8 tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku

3. listopadu 2011

Cílová stránka (landing page) je stránka, na kterou se uživatel dostane po prokliknutí z reklamní kampaně či z výsledků vyhledávání ve vyhledávači. Cílová stránka musí vždy navazovat na inzerát či odkaz ve vyhledávači, dále jej rozvine a nabídne odpovídající akci. Z této definici vyplývá, že cílová stránka je velmi důležitá – pokud příchozího návštěvníka nezaujme, obvykle odchází okamžitě pryč a vy jste právě přišli o jednoho zákazníka (pokud smyslem cílové stránky je nákup nějakého zboží nebo služeb). Článek 8 Techniques To Create An Irresistible Landing Page vám může pomoci s problémem nezajímavé cílové stránky. Obsahuje celkem 8 užitečných tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku a dosáhnout požadovaného cíle. Součástí článku jsou i praktické ukázky.

Zdroj: 1stwebdesigner.com.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *