WordPress: jak nastavit strukturu trvalých odkazů?
Všichni, kdo provozují webové stránky postavené na WordPressu, nepochybně vědí o volbě Nastaveni -> Trvalé odkazy. Ta umožňuje vybírat z celkem pěti tvarů pro trvalé odkazy. Výchozí podoba URL neříká vůbec nic o samotném příspěvku a vypadá nějak takto: http://interval.cz/?p=123
. Další volba v sobě zahrnuje datum a čas (http://interval.cz/2011/05/26/sample-post/
). Třetí volba rok, měsíc a název (http://interval.cz/2011/05/sample-post
). Čtvrtá volba pak vychází z pořadového čísla příspěvku (http://interval.cz/archives/123
). A konečně, pátá a poslední volba je, troufám si tvrdit, asi nejpoužívanější, protože umožňuje specifikovat vlastní tvar URL, například zde na interval.cz se používá „/clanky/%postname%/“, která do URL zařadí „adresář“ články
a název příspěvku. Jaké nastavení trvalých odkazů je ale obecně nejvhodnější? To je otázka, kterou se zabývá článek WordPress SEO URL / Permalinks considerations s ohledem na SEO.
Zdroj: yoast.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Vstupte do éry umělé inteligence: ASOME Max Studio s AMD Ryzen™ 9 7940HS
14. listopadu 2023 -
Jak nainstalovat šablonu ve WordPressu
23. července 2024 -
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023 -
Thunderbolt 4 vs. OCuLink: Přišel čas na upgrade?
27. května 2024
Nejnovější
-
-
-
LAMP VPS: Rychlé a efektivní nasazení webových aplikací
6. února 2025 -
OpenAI zpřístupnilo ChatGPT Search všem uživatelům
6. února 2025