Kvalitní popis produktu: funkční způsob pro zvýšení prodejů
Provozujete internetový obchod a hledáte způsoby, jak zvýšit počty prodaných kusů nabízeného zboží? Stejně jako v jiných odvětvích i zde existuje spousta všelijakých cest, jak toho dosáhnout – vaše úsilí je možné zaměřit například na zvýšení návštěvnosti stránek (zákazník, který o vás neví, si u vás stoprocentně nic nekoupí), prodávat nabízené zboží levněji než konkurence, poskytovat zákazníkům zajímavé slevy (či nějaký věrnostní program), nabízet zákazníkům nějakou přidanou hodnotu atd. atd. Tohle všechno jsou obvyklé postupy. Ale co zkusit něco jiného? Jistou inspirací může být článek E-Commerce Copywriting: The Guide to Selling More, který se zaměřuje na poněkud opomíjenou oblast optimalizace – popis zboží. Kvalitní popisek totiž může vést ke značnému nárůstu prodeje – nikdo nechce číst unifikované popisky zboží pocházejících přímo od výrobce.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Aktualizujete svoji .NET webovou aplikaci? Může se hodit app_offline.htm
10. července 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024 -
Rychlost serveru: Klíč k lepšímu umístění ve vyhledávačích
7. června 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024