Slevové servery jako marketingový nástroj
V roce 2008 se ve Spojených státech amerických objevil fenomén Groupon. Online místo, kde bylo lidem umožněno hromadné nakupování s velkými slevami. O dva roky později se tento byznys rozjíždí i u nás. V dubnu 2010 startuje Slevomat, jen dvě hodiny po něm Vykupto. Během krátké doby se do role pokračovatelů postavila další stovka více či méně kvalitních serverů. Všechny v podstatě nabízejí totéž. Neobvykle vysokou slevu. ČlánekSlevové servery jako marketingový nástroj ze serveru m-journal.cz popisuje situaci na českém trhu se slevovými (slevomatovými ;) servery.
Zdroj: m-journal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak nainstalovat šablonu ve WordPressu
23. července 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Monitory OLED: klíčové pojmy a funkce
13. května 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024
Info
Bře 4, 2011 v 23:27Jen uvedu, že Groupon, byť je největší/nejznámější zdaleka nebyl první – mnohem dřív existoval slevová stránka woot.com