Co možná ještě nevíte o skóre kvality u Google AdWords
Ne každý ví, jaký má skóre kvality skutečný vliv na klíčová slova, kampaně i celý účet, a z jakých faktorů se určuje. Termín „skóre kvality“ určuje výkon i cenu PPC kampaní v systému Google AdWords. Jak nejspíše víte, zobrazování reklam se při každém zadaném vyhledávacím dotazu řídí dle aukčního systému AdWords. Tuto aukci zásadní měrou ovlivňuje právě skóre kvality, proto je důležité dávat si na tento ukazatel pozor! Skóre kvality prostě ovlivňuje nejen výkon kampaně, ale hlavně její cenu. Jak? To se dočtete ve článku Opravdu víte vše o skóre kvality Google AdWords?
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Webový správce souborů Filestash – dojmy a recenze
29. července 2024 -
Nové AI modely od Open AI a Google
22. května 2024 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
10 nejpopulárnějších programovacích jazyků a jejich využití
9. listopadu 2023
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024