Nástroj AdMagic: pro efektivnější PPC kampaně
Na konferenci Google Search and Display Summit 2011 byl účastníkům v rámci workshopu „To nejlepší z vyhledávání“ představen nástroj AdMagic, který slouží pro optimalizaci celých reklamních textů. Pokud chcete, aby vaše PPC kampaně probíhaly efektivně a byly maximálně výkonné, kromě standardních tipů pro jejich optimalizaci je potřeba se pochopitelně zaměřit i na samotné reklamní texty. Abyste ale nemuseli ztrácet čas s experimenty a metodou pokus-omyl zjišťovat, co funguje a co nikoliv, Google uvolnil tento nástroj, který vám může optimalizaci reklamních textů značně usnadnit. Další informace o něm naleznete ve článku Jak vytvořit mnohem efektivnější PPC reklamy.
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023 -
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023 -
Souboj na trhu s CPU pro servery: AMD vs. Intel
8. prosince 2023
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025