Jak vybírat klíčová slova?
Pokud začátky svého SEO snažení zahájíte špatným výběrem klíčových slov, může to mít neblahé následky pro vaše podnikání. Slova, na která se zaměříte, je potřeba vybírat opravdu s rozmyslem a je nutné uvažovat nad tím, zda vám skutečně přinesou požadovaný efekt. Martin Kolčaba se v prakticky napsaném článku Važte (klíčová) slova zaobírá situací několika klientů – konkrétně majitele stěhovací firmy z regionální působností z města na jihu Čech a malou autopůjčovnou, – kteří chtěli být ve výsledcích vyhledávání na prvním místě pro hledaný termín „stěhování“, respektive „autopůjčovna“. V odkazovaném článku se dozvíte, proč se cílení na jedno takové slovo, navíc docela všeobecné, vůbec nevyplatí.
Zdroj: blog.komart.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Aktualizujete svoji .NET webovou aplikaci? Může se hodit app_offline.htm
10. července 2024 -
Proč investovat do nejvýkonnějších VPS s AMD EPYC procesory
14. června 2024 -
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024