Jak vybírat klíčová slova?
Pokud začátky svého SEO snažení zahájíte špatným výběrem klíčových slov, může to mít neblahé následky pro vaše podnikání. Slova, na která se zaměříte, je potřeba vybírat opravdu s rozmyslem a je nutné uvažovat nad tím, zda vám skutečně přinesou požadovaný efekt. Martin Kolčaba se v prakticky napsaném článku Važte (klíčová) slova zaobírá situací několika klientů – konkrétně majitele stěhovací firmy z regionální působností z města na jihu Čech a malou autopůjčovnou, – kteří chtěli být ve výsledcích vyhledávání na prvním místě pro hledaný termín „stěhování“, respektive „autopůjčovna“. V odkazovaném článku se dozvíte, proč se cílení na jedno takové slovo, navíc docela všeobecné, vůbec nevyplatí.
Zdroj: blog.komart.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025