Jak využít Analytics pro analýzu reklamních pozic AdWords?

2. prosince 2010

Pokud inzerujete prostřednictvím Google AdWords, možná vás zajímá, která reklamní pozice v Google AdWords přináší nejvíc prokliků nebo konverzí? Je lepší být vidět na první nebo páté pozici? To jsou typické otázky, které zajímají většinu inzerentů. Univerzální odpověď ovšem neexistuje. Blog Dobrého webu vám ale prostřednictvím tutoriálu s názvem Analýza reklamních pozic pomocí Google Analytics od Heleny Šimkové ukáže, jak s využitím Google Analytics vytvořit jednoduchý, ale šikovný přehled, který vám pomůžes nalezením odpovědí na výše zmíněné otázky. Základním předpokladem vytvoření reportu reklamních pozic AdWords je propojení účtů AdWords a Analytics, zapnuté automatické označování a dále alespoň základní znalost práce s Google Analytics.

Zdroj: blog.dobryweb.cz

Štítky: Zprávičky

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *