Nástroj AdMagic: pro efektivnější PPC kampaně
Na konferenci Google Search and Display Summit 2011 byl účastníkům v rámci workshopu „To nejlepší z vyhledávání“ představen nástroj AdMagic, který slouží pro optimalizaci celých reklamních textů. Pokud chcete, aby vaše PPC kampaně probíhaly efektivně a byly maximálně výkonné, kromě standardních tipů pro jejich optimalizaci je potřeba se pochopitelně zaměřit i na samotné reklamní texty. Abyste ale nemuseli ztrácet čas s experimenty a metodou pokus-omyl zjišťovat, co funguje a co nikoliv, Google uvolnil tento nástroj, který vám může optimalizaci reklamních textů značně usnadnit. Další informace o něm naleznete ve článku Jak vytvořit mnohem efektivnější PPC reklamy.
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
10 nejpopulárnějších programovacích jazyků a jejich využití
9. listopadu 2023 -
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
Praktické rady na zabezpečení redakčního systému WordPress
27. února 2023
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024