Třicet způsobů, jak může vypadat e-mailový zpravodaj

19. března 2012

E-mailový zpravodaj (newsletter) je dobrá cesta, jak seznámit vaše zákazníky s novinkami, které pro ně máte aktuálně přichystány, ať už provozujete specializovaný internetový obchod nebo zakázkovou výrobu náhradních dílů. Špatným nebo nevhodným zpravodajem ovšem můžete zákazníky spíše odradit než přilákat, nicméně jak vypadá špatný e-mailový zpravodaj? Sto lidí vám řekne sto sedm názorů. Jistou pomocí může být článek 30 Useful Newsletter Design Showcases, který obsahuje třicet případových studií newsletterů, které stojí za shlédnutí a které (s největší pravděpodobností) neodradí vaše zákazníky. Většinou šablon je také možné za pár dolarů rovnou zakoupit.

Zdroj: tripwiremagazine.com.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *