Třicet způsobů, jak může vypadat e-mailový zpravodaj
E-mailový zpravodaj (newsletter) je dobrá cesta, jak seznámit vaše zákazníky s novinkami, které pro ně máte aktuálně přichystány, ať už provozujete specializovaný internetový obchod nebo zakázkovou výrobu náhradních dílů. Špatným nebo nevhodným zpravodajem ovšem můžete zákazníky spíše odradit než přilákat, nicméně jak vypadá špatný e-mailový zpravodaj? Sto lidí vám řekne sto sedm názorů. Jistou pomocí může být článek 30 Useful Newsletter Design Showcases, který obsahuje třicet případových studií newsletterů, které stojí za shlédnutí a které (s největší pravděpodobností) neodradí vaše zákazníky. Většinou šablon je také možné za pár dolarů rovnou zakoupit.
Zdroj: tripwiremagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024