WordPress: jak nastavit strukturu trvalých odkazů?
Všichni, kdo provozují webové stránky postavené na WordPressu, nepochybně vědí o volbě Nastaveni -> Trvalé odkazy. Ta umožňuje vybírat z celkem pěti tvarů pro trvalé odkazy. Výchozí podoba URL neříká vůbec nic o samotném příspěvku a vypadá nějak takto: http://interval.cz/?p=123
. Další volba v sobě zahrnuje datum a čas (http://interval.cz/2011/05/26/sample-post/
). Třetí volba rok, měsíc a název (http://interval.cz/2011/05/sample-post
). Čtvrtá volba pak vychází z pořadového čísla příspěvku (http://interval.cz/archives/123
). A konečně, pátá a poslední volba je, troufám si tvrdit, asi nejpoužívanější, protože umožňuje specifikovat vlastní tvar URL, například zde na interval.cz se používá „/clanky/%postname%/“, která do URL zařadí „adresář“ články
a název příspěvku. Jaké nastavení trvalých odkazů je ale obecně nejvhodnější? To je otázka, kterou se zabývá článek WordPress SEO URL / Permalinks considerations s ohledem na SEO.
Zdroj: yoast.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Členská sekce: 4 důvody proč ji mít na svém webu
12. března 2024 -
Thunderbolt 4 vs. OCuLink: Přišel čas na upgrade?
27. května 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Vlastní web pomocí AI už může vytvořit opravdu každý
8. srpna 2024
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025