Víte, jak rozhodně nenavrhovat logo?

29. dubna 2010

Teorie a praxe ohledně toho, jak navrhnout nějaké nové logo, je v současném světě hodně opomíjena. Lidé totiž často nechápou, jak moc je důležité mít dobré logo a jak moc je důležité pro jejich vlastní podnikání. Trošku starší, ale stále platný článek How NOT To Design A Logo ukazuje cestičky, kterým byste se měli při navrhování loga rozhodně vyhnout, pokud to se svým podnikáním myslíte opravdu vážně.

Zdroj: webdesignerdepot.com.

Štítky: Zprávičky

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

1 komentář

  1. Anonym

    Říj 23, 2012 v 10:17

    Mnohem zajimavejsi nez anglicky clanek je diskuze pod nim. Ja osobne take nesouhlasim s tim co je v anglickem clanku uvedeno. Je to nazor jednoho cloveka. Co je ale pravda, logo je hodne dulezite a hodne lidi to podcenuje. Ja jsem si na zacatku podnikani navrhnul logo sam a stalo to za starou backoru. Pozdeji kdyz se podnikani rozjelo, jsem zacal sam zjistovat, ze jsem udelal chybu, protoze navrhovat logo pro uz rozjetou firmu je tezsi. Stare logo uz je nejak zajete, mate ho na vsech moznych strankach, reklamach, reklamnich predmetech, vizitkach atd. Obmena toho vseho me vysla pekne draho. Navrh loga jsem nakonec uskutecnil na http://www.toplogo.cz a vyslo me to na necele 4 tisice a to jsem si vybiral asi z 20 fakt peknych navrhu. 10 navrhu jsem mel garantovanych. Tak kdybyste nechteli opakovat moji chybu, nechte si navrhnout logo vcas. Neni to zas takova palka… Osobne si myslim, ze by to mel byt prvni krok v podnikani hned po zalozeni spolecnosti. Ale komu neni rady, tomu neni pomoci :-)

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *