Klasifikační analýza klíčových slov: jak se dělá, k čemu slouží
Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledavače používá k několika různým účelům. Marek Prokop vám ve článku Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov ukáže analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazývá i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Marek pro účely článku jednu analýzu skutečně provedl a ve výše odkazovaném článku vás s ní chce seznamu. Jako téma si zvolil vysavače a postupoval podobně, jako kdyby o vysavačích opravdu chtěl vytvořit web, např. e-shop, který by je prodával.
Zdroj: vyhledavace.info a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Thunderbolt 4 vs. OCuLink: Přišel čas na upgrade?
27. května 2024 -
AI na dosah ruky: Jak je to s AI v osobních zařízeních?
22. ledna 2024 -
Aukce CZ domén: Jak vydražit expirovanou CZ doménu?
12. června 2024
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025