Jak používat tlačítka pro zvýšení konverzního poměru?
Tlačítka na webových stránkách výrazným způsobem ovlivňují konverzní poměr a tím i obchodní úspěšnost webu. Každá stránka by měla mít jasný účel a cíl a tlačítko by mělo vždy směřovat návštěvníky k tomuto cíli. Cílem může být např. odeslání kontaktního formuláře, žádost o kontakt, nezávazná poptávka, objednávka zboží či stažení demoverze produktu či např. katalogu výrobků. Může to být však také např. vytištění stránky, odeslání komentáře či přeposlání odkazu na stránku. Další informace o využití tlačítek pro zvýšení konverzního poměru naleznete ve článku Tlačítka pro lepší konverzi webu.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Aktualizujete svoji .NET webovou aplikaci? Může se hodit app_offline.htm
10. července 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024
Adam
Čvc 29, 2010 v 10:17Četli jste vůbec ten článek, který odkazujete? Promovat na Intervalu takové žvásty, to si snad děláte legraci…
wojtik
Čvc 29, 2010 v 17:34Máte špatný odkaz na zdroj.