Špičkové fotky produktu: cesta pro zvýšení prodejů?
Fotografie produktu může být velmi důležitým aspektem designu libovolného internetového obchodu. V situaci, kdy se zákazník nemůže požadovaného zboží dotknout, potěžkat si jej, přičichnout k němu, nebo jej ochutnat, se stává fotografie produktu jediným možným způsobem, který může zapůsobit na potenciálního zákaznika a přimět ho ke koupi. Mimořádně zajímavý článek s názvem Improve Your E-Commerce Design With Brilliant Product Photos ukazuje příklady několika brilantních fotografií produktů. Ve článku také nechybí praktické tipy pro vytváření produktových fotografií a další doplňkové informace.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Praktické rady na zabezpečení redakčního systému WordPress
27. února 2023 -
Monitory OLED: klíčové pojmy a funkce
13. května 2024 -
Optimalizace a zlepšení výkonu kódu: tipy a triky
14. srpna 2023 -
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024
Nejnovější
-
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025