Co všechno se můžete dozvědět z uživatelského testování?
Tomáš Erlich, provozovatel webových stránek tomaserlich.cz se rozhodl prostřednictvím nástroje Mouseflow provést tzv. vzdálené uživatelské testování (remote usability testing) svého webu. Celé testování probíhalo tak, že si určité stránky vložil sledovací kód a pozoroval interakce návštěvníků. Pomocí nahrávek, které sledují pohyb myši, rolování a tak vůbec vše mohl sledoval návštěvníky a poznamenával si zajímavosti ohledně jejich chování. Zajímavé informace a potřehy z tohoto uživatelského testování použitelnosti naleznete ve článku Shrnutí mého uživatelského testování.
Zdroj: tomaserlich.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Netcat a Ncat
8. prosince 2022 -
Vaše pošta může být špatně nastavena – svěřte ji profesionálům
13. července 2023 -
Jak zabezpečit váš chytrý telefon před kybernetickými hrozbami
30. listopadu 2023
Nejnovější
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024
Květoš
Zář 13, 2012 v 9:33Tomáš mě poučil. Ne, že bych byl začátečník, ale mám na webu rovněž chybu/nesmysl dva odkazy na jednu věc/článek.. Fakt mi nedošlo, že uvádění dvou odkazů se stejným cílem je ŠPATNĚ. Lidé jsou pak zmatení a neví jaký si vybrat. Klikají na oboje, zkoumají kam vedou a zbytečně je tím zdržujete. Tomáši díky, na svém webu opravím.
Carl114
Zář 13, 2012 v 10:18Rádo se stalo, pro mě to bylo taky překvapení, protože mi něco takového nedělá problém, ale z nahrávek to bylo znát. Někdo najížděl na odkazy, aby zjistil kam vedou, někdo jezdil sem a tam a netušil jaký si vybrat. Někdo zase klikal na oboje a tak se jim soubor stáhl dvakrát…
Takonec jsem tedy podle statistik zvolil ten odkaz, na který se více kliká a druhý smazal. Jsem rád, že to pomohlo nejen mě :).