Reklamní slepota: co to je a jak s ní bojovat?
Podle některých každý den vidíme cca 600 až 625 reklam, kterým věnujeme alespoň chvilkovou pozornost… Avšak kolik billboardů si pamatujete například z vaší cesty do práce? Kolik televizních reklam vám utkví v paměti? A pokud už si je zapamatujete, dokážete je přiřadit správnému inzerentovi? Článek Reklamní slepota je prevít. Naučte se s ní bojovat se snaží nejenom definovat pojem „reklamní slepota“, ale také se snaží popsat, co ji ovlivňuje a jakým způsobem s ní je možné bojovat.
Zdroj: blog.h1.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Optimalizace a zlepšení výkonu kódu: tipy a triky
14. srpna 2023 -
AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 2)
19. února 2024 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024
Nejnovější
-
-
-
Milují Češi domény víc než pivo?
24. února 2025 -
Miki
Úno 6, 2012 v 13:26Jak s ní bojovat? Šmankote, proč bych s ní chtěl bojovat… já jsem naopak velmi spokojený, že reklamu v drtivé většině vůbec nevnímám a to jí ani nemusím blokovat… :)
Garfield
Úno 6, 2012 v 13:35Miki, článek v odkazu si máš přečíst proto, abys dokázal v budoucnu eliminovat metody, kterými budou šiřitelé reklamy bojovat s naší současnou reklamní slepotou. Jasný?