Co možná ještě nevíte o skóre kvality u Google AdWords

24. června 2011

Ne každý ví, jaký má skóre kvality skutečný vliv na klíčová slova, kampaně i celý účet, a z jakých faktorů se určuje. Termín „skóre kvality“ určuje výkon i cenu PPC kampaní v systému Google AdWords. Jak nejspíše víte, zobrazování reklam se při každém zadaném vyhledávacím dotazu řídí dle aukčního systému AdWords. Tuto aukci zásadní měrou ovlivňuje právě skóre kvality, proto je důležité dávat si na tento ukazatel pozor! Skóre kvality prostě ovlivňuje nejen výkon kampaně, ale hlavně její cenu. Jak? To se dočtete ve článku Opravdu víte vše o skóre kvality Google AdWords?

Zdroj: sunitka.cz.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *