
Rozšířené kampaně u Google AdWords: upgradujte ručně
Jak asi pravděpodobně víte, už za pár dnů, přesněji 22. července 2013, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud je předtím neupgradujete sami ručně. Nechat to na Googlu je sice jednoduchá, ale ne úplně nejlepší volba, zejména u kampaní, které necílí na mobily nebo cílí jen na mobily. Nad jejich nastavením celkem snadno ztratíte kontrolu. Další informace o tom, co všechno se stane po výše zmíněném datu a proč raději kampaně upgradovat ručně, naleznete ve článku Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července.
Zdroj: vetrovka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024
Nejnovější
-
-
-
LAMP VPS: Rychlé a efektivní nasazení webových aplikací
6. února 2025 -
OpenAI zpřístupnilo ChatGPT Search všem uživatelům
6. února 2025