Detailní informace o produktu – základ úspěchu eshopu?
Položte si jednu otázku – proč lidé vlastně navštěvují váš internetový obchod? Ano, ano, slyším to a vaše odpověď je správná :-), aby nakoupili produkt, který z nějakého důvodu právě teď potřebují. Vaším úkolem, jakožto provozovatele eshopu, je umožnit jim to. Určitě se shodneme na to, že nejdůležitějším prvkem snad každého eshopu jsou detailní informace o nabízeném produktu. Ty by měly dostatečně a jasně popsat produkt, uvést všechny jeho výhody, naznačit možnosti jeho použití (pokud je to možné) a především předat informace a zkušenosti lidí, kteří si daný výrobek už koupili někdy předtím… Takto nějak začíná zajímavý článek Jak vytvořit přehledný detail produktu, který se snaží zdůraznit důležitost detailních informací o produktu pro internetový obchod.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024