
Využití e-mailu jako marketingového nástroje
Spam je nevyžádaná zpráva převážně komerčního charakteru. V současné době jsme úplně zahlceni spamem – vyskakuje na nás z e-mailových schránek, časopisů, novin, televize. Všude jsou samé nevyžádané reklamy, které nás otravují, ať už při pohledu do krajiny, nebo při sledování nějakého televizního pořadu. Spam je necílená reklama a je jedno, jestli propaguje flašku minerálky někde v poli u D1 nebo Viagru. Takto nějak zajímavě začíná článek Email jako marketingový nástroj s podtitulem „Aneb spamováním k ještě horším výsledkům“. Mají necílené spamy šanci zaujmout koncového přijemce?
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Co je to DNSSEC, jak funguje a jak si ho nastavit?
14. srpna 2024 -
AI na dosah ruky: Jak je to s AI v osobních zařízeních?
22. ledna 2024
Nejnovější
-
-
Srovnání Mini počítačů: Mac Mini M4 vs. Asome Max Studio
7. dubna 2025 -
1,5 milionu CZ domén: Co to znamená pro český internet?
31. března 2025 -
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025