Klasifikační analýza klíčových slov: jak se dělá, k čemu slouží
Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledavače používá k několika různým účelům. Marek Prokop vám ve článku Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov ukáže analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazývá i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Marek pro účely článku jednu analýzu skutečně provedl a ve výše odkazovaném článku vás s ní chce seznamu. Jako téma si zvolil vysavače a postupoval podobně, jako kdyby o vysavačích opravdu chtěl vytvořit web, např. e-shop, který by je prodával.
Zdroj: vyhledavace.info a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024 -
Praktické rady na zabezpečení redakčního systému WordPress
27. února 2023 -
AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 2)
19. února 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024