Je automatický import zboží od dodavatele dobrý nápad?
Velké množství internetových obchodů přebírá databází výrobků od nějakého svého dodavatele (což může být distributor, dovozce nebo i přímo výrobku), který pro každý produkt poskytuje popis, fotky, technické parametry atd. Doslova stačí jen stisknout pomyslné kouzelné tlačítko a nový obchod je na světě. Je zřejmé, že doby, kdy provozovatel internetového obchodu ručně vkládal veškeré údaje pro každou položku zboží (fotil jako fotograf, a upravoval a psal texty jako spisovatel) jsou z velké části nenávratně pryč a maximální efektivita plnění e-shopu zbožím je mantrou současnosti. Ačkoliv má tento přístup něco do sebe, současně je jistou cestou do pekel? Proč? Odpověď naleznete ve článku Automatický import zboží od dodavatele? Špatný nápad.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 1)
12. února 2024 -
Jak zabezpečit váš chytrý telefon před kybernetickými hrozbami
30. listopadu 2023 -
9 nejzajímavějších doménových koncovek
19. srpna 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024