PPC kampaně: optimalizace webových stránek
Náklady na prokliky a tudíž i náklady na získání zákazníka z PPC kampaní se s nárůstem konkurence neustále zvyšují. Každý příchozí návštěvník z PPC kampaně, za kterého zaplatíme a opustí web bez dokončení konverze, je proto drahou ztrátou. Na vině může být nejen špatně zacílená inzerce, ale i špatně fungující webové stránky. Důvodem toho, proč není problematice cílových stránek věnována dostatečná pozornost, je především relativní náročnost oproti úpravě klíčových slov a inzerátů a také nutnost spolupráce více lidí na straně klienta, agentury či vývojáře webu. Jedná se také o činnost, která vyžaduje dlouhodobé testování a analýzu. Pro další čtení pokračujte do článku Optimalizace cílových stránek pro PPC kampaně.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Moderní trendy ve webdesignu: Top trendy pro rok 2024
12. ledna 2024 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024 -
Fandíme českým sportovcům a rozdáváme hosting ZDARMA!
26. července 2024 -
Rychlost serveru: Klíč k lepšímu umístění ve vyhledávačích
7. června 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024