Čemu věří zákazníci? Tradičním médiím nebo sociálním sítím?
Lidé tráví před monitorem s Internetem spousty a spousty hodin a prodejci se je tam snaží zastihnout a ovlivnit ve svůj prospěch. Zamysleli se ale tito prodejci někdy nad otázkou důvěry? Tedy nad tím, zda uživatelé nemají k velmi rozdílným typům internetových služeb velmi rozdílnou důvěru, která se pak přenáší i na jejich inzeráty a jiná marketingová či komerční sdělení? Agentura Vision Critical, která se zabývala důvěryhodností jednotlivých médií, zjistila, že zatímco už není velký rozdíl mezi důvěryhodností různých forem tradičního média, sociální sítě jsou na tom podstatně hůře. Další informace naleznete ve článku Důvěra zákazníků? Média vysoce vedou nad sociálními sítěmi.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Lék na phishing a apatii ve světě e-mailového marketingu
18. března 2024 -
AI na dosah ruky: Jak je to s AI v osobních zařízeních?
22. ledna 2024 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024
Nejnovější
-
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024 -
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024 -
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024