Rozšířené kampaně u Google AdWords: upgradujte ručně
Jak asi pravděpodobně víte, už za pár dnů, přesněji 22. července 2013, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud je předtím neupgradujete sami ručně. Nechat to na Googlu je sice jednoduchá, ale ne úplně nejlepší volba, zejména u kampaní, které necílí na mobily nebo cílí jen na mobily. Nad jejich nastavením celkem snadno ztratíte kontrolu. Další informace o tom, co všechno se stane po výše zmíněném datu a proč raději kampaně upgradovat ručně, naleznete ve článku Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července.
Zdroj: vetrovka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
Optimalizace a zlepšení výkonu kódu: tipy a triky
14. srpna 2023 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024