Jak používat tlačítka pro zvýšení konverzního poměru?

29. července 2010

Tlačítka na webových stránkách výrazným způsobem ovlivňují konverzní poměr a tím i obchodní úspěšnost webu. Každá stránka by měla mít jasný účel a cíl a tlačítko by mělo vždy směřovat návštěvníky k tomuto cíli. Cílem může být např. odeslání kontaktního formuláře, žádost o kontakt, nezávazná poptávka, objednávka zboží či stažení demoverze produktu či např. katalogu výrobků. Může to být však také např. vytištění stránky, odeslání komentáře či přeposlání odkazu na stránku. Další informace o využití tlačítek pro zvýšení konverzního poměru naleznete ve článku Tlačítka pro lepší konverzi webu.

Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.

Štítky: Zprávičky

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

2 komentářů

  1. Adam

    Čvc 29, 2010 v 10:17

    Četli jste vůbec ten článek, který odkazujete? Promovat na Intervalu takové žvásty, to si snad děláte legraci…

    Odpovědět
  2. wojtik

    Čvc 29, 2010 v 17:34

    Máte špatný odkaz na zdroj.

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *