Google Tag Manager: všechny měřicí kódy na jednom místě
Každý provozovatel webové stránky to zná. Poté, co je webová prezentace dokončena a připravena ke spuštění, je potřeba do ní ještě zahrnout všelijaké dodatečné kousky kódy, které slouží například pro měření návštěvnosti (jako je například Toplist nebo Google Analytics) nebo pro vkládání různých reklam. Je naprosto logické, že po po nějakém čase a v případě většího množství webových prezentací se přestanete v těchto kódech orientovat. A to nemluvím o tom, jak těžké je udržet tyto kódy aktuální. Google ale přišel s řešením, které by vám mělo usnadnit správu těchto kódu – Google Tag Manager.
Pokud se chcete o GTM dozvědět více, doporučuji vaší pozornosti článek Google Tag Manager – jeden tag vládne všem od Honzy Zdarsy.
Zdroj: perf.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Webdesign: Jak optimalizovat tlačítka na webu
7. března 2024 -
4 tipy, jak na efektivní úsporu při rozjezdu podnikání
3. ledna 2023 -
Monitory OLED: klíčové pojmy a funkce
13. května 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024