Google Tag Manager: všechny měřicí kódy na jednom místě
Každý provozovatel webové stránky to zná. Poté, co je webová prezentace dokončena a připravena ke spuštění, je potřeba do ní ještě zahrnout všelijaké dodatečné kousky kódy, které slouží například pro měření návštěvnosti (jako je například Toplist nebo Google Analytics) nebo pro vkládání různých reklam. Je naprosto logické, že po po nějakém čase a v případě většího množství webových prezentací se přestanete v těchto kódech orientovat. A to nemluvím o tom, jak těžké je udržet tyto kódy aktuální. Google ale přišel s řešením, které by vám mělo usnadnit správu těchto kódu – Google Tag Manager.
Pokud se chcete o GTM dozvědět více, doporučuji vaší pozornosti článek Google Tag Manager – jeden tag vládne všem od Honzy Zdarsy.
Zdroj: perf.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Lék na phishing a apatii ve světě e-mailového marketingu
18. března 2024 -
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025