Kvalitní popis produktu: funkční způsob pro zvýšení prodejů
Provozujete internetový obchod a hledáte způsoby, jak zvýšit počty prodaných kusů nabízeného zboží? Stejně jako v jiných odvětvích i zde existuje spousta všelijakých cest, jak toho dosáhnout – vaše úsilí je možné zaměřit například na zvýšení návštěvnosti stránek (zákazník, který o vás neví, si u vás stoprocentně nic nekoupí), prodávat nabízené zboží levněji než konkurence, poskytovat zákazníkům zajímavé slevy (či nějaký věrnostní program), nabízet zákazníkům nějakou přidanou hodnotu atd. atd. Tohle všechno jsou obvyklé postupy. Ale co zkusit něco jiného? Jistou inspirací může být článek E-Commerce Copywriting: The Guide to Selling More, který se zaměřuje na poněkud opomíjenou oblast optimalizace – popis zboží. Kvalitní popisek totiž může vést ke značnému nárůstu prodeje – nikdo nechce číst unifikované popisky zboží pocházejících přímo od výrobce.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024