Jak vyhodit peníze: hromadná registrace do katalogů
Hromadná registrace do katalogů patří mezi poměrně oblíbené a často zmiňované postupy, jak rychle a snadno získat velké množství zpětných odkazů. Cena, která se často pohybuje v řádech jednotek korun za jeden trvalý odkaz, vypadá na první pohled velmi přijatelně a je možné získat stovky zpětných odkazů. Má to ale nějaký měřitelný efekt? Podle článku Hromadná registrace do katalogů je zbytečná investice – 1. díl a Hromadná registrace do katalogů je zbytečná investice – 2. díl, které shrnují výhody a nevýhody tohoto procesu a zjišťují jeho výsledný vliv na zlepšení výsledků registrovaného webu do katalogů, se ale zdá, že se jedná o naprosto zbytečnou investici.
Zdroj: blabol.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025
Martin
Srp 15, 2011 v 12:27super, konecne to niekto zmeral… som rad a dakujem, budem mat na co odkazovat ked mi s tym zasa niekto mavat pred nosom :-)
ria :)
Srp 17, 2011 v 14:04Nie je odkaz ako odkaz ;))
„Odkazy sú však kvalitatívne rozdelené. Ak má odkazujúca stránka vysoký PageRank, jej odkaz má väčšiu váhu, ako odkaz zo stránky s nízkym PageRankom. Niektoré odkazy majú teda veľmi nízku váhu a niektoré, nachádzajúce sa na tzv. link farmách majú na PageRank dokonca negatívny vplyv. Link farmy sú stránky, vytvorené výhradne na odkazovanie na iné stránky. „
Regřík
Srp 19, 2011 v 2:33„Řeknu vám, že registrace
záslužná je jistě práce
za dvě kila je to láce
a to myslím bez legrace“
Zdroj:
http://www.blabolnik.cz/jsem-registrator-a-kdo-je-vic