
Slevové servery jako marketingový nástroj
V roce 2008 se ve Spojených státech amerických objevil fenomén Groupon. Online místo, kde bylo lidem umožněno hromadné nakupování s velkými slevami. O dva roky později se tento byznys rozjíždí i u nás. V dubnu 2010 startuje Slevomat, jen dvě hodiny po něm Vykupto. Během krátké doby se do role pokračovatelů postavila další stovka více či méně kvalitních serverů. Všechny v podstatě nabízejí totéž. Neobvykle vysokou slevu. ČlánekSlevové servery jako marketingový nástroj ze serveru m-journal.cz popisuje situaci na českém trhu se slevovými (slevomatovými ;) servery.
Zdroj: m-journal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
-
Co je to DNSSEC, jak funguje a jak si ho nastavit?
14. srpna 2024 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024
Nejnovější
-
1,5 milionu CZ domén: Co to znamená pro český internet?
31. března 2025 -
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025 -
Kdo má nejrychlejší WordPress hosting v ČR?
18. března 2025 -
Info
Bře 4, 2011 v 23:27Jen uvedu, že Groupon, byť je největší/nejznámější zdaleka nebyl první – mnohem dřív existoval slevová stránka woot.com