Jak si zařídit domácí kancelář pro práci z domova?
Spousta webových designérů nebo programátorů dává přednost práci z pohodlí domova před každodenním dojížděním do firemních kanceláří. Ovšem zajistění toho, aby vaše pracovní doba doma (kde například existuje omezení týkající se velikosti dostupného pracovního prostoru nebo až příliš velký klid pro práci atd.) mohla probíhat příjemně a produktivně, nemusí být nic jednoduchého.
Článek 11 Tips for Making Your Home Office More Comfortable obsahuje celkem jedenáct zajímavých tipů pro zpříjemnění vaší práce v domácím prostředí. Článek je doprovázen vhodnými ilustračními fotografiemi.
Zdroj: designm.ag.
Mohlo by vás také zajímat
-
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
-
ZONER Webmail jako první v Česku přináší BIMI s VMC
11. července 2024 -
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023
Nejnovější
-
-
Milují Češi domény víc než pivo?
24. února 2025 -
-