Google Tag Manager: všechny měřicí kódy na jednom místě
Každý provozovatel webové stránky to zná. Poté, co je webová prezentace dokončena a připravena ke spuštění, je potřeba do ní ještě zahrnout všelijaké dodatečné kousky kódy, které slouží například pro měření návštěvnosti (jako je například Toplist nebo Google Analytics) nebo pro vkládání různých reklam. Je naprosto logické, že po po nějakém čase a v případě většího množství webových prezentací se přestanete v těchto kódech orientovat. A to nemluvím o tom, jak těžké je udržet tyto kódy aktuální. Google ale přišel s řešením, které by vám mělo usnadnit správu těchto kódu – Google Tag Manager.
Pokud se chcete o GTM dozvědět více, doporučuji vaší pozornosti článek Google Tag Manager – jeden tag vládne všem od Honzy Zdarsy.
Zdroj: perf.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Kdo má nejrychlejší WordPress hosting v ČR?
18. března 2025 -
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
inPage AI: Revoluční nástroj pro tvorbu webů
3. července 2024 -
Nejnovější
-
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025 -
Zrychlete svůj web s LiteSpeed a CZECHIA.COM
29. dubna 2025 -
-