
Vyplatí se dnes používat klasické reklamní bannery?
Bannery patří mezi interupční formu reklamy. Návštěvníci webu něco dělají a vy se jejich činnost pokusíte nějakým způsobem přerušit, aby zareagovali na vaši nabídku a kliknuli. Bannery na webu fungují velmi podobně jako reklama v časopisech či billboardy. Tedy – nefungují. Klikatelnost na reklamní bannery se drží stabilně pod jedním procentem, spíše o řády méně a čím hůře cílený a promyšlený banner, tím je nižší výsledný konverzní poměr. Na Filově blogu naleznete zajímavý článek Proč nepoužívat bannery, kde se dozvíte, proč není bannerová reklama zrovna nejlepší nápad na investici a jak hezky nefunguje. Jak už je na tomto blogu obvyklé, doporučuji věnovat pozornost i následné diskusi.
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024 -
OpenAI zpřístupnilo ChatGPT Search všem uživatelům
6. února 2025 -
Nejlevnější VPS: To je nový Cloud Server Mini od ZonerCloud
4. června 2024
Nejnovější
-
-
Srovnání Mini počítačů: Mac Mini M4 vs. Asome Max Studio
7. dubna 2025 -
1,5 milionu CZ domén: Co to znamená pro český internet?
31. března 2025 -
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025