8 tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku
Cílová stránka (landing page) je stránka, na kterou se uživatel dostane po prokliknutí z reklamní kampaně či z výsledků vyhledávání ve vyhledávači. Cílová stránka musí vždy navazovat na inzerát či odkaz ve vyhledávači, dále jej rozvine a nabídne odpovídající akci. Z této definici vyplývá, že cílová stránka je velmi důležitá – pokud příchozího návštěvníka nezaujme, obvykle odchází okamžitě pryč a vy jste právě přišli o jednoho zákazníka (pokud smyslem cílové stránky je nákup nějakého zboží nebo služeb). Článek 8 Techniques To Create An Irresistible Landing Page vám může pomoci s problémem nezajímavé cílové stránky. Obsahuje celkem 8 užitečných tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku a dosáhnout požadovaného cíle. Součástí článku jsou i praktické ukázky.
Zdroj: 1stwebdesigner.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024 -
Rychlost serveru: Klíč k lepšímu umístění ve vyhledávačích
7. června 2024 -
AI a internetové podvody
29. října 2024 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023
Nejnovější
-
-
-
Milují Češi domény víc než pivo?
24. února 2025 -