Špičkové fotky produktu: cesta pro zvýšení prodejů?
Fotografie produktu může být velmi důležitým aspektem designu libovolného internetového obchodu. V situaci, kdy se zákazník nemůže požadovaného zboží dotknout, potěžkat si jej, přičichnout k němu, nebo jej ochutnat, se stává fotografie produktu jediným možným způsobem, který může zapůsobit na potenciálního zákaznika a přimět ho ke koupi. Mimořádně zajímavý článek s názvem Improve Your E-Commerce Design With Brilliant Product Photos ukazuje příklady několika brilantních fotografií produktů. Ve článku také nechybí praktické tipy pro vytváření produktových fotografií a další doplňkové informace.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Webdesign: Jak optimalizovat tlačítka na webu
7. března 2024 -
Webový správce souborů Filestash – dojmy a recenze
29. července 2024 -
Nejlevnější VPS: To je nový Cloud Server Mini od ZonerCloud
4. června 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024