8 tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku
Cílová stránka (landing page) je stránka, na kterou se uživatel dostane po prokliknutí z reklamní kampaně či z výsledků vyhledávání ve vyhledávači. Cílová stránka musí vždy navazovat na inzerát či odkaz ve vyhledávači, dále jej rozvine a nabídne odpovídající akci. Z této definici vyplývá, že cílová stránka je velmi důležitá – pokud příchozího návštěvníka nezaujme, obvykle odchází okamžitě pryč a vy jste právě přišli o jednoho zákazníka (pokud smyslem cílové stránky je nákup nějakého zboží nebo služeb). Článek 8 Techniques To Create An Irresistible Landing Page vám může pomoci s problémem nezajímavé cílové stránky. Obsahuje celkem 8 užitečných tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku a dosáhnout požadovaného cíle. Součástí článku jsou i praktické ukázky.
Zdroj: 1stwebdesigner.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Lék na phishing a apatii ve světě e-mailového marketingu
18. března 2024 -
Proč investovat do nejvýkonnějších VPS s AMD EPYC procesory
14. června 2024 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024
Nejnovější
-
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025 -
Zrychlete svůj web s LiteSpeed a CZECHIA.COM
29. dubna 2025 -
-