Jak používat tlačítka pro zvýšení konverzního poměru?
Tlačítka na webových stránkách výrazným způsobem ovlivňují konverzní poměr a tím i obchodní úspěšnost webu. Každá stránka by měla mít jasný účel a cíl a tlačítko by mělo vždy směřovat návštěvníky k tomuto cíli. Cílem může být např. odeslání kontaktního formuláře, žádost o kontakt, nezávazná poptávka, objednávka zboží či stažení demoverze produktu či např. katalogu výrobků. Může to být však také např. vytištění stránky, odeslání komentáře či přeposlání odkazu na stránku. Další informace o využití tlačítek pro zvýšení konverzního poměru naleznete ve článku Tlačítka pro lepší konverzi webu.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
Praktické rady na zabezpečení redakčního systému WordPress
27. února 2023
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024
Adam
Čvc 29, 2010 v 10:17Četli jste vůbec ten článek, který odkazujete? Promovat na Intervalu takové žvásty, to si snad děláte legraci…
wojtik
Čvc 29, 2010 v 17:34Máte špatný odkaz na zdroj.