Interzen 2007 – vyhlášení soutěže
Magazín Interval.cz vyhlašuje již čtvrtý ročník své soutěže pro webdesignéry z České a Slovenské republiky – Interzen 2007. Opět máte možnost předvést svou zručnost a své znalosti, ukázat, že jste minulý rok neprospali, a třeba se i maličko inspirovat nebo poučit od svých známějších i méně známých kolegů…
Proč Interzen 2007? Protože v předchozích ročnících se termín soutěže těsně před Vánoci, stejně jako těsně po Novém roce, ukázal jako nevyhovující, a to jak pro porotce, tak pro účastníky soutěže. Věříme tedy, že nový termín bude vhodnější. A protože v předchozích ročnících se rok v názvu shodoval s rokem, ve kterém soutěž probíhala, rozhodli jsme se Interzen 2006 jednoduše přeskočit, aby nevznikal zbytečný zmatek.
Letošní Interzen 2007 bude probíhat podle podobného scénáře jako předchozí ročníky. Počínaje dneškem mají webdesignéři takřka pět kalendářních týdnů na to, aby do redakce zaslali své kandidáty, a pokud splní veškeré podmínky pro účast v soutěži, v následujících týdnech budou jejich výtvory podrobeny zkoumavým zrakům naší poroty, která nakonec vybere šest nejlepších a nejzajímavějších projektů.
Partneři a ceny
Hlavním partnerem soutěže je firma Zoner Software s. r. o., vydavatel magazínu Interval.cz. Do soutěže věnuje finanční odměnu ve výši 15 000 Kč pro výherce soutěže, 10 000 Kč pro druhého v pořadí a 5 000 Kč pro třetího v pořadí. Kromě toho věnuje věcné ceny v podobě svých vlajkových produktů – programů pro práci s digitální fotografií a grafikou Zoner Photo Studio 9 a Zoner Callisto 5.
Zvláštním partnerem pro tento rok se stala specializovaná agentura H1.cz. Do soutěže věnuje hodnotné věcné ceny, v podobě svého rozboru webových stránek a účasti na svých školeních zdarma.
H1.cz: Odborné poradenství pro podnikání na internetu
Posledním, nikoli však nejméně důležitým partnerem soutěže je nakladatelství Zoner Press. Do soutěže věnuje věcné ceny v podobě knih pro webdesignéry ze své produkce.
Zoner Press – jednoduše dobré knihy
Na závěr bych chtěl vyzvat všechny účastníky i nezúčastněné pozorovatele, aby brali soutěž sportovně a vyhnuli se zbytečnému vzájemnému napadání a nesmyslným flamewars. Buďte fér, bavte se a neberte se příliš vážně – ministerstvo webdesignu varuje, že rozčilování škodí vašemu zdraví.
Změna data uzávěrky soutěže
Aktualizace 7. 5. 2007: Protože řada přihlášek do soutěže přišla až těsně po uzávěrce; protože některé přihlášené weby měly drobné problémy, které jejich autoři chtěli odstranit; protože si řada lidí stěžovala na překrývání termínů soutěže se svátky a dovolenými, rozhodli jsme se posunout uzávěrku na neděli 13. 5. 2007. Pokud vám tedy přihláška ještě „leží v šuplíku“, máte poslední šanci nám ji zaslat!
Mimochodem, nevíte náhodou v českém kalendáři o dvanácti po sobě jdoucích týdnech, do kterých by nezasahovaly žádné svátky, prázdniny, zkoušková období, lyžařská sezóna, houbařská sezóna, záplavy, sucha, volby a jiné katastrofy? Případný nálezce odměně neujde…
Starší komentáře ke článku
Pokud máte zájem o starší komentáře k tomuto článku, naleznete je zde.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025