Rozšířené kampaně v Google AdWords: k čemu je to dobré?
Pokud sledujete oficiální Google blog pro Českou republiku, pravděpodobně vám neunikl článek Vylepšení AdWords pro dnešní propojený svět, který popisuje vylepšení Google AdWords nazvané jako „rozšířené kampaně“. Hoogle tak reaguje na způsob jakým uživatelé používají různá zařízení a soustřeďuje se více na mobily (kvůli jejich stále rostoucímu podílu) a zjednodušení správy napříč zařízeními. Zároveň reflektuje potřeby inzerentů zobrazovat reklamy podle kontextu, v jakém se právě uživatel nachází a opět zjednodušit způsoby, jakým mu podáme jinou nabídku v závislosti na místě, čase nebo zařízení, ve kterém se mu reklama zobrazí. K tomu všemu ještě přibudou nové a lepší možnosti reportingu a také nové typy konverzí. Další informace o rozšířených kampaních naleznete ve článku Rozšířené kampaně: AdWords už nebudou jako dřív od Petry Větrovské.
Zdroj: vetrovka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024 -
Jak zabezpečit váš chytrý telefon před kybernetickými hrozbami
30. listopadu 2023
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024