PPC kampaně: optimalizace webových stránek
Náklady na prokliky a tudíž i náklady na získání zákazníka z PPC kampaní se s nárůstem konkurence neustále zvyšují. Každý příchozí návštěvník z PPC kampaně, za kterého zaplatíme a opustí web bez dokončení konverze, je proto drahou ztrátou. Na vině může být nejen špatně zacílená inzerce, ale i špatně fungující webové stránky. Důvodem toho, proč není problematice cílových stránek věnována dostatečná pozornost, je především relativní náročnost oproti úpravě klíčových slov a inzerátů a také nutnost spolupráce více lidí na straně klienta, agentury či vývojáře webu. Jedná se také o činnost, která vyžaduje dlouhodobé testování a analýzu. Pro další čtení pokračujte do článku Optimalizace cílových stránek pro PPC kampaně.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Vlastní web: Jak nainstalovat WordPress?
24. června 2024 -
Aktualizujete svoji .NET webovou aplikaci? Může se hodit app_offline.htm
10. července 2024 -
inPage AI: Revoluční nástroj pro tvorbu webů
3. července 2024 -
Vstupte do éry umělé inteligence: ASOME Max Studio s AMD Ryzen™ 9 7940HS
14. listopadu 2023
Nejnovější
-
AI a internetové podvody
29. října 2024 -
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024 -
Doména .io v ohrožení: Co přinese předání Čagoských ostrovů?
10. října 2024