Jak vybírat klíčová slova?

1. srpna 2011

Pokud začátky svého SEO snažení zahájíte špatným výběrem klíčových slov, může to mít neblahé následky pro vaše podnikání. Slova, na která se zaměříte, je potřeba vybírat opravdu s rozmyslem a je nutné uvažovat nad tím, zda vám skutečně přinesou požadovaný efekt. Martin Kolčaba se v prakticky napsaném článku Važte (klíčová) slova zaobírá situací několika klientů – konkrétně majitele stěhovací firmy z regionální působností z města na jihu Čech a malou autopůjčovnou, – kteří chtěli být ve výsledcích vyhledávání na prvním místě pro hledaný termín „stěhování“, respektive „autopůjčovna“. V odkazovaném článku se dozvíte, proč se cílení na jedno takové slovo, navíc docela všeobecné, vůbec nevyplatí.

Zdroj: blog.komart.cz.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *