Google Tag Manager: všechny měřicí kódy na jednom místě
Každý provozovatel webové stránky to zná. Poté, co je webová prezentace dokončena a připravena ke spuštění, je potřeba do ní ještě zahrnout všelijaké dodatečné kousky kódy, které slouží například pro měření návštěvnosti (jako je například Toplist nebo Google Analytics) nebo pro vkládání různých reklam. Je naprosto logické, že po po nějakém čase a v případě většího množství webových prezentací se přestanete v těchto kódech orientovat. A to nemluvím o tom, jak těžké je udržet tyto kódy aktuální. Google ale přišel s řešením, které by vám mělo usnadnit správu těchto kódu – Google Tag Manager.
Pokud se chcete o GTM dozvědět více, doporučuji vaší pozornosti článek Google Tag Manager – jeden tag vládne všem od Honzy Zdarsy.
Zdroj: perf.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Windows App: Pracujte odkudkoliv, kdykoliv
3. listopadu 2024 -
Umělá inteligence v IT
27. září 2023 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024