Fanouškovské stránky na Facebooku: proč a jak?
Facebook je bezesporu stále fenoménem dnešní doby. Podle některých statistik má celosvětově kolem 574 milionů uživatelů, z toho je cca 3 milionu Čechů (je samozřejmě otázka, kolik z nich Facebook reálně používá). Každopádně jsou to čísla, která jsou rozhodně zajímavá, zejména z hlediska marketingu a e-komerce. Jak nepochybně víte, Facebook umožňuje vytvářet tzv. fanouškovské stránky, které jsou věnovány nějakému produktu, aktivitě nebo jej seskupují lidi s podobnými zájmy. Následující články Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1 a Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2 vás stručně uvedou do problematiky tvorby těchto stránek.
Zdroj: webzurnal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
Webový správce souborů Filestash – dojmy a recenze
29. července 2024 -
Nejnovější
-
-
-
LAMP VPS: Rychlé a efektivní nasazení webových aplikací
6. února 2025 -
OpenAI zpřístupnilo ChatGPT Search všem uživatelům
6. února 2025
Honza Němec
Bře 14, 2011 v 10:49Jen doplním, že problematice se na stejném portálu bude věnovat ještě jeden díl spojený spíše s inspirací, jak to dělají velké firmy a čeho všeho se dá dosáhnout; během pár dnů bude zveřejněn.