Detailní informace o produktu – základ úspěchu eshopu?
Položte si jednu otázku – proč lidé vlastně navštěvují váš internetový obchod? Ano, ano, slyším to a vaše odpověď je správná :-), aby nakoupili produkt, který z nějakého důvodu právě teď potřebují. Vaším úkolem, jakožto provozovatele eshopu, je umožnit jim to. Určitě se shodneme na to, že nejdůležitějším prvkem snad každého eshopu jsou detailní informace o nabízeném produktu. Ty by měly dostatečně a jasně popsat produkt, uvést všechny jeho výhody, naznačit možnosti jeho použití (pokud je to možné) a především předat informace a zkušenosti lidí, kteří si daný výrobek už koupili někdy předtím… Takto nějak začíná zajímavý článek Jak vytvořit přehledný detail produktu, který se snaží zdůraznit důležitost detailních informací o produktu pro internetový obchod.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
ZONER Webmail jako první v Česku přináší BIMI s VMC
11. července 2024 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
9 nejzajímavějších doménových koncovek
19. srpna 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024
Nejnovější
-
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025