Archiv
Dreamweaver 3.0 – práce s tabulkami
V další kapitole našeho seriálu se ponoříme do tvorby vlastního dokumentu. Ukážeme si, jak se vytváří ve vizuálním editoru Dreamweaver 3.0 základní element každé stránky – tabulka.
JavaScript – úvod do proměnných
Na Intervalu jsem v poslední době vydal několik článků, které popisují různé datové typy JavaScriptu. Dnes si budeme vyprávět o tom, co jsou to proměnné a jak se v JavaScriptu chovají. Tento
Využití základních funkcí v Macromedia Flash 5 – movie, datum, čas
Do Macromedia Flash 5 byly zabudovány nové funkce, které Vám umožní například zjistit aktuální datum a čas nebo velmi přesně určit některé informace o velikosti animace. Dnes si tedy ukážeme,
SQL – vnořené dotazy
Vnořené dotazy využijeme tam, kde potřebujeme získat nějaké informace na základě jiných údajů uložených v databázi. V tomto díle si povíme, jak nám mohou být vnořené dotazy užitečné. Zmíním se o zásadách,
W3schools a škola pro webmastery
Jste webmaster a potřebujete si rychle najít syntaxi nebo ukázky HTML, CSS, DHTML, XHTML, WML, WAP, XML, XSL, DTD, VBScript, JavaScript, ASP, WMLScript, či SQL? Nebo potřebujete vidět nějaké hotové
JavaScript – logický datový typ
Na Intervalu jste si mohli přečíst několik článků, které se týkají datových typů v JavaScriptu. Dnešní pojednání podrobněji popisuje práci s logickým datovým typem. Jde o článek především pro začátečníky v JavaScriptu.
Ako dostať čas a dátum do FLASH?
Často sa stretávame s otázkou, či sa dá nejakým spôsobom zobraziť čas a dátum. A tak vám prinášame dnešný článok, v ktorom si ukážeme sa dá vo FLASHi (4) jednoduchým spôsobom zobraziť
JavaScript a hledání v roletovém menu
JavaScript je vcelku silný pomocník pro lidi píšící webové aplikace a lze pomocí něj uživateli zpříjemnit práci a ne jenom nechat vyskakovat mraky nových okének. Jedna taková užitečná věcička, kterou
Macromedia FLASH 4 a hraní na klavír
Umožněte návštěvníkům vašich stránek zahrát si jejich oblíbenou písničku! V dnešním díle se naučíme vytvořit jednoduchý klavír ve FLASH, který bude přehrávat zadané tóny buď pomocí stisknutí příslušných kláves anebo
SQL – skládání dotazů
Dnešní díl budu věnovat různým typům skládání SQL dotazů. S výstupními řádky můžeme provádět sjednocení, průnik, nebo rozdíl (resp. doplněk). Řekneme si, jaké zásady při psaní skládaných dotazů musíme dodržovat a
Dreamweaver 3.0 – správa projektu
Síla programu Dreamweaveru spočívá především v jeho komplexnosti – všechny důležité funkci pro tvorbu a správu website máte na jednom místě. V následujích řádcích se vám pokusím osvětlit základy správy webového sídla
PHP Builder pro všechny
S pátkem k vám přichází další WebTIP. Připravil jsem si pro vás povídání o informačním serveru, který je zaměřen na programování v PHP a vše, co s tím souvisí. Tyto stránky nejsou určeny
Photoshop 6 – efekty a další drobnosti
Když Photoshop 5.5 přišel s vrstevnými efekty, mnoho uživatelů to kvitovalo s povděkem, protože tento nástroj skutečně velmi urychlil a zjednodušil práci např. se stíny. Někomu (mně) vadilo možná trochu kostrbaté ovládání,
Efekt létající kuličky v Macromedia Flash 4
V dnešním příkladě se naučíme vytvořit efekt létající kuličky, která se bude odrážet od ohraničení animace. Počátečním impulsem pro pohyb kuličky bude její uchopení a tažení myší. Vytvoření této animace
Photoshop 6 – práce s textem a vrstvami
V dnešním pokračování popisu novinek Photoshopu 6 se zaměříme především na práci s textem, která doznala mnoha opravdu podstatných vylepšení. Něco si také povíme o novinkách pro práci s vrstvami, které přinesly