
Slevové servery jako marketingový nástroj
V roce 2008 se ve Spojených státech amerických objevil fenomén Groupon. Online místo, kde bylo lidem umožněno hromadné nakupování s velkými slevami. O dva roky později se tento byznys rozjíždí i u nás. V dubnu 2010 startuje Slevomat, jen dvě hodiny po něm Vykupto. Během krátké doby se do role pokračovatelů postavila další stovka více či méně kvalitních serverů. Všechny v podstatě nabízejí totéž. Neobvykle vysokou slevu. ČlánekSlevové servery jako marketingový nástroj ze serveru m-journal.cz popisuje situaci na českém trhu se slevovými (slevomatovými ;) servery.
Zdroj: m-journal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
-
AI a internetové podvody
29. října 2024 -
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023
Nejnovější
-
-
-
LAMP VPS: Rychlé a efektivní nasazení webových aplikací
6. února 2025 -
OpenAI zpřístupnilo ChatGPT Search všem uživatelům
6. února 2025
Info
Bře 4, 2011 v 23:27Jen uvedu, že Groupon, byť je největší/nejznámější zdaleka nebyl první – mnohem dřív existoval slevová stránka woot.com