Tak s nekteryma bodama souhlasim s dymikem.
- validita,
- titel u CSS ?,
- "<body bgcolor="#FFFFFF" background="pics/pozadi.gif">" proc to neni nadefinovany v CSS ?,
- natvrdo mezery v tabulkach (pr . rodokmen) proc nepouzit padding,
- vlastne proc pouzivat tabulky na layout???
- menu pomoci obrazku, me osobne to vadi, takovy menu by vypadalo mnohem lip v css a mohlo by byt alespon dynamicky
- ta reklama na uvodni strane je strasnej shit, nevim jestli to je povinost, ale pokud jo, tak bych ji hodil dolu
- <!-- h1> . . . </h1 --> kde jste prisel na podobnej zapis
Tot vse, na vetsi prohlidku jsem, az moc unavenej
Jinak co se tyce designu, tak me osobne se zrovna moc nelibi, ale je to vec vkusu
Datum vložení: 20.6.2003 20:37:09
Budu se opakovat, ale snad to nevadí.
- Validace - Moc hezké že je na stránce DOCTYPE, ale je tam jaksi k nicemu když stránka neni validní.
- Na můj vkus příliš dlouhý titulek stránky, vyhoďte ty mezery a nahraďte pomlčky třeba dvojtečkou.
- U CSS title ? Vidím to poprvé - samozřejmě je to nesmysl.
- Proč je barva pozadí a obrázek na pozadí psaný v HTML, když na stránkách existuje externí stylopis ?
- A proč vůbec obrázek na pozadí ? Myslel jsem že tahle móda už vyšuměla.
- Proč u obrázků určujete ALT a TITLE ? Alt je správně, ale title ? To je přeci jen u odkazů.
- Nechápu tohle <!-- <h1>Appaloosa hřebec - připouštění</h1> --> To je fakt nějaký divný. Že by pro lepší čitelnost zdrojáku ?
- Obrázky ve formatu GIF - není na tom nic špatného, ale máte koupenou licenci ? Doporučuji přejít na formát PNG nebo JPEG.
- Tabulky jako pozicování ? Není tohle styl roku ´96 ? Tohle se vídí u nových stránek jen málokdy - čím méně tím lépe. Co takhle CSS pozicování ?
-Je až k nevíře, že si dovolíte použít tzv. "nic" obrázek i v dnešní době. Je to hnus. Co když má někdo vypnutý obrázky - to se mu pak v IE zobrazí hnusný bílí obdelník o velikosti 1px x 20px.
-Snad mi nechcete tvridit, že vám menu s obrázků, které by vypadalo úplně stejně jen z textu připadá normální. Mě tedy ne - použijte text a pohrajte si trochu v CSS.
- Nechápu proč je v patičce adresa webu - spíše by jste měl více zviditelnit emailovou adresu, málem jsem jí přehlédl.
Datum vložení: 20.6.2003 21:06:45
He? Licence na gif? Pro pouziti v grafice? Jako ze si budu k Photoshopu, ktery ma licenci na gif, kupovat jeste separe licenci? Co je to za blbost?
Datum vložení: 20.6.2003 21:17:57
GIF: Můj jiný příspěvek jinde - nějaká firma se před několika měsíci o něj přihlásila a tvrdila že má na něj patent :-) Najednou, po nějakých 20 letech...
Já mám zas patent na rozum, CHCI PLATIT OD KAŽDÉHO ROZUMNÉHO ČLOVĚKA!
;-)
Datum vložení: 20.6.2003 21:23:26
Jo, to vim... ale nic z toho zatim neni, ne? Nebo mi neco HODNE uniklo a mel bych si okamzite stahnout patch pro PS, ktery odstrani moznost ukladani do gifu? :)
Datum vložení: 20.6.2003 22:17:31
Pokud já vím, tak odpovědní lidé to hned v rozjezdu "spláchli do záchoda", takže si žádné patche stahovat nemusíte :-) I když Internetem z úplného počátku běželi "doporučení", aby se GIF do vyřešení nepoužíval, VŠICHNI se na ně "...".
Stejně jako na tu nesmyslnou licenci na hypertext.
Datum vložení: 21.6.2003 8:51:09
licenci na gif si samozrejme nemuseji porizovat bezni uzivatele, ale spolecnosti, ktere tento format chteji ve svych programech vytvaret....takze az budu chtit udelat program adobe photoshop II tak budu muset mit tu licenci
zarizovat licenci na gif, kdyz chci dat fotku na web je fakt joke roku!!!
Datum vložení: 23.6.2003 15:37:12
Mě nejde o to, že se to může...ale proč nějaký "zasraný" GIF, když je i PNG, které je lepší a navíc sem si 100% jistej že je i zadarmo.
Datum vložení: 23.6.2003 16:08:33
Taky mam rad lidi, co neumi priznat, ze placli nesmysl.
Datum vložení: 23.6.2003 16:15:41
Dobře, řekl jste si o to. Jeden příklad za všechny: MSIE nepodporuje průhledný PNG - takže bez GIFu se v tomto případě neobejdete i kdybyste se stavěl na hlavu.
Howgh
Datum vložení: 23.6.2003 16:52:33
MSIE podporuje průhledný PNG stejným způsobem jako průhledný GIF. MSIE pouze špatně zobrazuje takový PNG, u nějž je průhlednost vytvořena pomocí alfakanálu. Není to přitom chyba MSIE, ale někoho (kdo ví?), kdo linkoval knihovny - potřebná knihovna totiž ve Windows (potažmo MSIE) je, pouze není aktivní, což ovšem v případě potřeby lze obejít workaroundem v podobě speciální funkce MSIE ;-)
Datum vložení: 25.6.2003 14:13:01
Tady ( <a href='http://homepage.ntlworld.com/bobosola/pngtestfixed.htm' target='_blank'>http://homepage.ntlworld.com/bobosola/pngtestfixed.htm</a> ) jsem ještě z archivu vytáhl jeden článek o tom, jak pracovat v MSIE s PNG průhledností v alfa-kanálu. Doporučuji nastudovat také odkazované články ;-)
Datum vložení: 24.9.2005 3:10:46
Very well done website. It was a pleasure to visit it! http://online-usenet.dot.de http://uncensored-usenet.dot.de http://usenet-newsgroup.dot.de http://usenet-server.dot.de http://usenet-replayer.dot.de http://usenet-client.dot.de http://usenet-zugang.dot.de http://usenet-download.dot.de http://usenet-provider.dot.de http://adult-usenet.dot.de http://usenet-binaries-archive.dot.de http://usenet-binaries.dot.de http://usenet-search.dot.de
Datum vložení: 20.6.2003 21:14:37
Pár komentářů vašemu "striktnímu" názoru
1) Atribut TITLE (stejně jako plno dalších - celá "skupina" %attrs;) může být u většiny elementů, přečtěte si specifikaci (nic to nemění na tom, že autor jistě zamýšlel dát ho do elementu A místo do IMG který je odkazem)
2) GIF: Podobný názor mi vyvolává jen úsměv na rtech a myslím si o něm svý... Stejně jako o jednotlivci, který si chtěl přivlastnit vynález hypertextu - absurdní demagogie. Ale abych to vzal z jiné stránky - i kdyby to s tím GIFem tak bylo, je tu léta a NAJEDNOU se o něj někdo přihlásí - pfff!
3) Sám používám taky menu z obrázků, a přitom stránky mám striktní v XHTML 1.1! A proč? Protože CSS se dá zvětšit a zvětšit menu a rozhodit tak úplně layout? To radši ty obrázky s patřičným ALTem!
<Q>Můžete proti tomu protestovat, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat."</Q> - jsem si vědom, že na "Q" se tu nehraje :-)
Datum vložení: 20.6.2003 22:55:15
Dovolil bych si pár přípodotků ke kritice:
1. Deklarace typu dokumentu nemá nic společného s validitou stránky. Deklarace vyjadřuje záměr autora (nebo normu použitou generátorem) - že se jej nepodařilo dodržet, to už je jiná. Jak byste chtěl během vývoje testovat stránky, kdyby na nich tato deklarace nebyla? Nebo snad dokážete napsat validní dokument "z ruky"? (A kdyby tam ta deklarace nebyla, určitě by to byl první bod kritiky, že? ;-)
2. Atribut "title" u CSS je naprosto v pořádku. Pojmenované stylové předpisy umožňují uživateli, aby si sám vybral, který chce použít. Je to jedna z hlavních metod přístupnosti - že ji MSIE nepodporuje neznamená, že jde o chybu autora stránky (ačkoli samotný obsah toho title zde... ;-)
3. Obrázek na pozadí je regulérní designérská metoda. Nikde není zakázaná. Že byla dříve přehnaně využívána a dnes je stejně přehnaně zatracována, nic neznamená ;-)
4. Atribut "title" nepatří jen k odkazům, naopak, je to jeden z nejčastějších atributů. Atribut "alt" u obrázků určuje alternativní obsah, kterým je obrázek nahrazen, pokud jej zařízení nemůže zobrazit. Atribut "title" u obrázku slouží jako jeho popis, zobrazovaný obvykle v takzvané bublince. Že MSIE nesprávně zobrazuje obsah atributu "alt" v popisných bublinkách neznamená, že element nesmí obsahovat atribut "title", který naopak správně zobrazují všechny ostatní prohlížeče ;-)
5. Formát GIF je interním firemním formátem, na který drží patřičná firma patent. V době začátků WWW byl použit, protože "byl po ruce". Kvůli pozdějším licenčním sporům byl nahrazen specifikací PNG (která je dodnes spolu s SVG jediným oficiálním povoleným formátem pro grafiku na WWW, JPEG je pouze "tolerovaný", ostatní formáty ani to ne). K použití obrázku formátu GIF na svých stránkách žádnou licenci nepotřebujete - licenci si musí koupit firma, vyrábějící prohlížeč, v němž se obrázek zobrazuje, a firma, vyrábějící grafický editor, v němž obrázek vytváříte. (Licenci byste potřeboval jedině pokud byste ho sám přímo binárně kódoval - trochu velká fuša, jak vám potvrdí můj kolega grafik ;-)
6. Nikde není dáno, že se menu nemůže skládat z obrázků. Opět jde pouze o současnou "módu striktnosti". Je pouze na designerovy, jakou metodu zvolí - pokud dodrží patřičné normy, především WCAG ;-)
Datum vložení: 21.6.2003 18:26:42
Doplnil bych sám sebe, 20. 6. 2003 patent na GIF společnosti Unisys vypršel. Nicméně se nedomnívám, že to povede k jeho návratu, na to je už trochu pozdě ;-)
Datum vložení: 21.6.2003 9:06:27
o tom, ze licence na gif pro uzivatele je fakt kravina nize....
u tabulkoveho layoutu se bezne pouzivaj transparentni gify, je to zjednoduseni, protoze v tehto pripadech se velmi spatne definuje css (i kdyz se to da)
kazdopadne, jestli mate vypnuty obrazky, tak byste mel pocitat s tim, ze asi neuvidite hezky web a nenadavat za to jinym
doctype je povinej a musi tam bejt i kdyz neni validni kod. bohuzel kazdej standard ma bugy, takze i v html casto musite udelat chybu, abyste dosahli kyzeneho vysledku (coz asi nebude tento pripad)
Datum vložení: 21.6.2003 11:07:48
Panove, spis nez kritiku na tento web, bych mel jednu otazecku:
Mam stranku se 3-sloupcy, levy a pravy maji pevnou velikost a jsou na okraji stranky (vlevo a vpravo). Prostredni sloupec prizpusobuje svou sirku sirce prohlizece.
Styl, kterym to mam osetrene:
div#main {
width: 99%;
min-width: 770px;
}
div#levysloupec {
width: 150px;
float: left;
}
div#pravysloupec{
width: 215px;
float: right;
}
div#prostredek {
position: relative;
top: 0px;
margin-left: 155px;
margin-right: 220px;
}
OK, podsud vse v poradku a funguje to dobre. Ale jen na pocitacich, na kterych je min. rozliseni 1024x768, protoze na nizsim to udela to, ze ten prostredni sloupec skoci az _pod_ ty dva krajni. Podobne vecicky to dela, kdyz ma uzivatel IE5 (ecidentne totiz nepodoporuji min-width). Cili muj dotaz zni: Jak nahradit vlastnost min-width, aby kdyz zuzim stranku pod urcitou mez, aby se layout dale nezuzoval, ale pretekl do sirky?
Dekuji.
Datum vložení: 21.6.2003 11:13:59
To me tez zajima :) tak se ukazte csskari :))
Datum vložení: 21.6.2003 11:51:43
Že MSIE nepodporuje vlastnost "min-width" ví prakticky každý. Téměř každého také okamžitě napadne workaround v podobě klasického neviditelného obrázku s požadovanou minimální šířkou (nebo elegantněji nějakého jiného prvku s napevno zadanou šířkou). Jinak se to v MSIE řeší pomocí jeho speciálních funkcí ;-)
A tady je jeden komplexní příklad za všechny: <a href='http://www.saila.com/usage/layouts/saila_layout.html' target='_blank'>http://www.saila.com/usage/layouts/saila_layout.html</a> ;-)
Datum vložení: 22.6.2003 17:39:07
To s tim prikladem je mysleno vazne?
To je zpusob, jak dodrzet novy, progresivni, jediny spravny a dokonaly zpusob formatovani pomoci CSS?
Tak to radeji zustanu u tabulkoveho layoutu. ;-) Ten se zobrazi vsude dobre (ctete citelne), i bez zapnuteho scriptovani, bez testovani na typ a verzi prohlizece, bez prepinani mezi position:relative a position:absolute, bez neviditelnych ci neviditelne oramovanych casti a podobne. Jestli tohle, co je v tom prikladu, je ten spravny zpusob pouzivani CSS, tak skutecne radeji zustat u HTML na urovni snad 3.2.
Datum vložení: 22.6.2003 18:03:22
Ne, to je příklad toho, kterak splnit nesmyslné požadavky nevyhovujícími prostředky ;-)
Datum vložení: 22.6.2003 18:35:48
Pixy ma na svych strankach 3sloupcovy layout bez jedineho css-hacku, pozadavku na javascript a tvari se jako tabulkovy...
Nechapu co je TOHLE za bastl.
Datum vložení: 22.6.2003 22:55:28
Zvolil jsem ze své knihovny tenhle příklad, protože pokrývá větší spektrum prohlížečů, než Pixyho řešení, a ukazuje celý problém mnohem komplexněji. (Mimochodem, Pixy sám se vyjádřil, že je tento typ layoutů naprostá blbost¨, založená na nepochopení nástrojů i požadavků ;-)
Datum vložení: 22.6.2003 22:59:41
Na druhou stranu pixyho metoda je o poznani 'cistsi'. Coz samozrejme nic nemeni na faktu ze je to od pocatku omezene reseni...
Datum vložení: 23.6.2003 12:20:05
Predevsim pixyho reseni jaksi neresi to o cem tu je hlavne rec a to je minimalni sirka aby se nezalamoval design pri zmenseni okna...
Pane Malek nevim kde jste prisel na to ze je to nesmysl... navrhnete zajimavejsi prehlednejsi design a budeme Vam vsichni vdecni... trisloupcovy layout ma hromadu vyhod
a) je prehledny (rozumne s nim lze oddelovat graficky informace)
b) a to hlavne.. bezni lide jsou na nej zvykli...
ja chapu velmi dobre vyhody css a vim ze toto je zpatecnicka myslenka ale to vite Vy... vim to ja.. ale nevi to zakaznik.. a desitky tisic navstevniku a ti jsou hlavni ne Vy nebo ja ;)) a verte ze vsem tem navstevnikum (kor u komercniho webu) je tezce jedno jestli je to xhtml 1.1 nebo css 2.1 :)) oni chteji aby to bylo prehledne a vypadalo pekne.. ne aby se jim po zmenseni okna ztratil pravy a stredni pruh kamsi daleko dolu kam 90 % z nich ani nenapadne scrolovat pac si budou myslet ze stranka nefunguje kdyz to "zmizlo".
na rovinu... rict tohle memu sefovi ze se to zalamuje pac je to norma tak Vas s normou posle do ... vsak vite kam a budete moct byt rad ze nebudete mit padaka pac sef je obycejny uzivatel a podle nej to proste nebudete umet -> jste zbytecny ;)) a muzete mu mekotat o normach co chcete :))
Datum vložení: 23.6.2003 12:39:44
Pokud vím, nikde netvrdím, že je třísloupcový layout špatný, já ho naopak všude prosazuji. Já jen tvrdím, že za současných podmínek nelze splnit požadavek na třísloupcový layout daných vlastností a zároveň naprostou čistotu zpracování, bez pomocných řešení (minimálně speciálního filtru pro MSIE ;-)
Podívejte se, určitě byste nechtěl osobním autem převážet desetitunové náklady, stejně jako byste asi nechtěl po Sputniku, aby Vás dovezl k Alfě Centauri. Člověk prostě nemůže žádat po dané technologii více, než zvládá, s tím nesvede nic ani Váš šéf. Pokud chce tento typ layoutu, pak je nutno zvolit přiměřenou techniku - buď tabulky ve starší specifikaci nebo různé workaroundy a hacky ;-)
BTW: Není problém ten třísloupec udělat tak, aby "mizeli" sloupce krajní a střední zůstával a podobně.
Datum vložení: 23.6.2003 16:56:20
Proboha jaky je problem na zacatek toho sloupce vlozit neviditelny div ktery bude mit width rovnu nejmensi pozadovane sirce?
Stejne tak se da toho sameho dosahnout pomoci absolutniho/relativniho poziciovani tak tady VY nemektejte o svem sefovi. Pokud by vas vyhodil, urcite ne kvuli normam - spis kvuli tomu ze to neumite udelat ;)
Posledni a podstatna vec - trisloupcovy layout je prehledny a lide jsou na nej zvykli ale to prece neznamena ze nemuzete pouzit neco co je jen podobneho. Koneckoncu podivejte se treba na <a href='http://sovavsiti.cz/' target='_blank'>http://sovavsiti.cz/</a> - tabulky tam nemate.
Datum vložení: 24.6.2003 9:47:32
Omlouvam se za vcerejsi utocnejsi text :)
Pro pana Malka:
ja to pochopil z jednoho Vaseho prispevku kde tvrdite ze odpovidate na nesmyslne pozadavky (coz jsem chapal ze myslite prave 3-sloupcovy design) ale prosim Vas s tim putnikem to snad ne :)) netvrdte mi ze technologie css nezvlada takovou banalitu to by byly dost zbytecne snad jen uz na definovani pisma :)) to funguje skoro vsude :) problem je v historickem IE6 coz je smutne a asi jak to tak vypada bude hur :((
btw s tim prikladem je mimojine i problem v tom ze pouziva visibility: none a tudiz tam ten prvek vlaste zustane ale skryty takze dela v designu nezadouci "diry"
Pro Vitu:
Prosim prectete si poradne zadani. nejde o to ze by JDC-com chtel zabranit zmensovani toho prostredniho sloupce... on chce aby div#main (ktery jestli to dobre chapu "obepina" ostatni divy...) mel minimalni sirku (a tim padem se divy pri zmenseni neskladaly pod sebe jak bezne delaji...)
Mate pravdu, protoze v IE6 neni podpora min-width nenapada me solidni (doted tu zadne takove nebylo) reseni, byt norma jak vime zada jinak :)
No jen podobneho... asi takhle.. az budete mit na starost e-shop a nekteri zakaznici Vam budou posilat objednavky vytiskle faxem protoze nevi ze maji klepnout na "pokracovat v objednavce" ktere tam je jako tlacitko jeste zvyraznene velkym vyraznym cervenym textem a posleze na zadost vedeni pridan jeste hrozny blikajici vykricnik muzu Vas ujistit ze udelat neco jen trosku jinak nez je zvykem si opravdu nedovolite... muzete to udelat... ale verte ze nikomu se nezavdecite... navstevnika zmatete a zakaznika v lepsim pripade to vubec neoceni... v horsim Vas dorve ze zakaznici nemuzou objednavat ;))
Dokaze tu tedy nekdo poradit? nebo se tu jen rika ze to jde a ze to lidi neumi ale nikdo to tu jeste funkci a solidni neukazal... :)
Datum vložení: 24.6.2003 9:58:44
Jeste pro Vitu: vsimnete si ze v teto diskuzi na otazku JDC-com nedal nikdo konkretni primou odpoved... ja se do toho angazuji protoze me to tez zajima reseni tohoto problemu... ne ze bych nebyl schopen treba vymyslet reseni.. ale rad se poucim pripadne me zajimaji nazory a reseni jinych tohoto problemu... vemte si ze kdyz nepujde v css udelat jednoduse neco takoveho jak se pak maji rozsirit mezi laickou verejnost? Mate pravdu ze fakt nevim jak to poradne nejak obejit kdyz min-width nefunguje ale to je to proc tu ten dotaz taky padl ze :) a proto se take do diskuze angazuji protoze me to zajima a chci se to naucit od toho tu internet take je ... pro komunikaci... takze jestli to vite jak to vyresit... neskrblete :))
byt je to tedy jaksi porad vse jen diky IE6 a starsim... :(
Datum vložení: 22.6.2003 18:50:49
tech moznosti je vic, zalezi na tom, ktery layer je pro vas dulezity - predpokladam ze ten center, pak to napriklad muzete vyskladat zprava na dva layery, ten druhej pak rozdelit na na pevnou cast a tu zbyvajici....
muzete pouzit plovouci i absolutni