Reklama, webdesign a inspirace 8.

12. prosince 2002

Pořádáte seminář a nevíte, jak ho propagovat? Nebo chcete udělat své služby opravdu světové? Možná vám k tomu pomůže i správné namíchání barev do vašeho banneru. Pak už se jen zaměříme na mořské vlny. Kdo by si ale nepřál podívat se na stránky s příjemnou hudbou a šuměním moře. To je pak jen krůček k té správné inspiraci.

Internetová reklama a propagace

Klasické bannery

Tento banner je jasným představitelem jednotného (a špičkového) designu společnosti Apple. Celkově graficky povedené zpracování podtrhuje poutavá animace ostření fotografie, která se přímo váže k obsahu propagovaného semináře o digitální fotografii. V souladu s psychologií vnímání je pak červená tečka na konci se sugestivní pobídkou Register Now.

Druhý proužek je reklamou na B2B tržiště zprostředkovávající kontakt na dodavatele z Asie. Nepatří sice mezi top ten, ale za povšimnutí určitě stojí. Zajímavé je hlavně vstupní „skenování“ kontinentů. Docela příjemná mi pak přijde i závěrečná animace při zobrazování loga a názvu služby. Banner má s ohledem na obsah jen14 kB!

Flashové bannery

Dnes opět vybírám ukázku z kampaně, kterou tvořilo několik tématicky podobných bannerů. Ty, které vidíte níže, jsou charakteristické zejména svou výraznou barevností a dynamickými texty, které neustále vyvolávají vaši pozornost. Výborné technické zpracování se smyslem pro detail je pro oba bannery charakterizující.

Pozn.: Detaily obou bannerů vyniknou, pokud si vždy jeden něčím překryjete.

Alternativní scéna

Pro dnešní alternativní scénu jsem vybral něco skutečně alternativního. Na tento reklamní obrázek jsem náhodou narazil na stránkách jedné společnosti zabývající se tvorbou reklamy pro nová média. Namísto klasického textu o tom, jak jsou nejlepší a proč si pro tvorbu banneru vybrat právě je, vytvořili obrázek, jehož dynamiku představuje mořská vlna, která je zřetelně cítit i přes monitor, a ten výřez přesně vyjadřuje klíčovou vlastnost reklamy: zobrazit to nejdůležitější a reklamu přesně zacílit.

Webdesign

axis-media.com

Flashový web, který vám dnes hodlám představit je skutečnou perlou. Unikátní nápad ve spojení s vysoce kreativním zpracováním vás velmi rychle odtrhnou od reality a ponoří do krásného jemného světa plného ambientní hudby a šumění moře. Trochu jen nerozumím docela kýčové vstupní stránce, která se skutečným obsahem takřka vůbec nekoresponduje.

Zajímavosti

NOOFLAT

NOOFLAT je jedním z čistě experimentálních internetových projektů. Je svým způsobem docela podobný britské SymmetryLab, o které jsem už zde psal. Je pouhou vizualizací vlastností reálných i smyšlených objektů. Úvodní část AUTO je dle mého názoru trochu mdlá, zato však sekce SEMI-AUTO a MANUAL za shlédnutí určitě stojí. Příjemnou inspiraci.

Starší komentáře ke článku

Pokud máte zájem o starší komentáře k tomuto článku, naleznete je zde.

Štítky: Články

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *