Slevové servery jako marketingový nástroj

4. března 2011

V roce 2008 se ve Spojených státech amerických objevil fenomén Groupon. Online místo, kde bylo lidem umožněno hromadné nakupování s velkými slevami. O dva roky později se tento byznys rozjíždí i u nás. V dubnu 2010 startuje Slevomat, jen dvě hodiny po něm Vykupto. Během krátké doby se do role pokračovatelů postavila další stovka více či méně kvalitních serverů. Všechny v podstatě nabízejí totéž. Neobvykle vysokou slevu. ČlánekSlevové servery jako marketingový nástroj ze serveru m-journal.cz popisuje situaci na českém trhu se slevovými (slevomatovými ;) servery.

Zdroj: m-journal.cz.

Štítky: Zprávičky

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

1 komentář

  1. Info

    Bře 4, 2011 v 23:27

    Jen uvedu, že Groupon, byť je největší/nejznámější zdaleka nebyl první – mnohem dřív existoval slevová stránka woot.com

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *