Jak využít Analytics pro analýzu reklamních pozic AdWords?
Pokud inzerujete prostřednictvím Google AdWords, možná vás zajímá, která reklamní pozice v Google AdWords přináší nejvíc prokliků nebo konverzí? Je lepší být vidět na první nebo páté pozici? To jsou typické otázky, které zajímají většinu inzerentů. Univerzální odpověď ovšem neexistuje. Blog Dobrého webu vám ale prostřednictvím tutoriálu s názvem Analýza reklamních pozic pomocí Google Analytics od Heleny Šimkové ukáže, jak s využitím Google Analytics vytvořit jednoduchý, ale šikovný přehled, který vám pomůžes nalezením odpovědí na výše zmíněné otázky. Základním předpokladem vytvoření reportu reklamních pozic AdWords je propojení účtů AdWords a Analytics, zapnuté automatické označování a dále alespoň základní znalost práce s Google Analytics.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023 -
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024