Čemu věří zákazníci? Tradičním médiím nebo sociálním sítím?
Lidé tráví před monitorem s Internetem spousty a spousty hodin a prodejci se je tam snaží zastihnout a ovlivnit ve svůj prospěch. Zamysleli se ale tito prodejci někdy nad otázkou důvěry? Tedy nad tím, zda uživatelé nemají k velmi rozdílným typům internetových služeb velmi rozdílnou důvěru, která se pak přenáší i na jejich inzeráty a jiná marketingová či komerční sdělení? Agentura Vision Critical, která se zabývala důvěryhodností jednotlivých médií, zjistila, že zatímco už není velký rozdíl mezi důvěryhodností různých forem tradičního média, sociální sítě jsou na tom podstatně hůře. Další informace naleznete ve článku Důvěra zákazníků? Média vysoce vedou nad sociálními sítěmi.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025 -
OpenAI představilo novou funkci ChatGPT Search
6. listopadu 2024 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023
Nejnovější
-
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025