WordPress: jak nastavit strukturu trvalých odkazů?
Všichni, kdo provozují webové stránky postavené na WordPressu, nepochybně vědí o volbě Nastaveni -> Trvalé odkazy. Ta umožňuje vybírat z celkem pěti tvarů pro trvalé odkazy. Výchozí podoba URL neříká vůbec nic o samotném příspěvku a vypadá nějak takto: http://interval.cz/?p=123
. Další volba v sobě zahrnuje datum a čas (http://interval.cz/2011/05/26/sample-post/
). Třetí volba rok, měsíc a název (http://interval.cz/2011/05/sample-post
). Čtvrtá volba pak vychází z pořadového čísla příspěvku (http://interval.cz/archives/123
). A konečně, pátá a poslední volba je, troufám si tvrdit, asi nejpoužívanější, protože umožňuje specifikovat vlastní tvar URL, například zde na interval.cz se používá „/clanky/%postname%/“, která do URL zařadí „adresář“ články
a název příspěvku. Jaké nastavení trvalých odkazů je ale obecně nejvhodnější? To je otázka, kterou se zabývá článek WordPress SEO URL / Permalinks considerations s ohledem na SEO.
Zdroj: yoast.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
AI na dosah ruky: Jak je to s AI v osobních zařízeních?
22. ledna 2024 -
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Umělá inteligence v IT
27. září 2023
Nejnovější
-
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025