Jak vytvářet ceníky, aby neodradily vaše zákazníky?
O ceníku lze říci, že je alfou a omegou některých obchodních webů. Kde jinde, než v ceníku, zákazník nalezne přehledné a souhnné informace o cenách jednotlivých produktů (a případně o vlastnostech, které daný výrobek má). Nevzhledně provedený ceník, třeba v excelovém souboru ke stažení, což je nepochybně ukázka mimořádného fušerství, může vaše zákazníky velmi rychle odradit. Jak se ale něčemu takovému vyhnout? Článek Examples and Best Practice for Creating Effective Pricing Tables popisuje příklady a nejlepší prakticky pro vytváření ceníků, které vaše zákazníky rozhodně neodradí.
Zdroj: tripwiremagazine.com a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Umělá inteligence v IT
27. září 2023
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024