PPC kampaně: optimalizace webových stránek
Náklady na prokliky a tudíž i náklady na získání zákazníka z PPC kampaní se s nárůstem konkurence neustále zvyšují. Každý příchozí návštěvník z PPC kampaně, za kterého zaplatíme a opustí web bez dokončení konverze, je proto drahou ztrátou. Na vině může být nejen špatně zacílená inzerce, ale i špatně fungující webové stránky. Důvodem toho, proč není problematice cílových stránek věnována dostatečná pozornost, je především relativní náročnost oproti úpravě klíčových slov a inzerátů a také nutnost spolupráce více lidí na straně klienta, agentury či vývojáře webu. Jedná se také o činnost, která vyžaduje dlouhodobé testování a analýzu. Pro další čtení pokračujte do článku Optimalizace cílových stránek pro PPC kampaně.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Lék na phishing a apatii ve světě e-mailového marketingu
18. března 2024 -
Co je to DNSSEC, jak funguje a jak si ho nastavit?
14. srpna 2024
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025