Starší komentáře ke článku: RSS? RSS!

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 4.3.2003 15:09:20

Škoda jen že tag pubDate (datum zveřejnění) pro každý záznam je možné použít až u verze RSS 2.0. U méně aktualizovaných webů je tato informace docela podstatná.

martin

Avatar

Autor komentáře: George

Datum vložení: 6.3.2003 13:06:33

Asi jsem trochu natvrdlej, ale já to nepochopil. Tak k čemu je to vlastně dobrý? A proč bych to měl jako webdesigner používat?

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 6.3.2003 13:39:30

Jedním z mnoha cílů webdesignéra by měla být co největší úspěšnost jeho webu. Zpřístupněním RSS kanálu získá uživatel možnost "sosat" data, která mu připravíte bez toho, aniž by otvíral Vaše stránky a procházel Váš web. Kdo by se "otravoval" s procházením mnoha webů. Nakonec zůstane u několika málo oblíbených (a mezi nimi Váš web být nemusí).

Prakticky: Uživatel má instalovanou čtečku (vzhledem se podobají např. emalovým klientům). Přihlásí se k odběru RSS kanálu (tzn. že do čtečky zadá adresu daného RSS souboru). Nastaví parametry odběru (např. jak často se zjišťují změny). No a pak mu chodí zprávy o novinkách na daném webu a může si vybírat co stojí za to. Je to jednoduché a příjemné (kdo má dnes čas procházet desítky webů).

Uživatelům je třeba vycházet vstříc.

Avatar

Autor komentáře: Martin Kopta

Datum vložení: 10.3.2003 17:06:45

Sem vepište svůj příspěvek.

---> To taky udělám!

Možná to chtělo otisk obrazovky z nějakýho newsreaderu, aby čtenář pochopil. Tenhle článek vypadá, jako by byl napsanej pro někoho, kdo už RSS zná.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 11.3.2003 20:14:09

> Možná to chtělo otisk obrazovky
Neuvedl jsem, co znamená Screenshot :-( Ze stránek uvedených ve zdrojích vedou přímé odkazy na náhledy např.:
<a href='http://www.disobey.com/amphetadesk/screenshots.html' target='_blank'>http://www.disobey.com/amphetadesk/screenshots.html</a>
<a href='http://www.feedreader.com/module.php?mod=image&tid=2' target='_blank'>http://www.feedreader.com/module.php?mod=image&tid=2</a>
<a href='http://www.headlineviewer.com/screens.html' target='_blank'>http://www.headlineviewer.com/screens.html</a>

>článek vypadá, jako by byl napsanej pro někoho, kdo už RSS zná.
Snad to nebude tak zlé ;-) Ale je to pro mě cenná připomínka od zkušeného autora.

Avatar

Autor komentáře: Anonym

Datum vložení: 16.12.2003 15:22:08

Mohu li mluvit za uživatele, pak na komerční snahy webmasterů o dosažení co největšího počtu hitů zvysoka KAŠLU. ;o)))))

Zajímá mě obsah, nikoli počet přístupů.
A je-li onen obsah nudný a podřadně zpracovaný (celkem žádná výjimka v místních ani západních podmínkách) pak jakékoli technické extravagance jsou už předem odsouzeny k zapomenutí v propadlišti dějin. Howgh. ;o))

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 17.12.2003 10:59:32

Já jsem nepsal "o dosažení co největšího počtu hitů", ale o co největší úspěšnosti - a to je (aspoň pro mě podstatný rozdíl).

Co je nudné pro jednoho, to může být zajímavé pro jiného (mě může připadat nudný chat nebo stránky o kuličkových ložiscích a pro jiného je to pomalu smysl života).

RSS není technická extravagance, ale spíš návrat ke kořenům. Tj. návrat k podstatě webu a to jsou informace a jejich snadné získávání a práce s nimi.

Avatar

Autor komentáře: M Kamča

Datum vložení: 22.10.2006 12:22:34

nespíš je to hovadina, která vyžaduje jakousi čtečku a validátor. No už jdu stát frontu

Avatar

Autor komentáře: Dalibor Pešek

Datum vložení: 25.6.2003 8:36:04

A interval RSS nepoužívá? A jestli ano, jak se k němu dostat?

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 25.6.2003 12:33:43

Pokud vím, tak nemá :-(
I když je to jeden z webů, pro který by bylo RSS velmi užitečné!

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 9.8.2003 16:57:33

Viz <a href='http://blog.converter.cz/index.php?m=200307#143' target='_blank'>http://blog.converter.cz/index.php?m=200307#143</a> ;-)

Avatar

Autor komentáře: Vena

Datum vložení: 12.9.2003 15:19:21

CHYBA
Požadovaný dokument je nedostupný

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 14.9.2003 9:17:44

CHYBA! Velká havárie u poskytovatele webprostoru. Obnovují ze zálohy (snad).

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 14.9.2003 11:07:33

Že by známé padavky Pipni.cz? ;-)

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 23.11.2003 15:45:33

Jenom, proč adresu na rss (<a href='http://interval.cz/__rss/rss.asp' target='_blank'>http://interval.cz/__rss/rss.asp</a>) nedá interval někam na viditelné místo???? Proč to takhle schovává????

Avatar

Autor komentáře: orol

Datum vložení: 9.8.2003 16:03:50

ako si vyrobim a ako pouzijem na svojich strankach RSS ???
nejaky navod pre uplnych idiotov by nebol ???
;-)
dik

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 9.8.2003 22:30:03

Jedna možnost: Pokud je tento článek příliš teoretický, tak to třeba "opsat" z nějakého RSS (např. na některém z weblogů). Podívat se, co tam vlastně je a pak to zkoušet (např. změnit cizí texty za ty své). Po úpravách to projet validátorem a testovat načítání ve čtečce.

Avatar

Autor komentáře: orol

Datum vložení: 10.8.2003 12:01:07

jasne - presne tak som aj zacal a nemal som ziaden problem ...
ten nastal az vtedy ked mi citacka (FeedReader) hlasi stale po zadani cesty k novemu suboru "No newsfeed found" !
a netusim kde robim chybu ...
pouzil som (na testovanie) tuto ukazku:
<a href='http://interval.cz/clanek.asp?article=2050' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=2050</a>
subor som nazval "novinky.rss" skusal som aj *.xml, a pod. ale bez zmeny ...
preto teda pisem tu aby som sa nejako pohol dalej ...
za kazdu radu predom DIK!

Avatar

Autor komentáře: orol

Datum vložení: 10.8.2003 12:14:10

tak uz je po probleme ...
;-)
cely zadrhel bol v tom (aj tak tomu nerozumiem) ze vsetky znacky som mal napisane <VELKYMI PISMENAMI> ...
totiz akonahle som to zmenil na male FeedReader subor nacital ...

je to mozne???
je to divne ...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 10.8.2003 14:21:54

Je to možné a není to ani divné, protože XML (na rozdíl od HTML) rozlišuje malá a velká písmena. Značky musí být malým písmem.

Avatar

Autor komentáře: orol

Datum vložení: 10.8.2003 15:55:33

tak fajn - zas som mudrejsi ...
hlavne ze uz to chodi ...
DIK!

Avatar

Autor komentáře: Camron

Datum vložení: 25.9.2003 21:42:22

Stahnul jsem si postupne vsechny uvedene RSS ctecky z clanku a spustil jsem si je. Mam win 2000 s IE 6.0 Nepodarilo se mi ani v jednom pripade zobrazil jakoukoliv RSS stranku. Ani ze sovyvsiti. PRosim o nejakou radu, jak postupovat, abych videl RSS obsah nejakeho serveru.

Diky

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 26.9.2003 7:51:14

Čteček jsou stovky. Do článku jsem nechtěl uvádět desítky odkazů. Zkuste se podívat třeba na:
<a href='http://blog.converter.cz/index.php?cat=6' target='_blank'>http://blog.converter.cz/index.php?cat=6</a> (conBLOG, kategorie RSS)
Je tam mj. také stručný návod na práci s RSS čtečkami a odkazy a testy mnoha čteček.

Avatar

Autor komentáře: Reskator

Datum vložení: 6.10.2003 21:35:49

Další RSS agregátory (kromě MinaSite.cz) jsou třeba:

<a href='http://www.kratce.cz' target='_blank'>http://www.kratce.cz</a>
<a href='http://www.pravednes.cz' target='_blank'>http://www.pravednes.cz</a>
<a href='http://www.webspy.cz' target='_blank'>http://www.webspy.cz</a>

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 23.11.2003 15:59:27

Mám takový malý problém. Zkopíroval jsem si tady ten Váš kod, a chtěl jsem ho vyzkoušet, pojmenoval jsem to zkouska.php a dal na server. Ale bohužel nefunguje. Mohli by jste mi prosím poradit? Předem moc děkuji...Michal

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 23.11.2003 18:08:59

Když už, tak by měl soubor mít koncovku xml (např. zkouska.xml). PHP by měl obsahovat kod, který by vygeneroval to, co je v příkladu - aby to tak klient "viděl".

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 23.11.2003 19:56:59

Mám asi takový menší problem. Udělal jsem si RSS soubor. Ale když jsem ho dal na server, tak mi to vyhodilo jen prázdnou bílou stránku. Když jsem to nechal projet validatorem na <a href='http://rss.pooh.cz' target='_blank'>http://rss.pooh.cz</a>, tak mi to vypsalo:
:::ERROR in parser::-1072896680:::XML document must have a top level element. :::URL=<a href='http://www.vtipky.com/rss/rss.php' target='_blank'>http://www.vtipky.com/rss/rss.php</a>
Nevím co s tím. Mohl by mi někdo prosím poradit????

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 23.11.2003 19:57:59

Můžete také psát na ICQ: 215500670

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 23.11.2003 20:30:03

Nejspíš začít se vším znovu, protože Vám z toho leze úplný nesmysl. Takže bych doporučoval prostudovat článek o tvorbě RSS v PHP a teprve poté se obrátit o radu, a to nikoli pod tento článek (protože sem to nepatří), ale do Interfóra.

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 29.11.2003 14:47:05

Jenom, do interfora? Mohl by jste mi prosím říci, co to znamená? Mě je vcelku jedno, jestli to bude v php nebo xml, já jen potřebuji, aby mi to vypsalo věci z databáze. Děkuji...Michal

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 18.2.2004 13:13:50

Doporučuji vyzkoušet:

<a href='http://rsspoint.topindex.cz' target='_blank'>http://rsspoint.topindex.cz</a>

Avatar

Autor komentáře: orol

Datum vložení: 18.2.2004 21:45:14

ako pocin to hodnotim kladne...
ako aplikacia to funguje uplne na hovno - pardon
kym tomu vychytaju vsetky muchy ostavam u NewzCrawler...

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 3.3.2004 16:19:56

je k dispozici nová - výrazně vylepšená verze!

Avatar

Autor komentáře: Kurt

Datum vložení: 15.5.2005 18:37:28

Stránky přesunuty - www.rsspoint.cz ;)

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 18.4.2004 13:40:43

Vážený pane autore,
těšil jsem se, že se z Vašeho článku konečně dozvím, k čemu je a co to vůbec je RSS. Alespoň podle nadpisu usuzuji, že je ten článek určen pro ty, co o tom moc neví. Jenže to v tom článku <B>VŮBEC NENÍ</B>.Informační hodnota je prakticky nulová, ty popisy tagů atd... jste si klidně mohl ušetřit, to si každý může najít a kdo umí aspoň trochu anglicky, tak si to domyslí. Kdybyste místo tohoto blábolu napsal k čemu že je to RSS vlastně dobré a nějaký smysluplný inteligentní příklad, bylo by to lepší. Ten,kdo se v těchto technologiích vyzná to stejně nečte a kdo o tom nic neví se ani nic nedozví, protože napsané je to strašně.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 19.4.2004 9:27:28

Vážený pane komentující,
nejprve musím říct, že Interval.cz je zaměřen mj. na tvorbu pro web. Tento článek byl určen především pro autory webů, kteří potřebují vytvořit RSS kanál pro svůj web.
Nevím, z čeho usuzujete, že je nadpis určen pro ty "co o tom moc neví"? Snad kdyby bylo v nadpisu něco jako "RSS pro začátečníky". Potom nemůžete očekávat po článku neco, co tam "VŮBEC NENÍ".
Nesouhlasím s nepodloženým tvrzením, že je "informační hodnota prakticky nulová". Opět záleží na cílové skupině (viz 1. odstavec).

> k čemu že je to RSS vlastně dobré
je patrné v kapitole "Co je RSS" (především poslední odstavec) a v posledním odstavci kapitoly "Proč RSS".

>smysluplný inteligentní příklad
je dostupný na některých odkazovaných webech. Pokud budete chtít, můžu Vám některé další odkazy zaslat.

>vyzná to stejně nečte a kdo o tom nic neví se ani nic nedozví
a pak zbývá významná skupina lidí, kteří o tom něco tuší, ale nejsou experti (ví o RSS, chtěli by jej nabídnout návštěvníkům, ale neví jak na to). I pro tuto skupinu je článek určen.

Avatar

Autor komentáře: Viktor Daněk

Datum vložení: 6.3.2005 0:59:19

Neporadil by mi někdo jak rss generovat v php? děkuji předem za každou odpověď

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 6.3.2005 19:34:37

Zkuste si přečíst ostatní díly seriálu, najdete tam i článek k této problematice ;-)

Avatar

Autor komentáře: Tondys

Datum vložení: 7.4.2005 11:27:56

Teda to je ale debilni clanek. Clovek se tu nic nedozvi. To co tady pisete jsou bud veci ktere clovek vi a kdyz ne, tak ani nevi jak udelat xml soubor (tudiz nanic) a dalsi ty kravoviny co tu jsou jsou uplne zbytecne protoze to ctecky vubec nepodporuji no a to co clovek opravdu potrebuje, jako napriklad do clanku dat obrazek, nebo odkaz, tam proste neni. Nektery clanky tady na intervalu ujdou, ale nektery jsou jakoby pro zasvecene..coz je vlastne uplne zbytecne a tento clanek neni jediny..

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 7.4.2005 12:27:36

> Clovek se tu nic nedozvi. To mě opravdu nesmírně mrzí. > to co clovek opravdu potrebuje, jako napriklad do clanku dat obrazek, nebo odkaz, tam proste neni. Možná to nebude problém článku, ale toho, že to prostě formát RSS nepodporuje. > nektery jsou jakoby pro zasvecene To bude asi případ tohoto článku. Souhlasím, že by si téma RSS možná zasloužilo začátečnický článek. Už ale slyším kritiky, kteří píšou, že Interval upadá. Máte nějaké konkrétní náměty, jak by takový dobrý článek na téma RSS mohl vypadat?

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 25.7.2005 16:41:13

Dobrý den, skoro nic o RSS nevím, ale rád bych na vlastní stránky pomocí RSS ukazoval nové články např z intervalu... Jde to vůbec? Třeba o tom by mohl bát další článek;-) Díky

Avatar

Autor komentáře: Tondys

Datum vložení: 5.11.2006 0:10:49

Ale to vite, ze RSS podporuje obrazek. Pouzil jsem jej jiz v roce 04, schvalne jsem RSS vystup projel validatorem a obrazek i tam je ok :]

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 6.11.2006 9:19:12

Nevím, jestli jste četl Švejka? Je tam postava poručíka Duba. Tady bych si dovolil citovat jednu jeho větu: "O tom jsme již před válkou u nás mluvili s panem okresním hejtmanem". Takže jste velký borec. Pro ostatní. Jedna věc je norma (doporučení). Druhá věc je validátor (je to jen program). A pak jsou tady čtečky, které se umí vypořádat i se špatně napsaným RSS. Důležité je, aby byli všichni šťastní.

Avatar

Autor komentáře: Jmenovič Jmenovatý

Datum vložení: 28.9.2008 15:50:13

sory ale vubec nechapu co ma znamenat to s tim svejkem :-D

Avatar

Autor komentáře: Jakub Dadák

Datum vložení: 17.5.2005 18:30:22

Nevíte někdo, jak mam zobrazit v opeře 8.0 v panelu adresa malou ikonku rss, kde si může uživatel bez znání adresy kanálu přidat kanál do čtečky ?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 17.5.2005 19:14:57

Odpověď najdete v článku "Metadata a hlavička pro XHTML dokument" - viz http://interval.cz/clanek.asp?article=3411, sekce "Alternativní verze dokumentu" ;-)

Avatar

Autor komentáře: tomas rak

Datum vložení: 5.4.2006 20:31:35

[i]vubec nechapu , ale vubec to nechapu[i]

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 6.4.2006 8:06:35

Dobrá. Takže to můžeme začít rozmotávat. Zkuste se postupně ptát a já Vám budu odpovídat.

Avatar

Autor komentáře: Milan Szabo

Datum vložení: 1.5.2006 23:06:43

Zdravim... vytvoril som web a potreboval by som pomoct s vytvorenim RSS citacky. Islo by o web www.reality-eu.com a potrebujem do tej citacky dostat nove inzeraty... vdaka za pomoc... admin@reality-eu.com

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 11.5.2006 13:16:36

ono ľahšie by sa pomáhalo, keby ste aspoň napísali, aký máte problém...

Avatar

Autor komentáře: hexim

Datum vložení: 4.6.2006 21:57:21

Da se nekde zjistit kolik uzivatelu vubec takovyto styl ziskavani dat z internetu vyuziva v CR ? Pripadne jake jsou vekove skupiny lidi kteri pouzivaji ke cteni dat RSS soft na WinX ? Dekuji Hexim

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 4.6.2006 22:43:47

Co se týče používanosti RSS, určitý obrázek si můžete udělat z informací v článku http://interval.cz/clanky/interval-cz-a-jeho-ctenari-v-roce-2005/, nicméně silně záleží na konkrétním webu - pokud návštěvníci nebudou mít důvod, RSS používat nebudou. Co se týče druhé otázky, i zde bude záležet web od webu. Software lze vyčíst z logů, ale věkové skupiny se dají určit jedině anketou. Nicméně má zkušenost říká, že nezáleží na věku, ale na míře adopce technologie - tedy na tom, zda a nakolik je člověk zdatným uživatelem internetu ;-)

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Lysoněk

Datum vložení: 14.8.2006 13:20:48

Ty jo já to RSS vůbec nechápu :((((

Avatar

Autor komentáře: Ludmila Monsportová

Datum vložení: 27.9.2006 11:40:00

Jo,Já to RSS taky vůbec nechápu...?

Avatar

Autor komentáře: Jmenovič Jmenovatý

Datum vložení: 28.9.2008 15:52:00

ty vado no tak to sme tri :-D

Avatar

Autor komentáře: Diana Paračková

Datum vložení: 13.12.2008 20:30:52

Nechápu proč ten software je tak složitý. A ten Lukáš lysoněk mi nikdy neměl snahu něco vysvětlit. Pak se nedivím, že to taky nechápu.

Avatar

Autor komentáře: Diana Paračková

Datum vložení: 3.1.2009 20:21:06

Patrně došlo v té Naději k obrovskému omylu ve vztazích. Lidé, kteří tam tvořili domněle přátelský kolektiv opravdovými přáteli nebyli. Neboť ono přátelství spadá do sfér utopie, kterou Lukáš Lysoněk studoval. Ale alespoň si mohu vysvětlit vše jako chybnou projekci pro svou mysl. Velice mi pomohla kniha od Roba Nairna:"Žití, snění, umírání." To k Lukášovi Lysoňkovi...

Avatar

Autor komentáře: Někdo jiný

Datum vložení: 3.1.2009 21:04:02

Kdyby to ještě někdy četl Lukáš lysoněk... Chci mu vzkázat touto cestou, že opravdu nevím, kým je, ale zamotal mi hlavu. Zdá se mi,že v mé mysli vytvořil projekci, že veškerý chod vztahů v naději, kdy tam byl jako civilka, se točil kolem něho. Zvláštní je, že tuto silnou investici si sebou odnesl, a tak mi způsobil silnou újmu. Lidé, kteří vědí víc, by neměly hrát falešnou hru s lidmi, které ve skutečnosti podceňují, což je jeho případ. Podobá se to situaci, kdy zdvihnete plačící dítě a poté ho zavedete ještě na větší zcestí, kdy je naprosto ztracené. Kdyby mi nepřišlo světlo z budhismu a informace o Karmapovi, zešílela bych. A proč tolik lidí páchá sebevraždy? Doporučuji jim také hledat vnitřní světlo, útočiště v bludišti lži, která na každého útočí a tváří se jako přítel...

Avatar

Autor komentáře: olomoucak

Datum vložení: 11.3.2007 2:08:46

Taky jsem se dostal na stranky intervalu jen diky googlovani - chci zjistit, co jsou ty "pitome" RSS kanaly, jenze to neni vubec jednoduche. Paklize maji slouzit k jednoduchemu ziskavani informaci, tak by meli byt jednoduse pouzitelne. Jenze to tak nevypada. Neni realisticke uvazovat nad tim, ze prum. uzivatel internetu je nyni ten clovek, ktery RSS vyuziva, ja bych si dovolil zapochybovat nad rozsirenosti takove vymozenosti mezi sirsi internetovou obci. Sam internet vyuzivam 5 let, ale studovat kvuli tomu stovky webu nebudu. Dokud tato technologie nebude nalezite a zejmena jednoduse vysvetlitelna i LAIKUM, nebude sireji vyuzivana. Kdo ma v zaplave informaci na internetu cas studovat neprehlednou instalaci RSS a jeji uzivani? Radio aj TV jsou masove, protoze nejsou SLOZITE siritelne, ale tohle??

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 11.3.2007 11:55:55

Ano, máte pravdu, [i]konzumace RSS[/i] je skutečně velmi složitá. Zatímco u televize nebo rádia je zapotřebí vědět, že si musíte koupit příslušný spotřebič a zmáčknout knoflík, u RSS je zapotřebí vědět, že si musíte pořídit patřičný program a kliknout na odkaz. Opravdu, velmi složité. Tento článek není určen pro konzumenty, ale pro potenciální [i]tvůrce RSS[/i], u kterých existuje jistý mizivý předpoklad, že si budou chtít nastudovat cosi o podstatě RSS. Jako konzument bez zájmu o pochopení systému nemáte důvod ho studovat. Stačí, když si pořídíte nějakou RSS čtečku a kliknete na odkaz, který pro vás připraví někdo jiný...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bureš

Datum vložení: 12.3.2007 9:43:44

A pokud vím, tak nejnovější verze webových prohlížečů mají RSS čtečku zadrátovanou přímo v sobě. Takže už ani té čtenčky není často třeba.

Avatar

Autor komentáře: nightfish

Datum vložení: 12.3.2007 21:04:37

kdo chce, hledá způsob kdo nechce, hledá výmluvu

Avatar

Autor komentáře: Dave205

Datum vložení: 21.2.2008 11:15:31

Hm tak nevim. Nechci Vás urazit. Ale nechápat RSS z pohledu obyč. uživatele, je příznak nějakého problému blbosti. Pěkný den

Avatar

Autor komentáře: Bartt

Datum vložení: 25.5.2007 11:19:08

Už dlouho sem nikdo nic nenapsal, tak doufám, že nepíšu pozdě. Četl jsem si články o RSS a podle nich jsem si i jeden soubor vytvořil. Sám RSS využívám, ale teď k problému. Na stránky jsem na svůj rss.xml dal odkaz, který funguje, ale sám prohlížeč mi tento soubor nenabídne do začlenění mezi ostatní odebírané rss kanály, vůbec na něj ikonou neupozorní. Používám IE 7, neporadil by mi někdo, jak docílit automatického vyhledání souboru prohlížečem při otevření stránek?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 25.5.2007 12:18:45

http://interval.cz/clanky/metadata-a-hlavicka-pro-xhtml-dokument/#inner-links-alternativni-verze-dokumentu ;-)

Avatar

Autor komentáře: Bartt

Datum vložení: 25.5.2007 12:52:29

Výborný, už mi to funguje, mockrát děkuju (i za rychlost)

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 19.6.2007 10:28:56

Dobry den. mam trosku problem s RSS kanalem. V IE7 se mi zobrazijen XML soubor. V Opere i Firefoxu je vsechno vporadku. Muztete mi poradit na co se podivat ? Jinak nedela to jen na mem webu, ale treba i na intervalu... Dekuji Honza

Avatar

Autor komentáře: java

Datum vložení: 31.7.2007 12:24:01

zkousel sem moji rss projit validatorem a vylezlo z nej: line 12, column 0: item should contain a guid element (3 occurrences) [help] mam to napsany takto: <item> <title>nadpis clanku</title> <link>odkaz clanku</link> <description>text clanku</description> </item> co mam blbe ?

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 6.10.2007 18:14:18

Ahojky ..jeden novy www agregatorek jsem spachal na http://aktualnizpravy.cz/ ... Diky za tenhle clanek a za navedeni v zacatku me rss nevedomosti. hodne zdaru!

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 6.10.2007 21:19:48

Děkujeme za zařazení našich RSS exportů ;-)

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 9.10.2007 9:21:22

Oki ..jste zarazeni do obecne sekce o IT.

Avatar

Autor komentáře: michal

Datum vložení: 16.11.2007 19:50:48

pls řekněte mi na co je to RRS

Avatar

Autor komentáře: Tom Klíma

Datum vložení: 17.1.2008 20:09:12

Na rychlé získávání novinek z webů, které by se jinak musely pracně projíždět jeden po druhém RSS čtečkou zjistíte jesním pohledem, jestli je na Vámi vybraném webu nějaká novinka, a jestli vůbec stojí zato si jo prohlédnout detailně:)

Avatar

Autor komentáře: Dave205

Datum vložení: 21.2.2008 11:17:15

Přesně. Jednoduché jak facka! Au.

Avatar

Autor komentáře: Standa

Datum vložení: 20.9.2008 1:00:34

Zdravím. Může mi někdo poradit, co ještě mám vložit do souboru rss.xml za kod (a kam) aby mi ho automaticky IE 7, IE 8 detekoval. RSS jako takový mi funguje ale čtečky ( externí i interní v IE) ho automaticky nedetekují. Prostě ho nevidí. Nejsem profík na nějaké extra složitosti PHP, ASP.NET,metadata atd... Jednoduchá rada (např.: toto si tam vloz mezi <x> </x> ...a bude ti to fungovat) bude velmi vítaná :-) Díky

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Lysoněk

Datum vložení: 6.1.2009 17:56:47

Přiznávám, že jsem kretén.

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Lysoněk

Datum vložení: 6.1.2009 18:19:08

Podílel jsem se na hudebním CD Slunečnice. Rád skládám písně, rád hraju na kytaru, rád zpívám. Dokládám, že hodlám pracovat na něčem s názvem: "Omluva". Texty budou navazovat na můj pobyt v Naději, domově důchodců, omluvím se všem andělům, všem klientům, všem zaměstnancům za to, že jsem znesvětil chrám jejich práce, jejich obětavosti, jejich poslání omývat rány bezmocným, dát napít žíznivým, navštívit opušťené, jak jsem se až po čase dočetl v evangeliu, že tak slouží Kristus. Shýbá se k těm, kteří jsou v zajetí stínu smrti. Omlouvá se, za to, že jsem nepochopil hlubokou posvátnost celé instituce a choval jsem se tam jako prase. Doslova. Tímto alespoň přikládám květy prosby za odpuštění k nohám svatosti, která vzniká všude tam, kde se dva neb tři sejdou ve jménu Božím, a jak se zasvěcený člověk správně domnívá, jde o univerzální pohyb, ze kterého žije společnost, plamen, kolem kterého domorodí šamané vykonávají své rituály. Jsou to energetické uzly setkávání lidí, zvířat a vytvářející svět... A protože těchto uzlů je mnoho druhů, všechny, nezávisle na druhu, ať už jde o školství, nemocnice, úřady, všechny jsou projevem prastaré modlitby:"Otče náš". Ovšem k tomuto poznání jsem došel až po hříších svých. Jsem rád, že jsem nemusel projít očistcem či klinickou smrtí, abych si tyhle pravdy uvědomil. Jsou o tom knihy, o duchovních sférách , dymenzích života, neměl jsem čas je studovat, studoval jsem věci pouze pomíjivé. No život se vyvíjí a my rostem...

Avatar

Autor komentáře: Josef Hutěčka

Datum vložení: 6.1.2009 18:49:57

Taky jsem prošel branami oné instituce, kde působí zvláštní síly propojené s pravdami evangeli Ježíše Krista. K oněm energetickým uzlům bych dovysvětlil, že jsem si všiml, že lidé tam zaměstnaní nevidí očima jasnovidců, takzvaným třetím okem. Já viděl a mohu vysvětlit, že každý pohyb nějaké sestřičky nebo sanitářky je pod kontrolou vyšších dymenzí... Hodně se to podobá dějům v přírodě, totiž Elfům a Vílám, které pečují o svět rostlin a sami jsou pod kontrolou a ochranou. Opravdu jde o vykonávání Boží vůle podobně jako v makroformě např. o pohyb planet. Jde o podobnost. Jen v jiných veličinách. A dodávám, že jsem si všiml emocí a postojů lidí, kteří sledovali jako návštěvníci dění v Naději a často je napadla hromada znechucených a kritických myšlenek, když pozorovali děj tam. Ale já jsem snad více vzdělanější v jiných oblastech, a tak vím, že např. na východě existují tzv. mudry neboli svaté pohyby rukou. A také, že malý pohyb má velký svatý význam. Málokdo to viděl jako já, žemalé pohyby byly zářícími mudrami ve jménu lásky k bezmocným bytostem. To jsem chtěl dodat k milovanému kolegovi Lukášovi, se kterým jsem se setkal a jsem velmi mile zaskočen, že prozradil, že není pouze inženýrem věcí pomíjivých, ale jeho mysl se nechala vést k směru osvobození a osvícení, tak jako ta moje. Nashledanou.

Avatar

Autor komentáře: Michal Novák

Datum vložení: 13.1.2009 19:41:55

Dobrý den, to Rss je výborný prostředek pro komunikaci. Jsem rád, že mě nemá jak svést z Cesty. Je tolik sebevražd z různých důvodů. Někteří výše jmenovaní si vůbec neuvědomujou, že neví, jak se bránit lidem, kteří jsou stále v zatemnění mysli, jak říká Ježíš, mají oči, které nevidí a uši, které neslyší Boha. Myslím tím onoho Hutěčku a Lysoňka, ale moji ovečku jsem zachránil. Možná budou potrestáni a to ne světským způsobem. Bůh je nezávisle na formách, kterým se říká vývoj techniky, oděvu a moderní doba. Jak ti dva Lysoněk a Hutěčka se podobají středověkým upalovačům a inkvizitorům. Nejsou to pohádky,ale naprostý opis skutečnosti. Ti, kteří se pro svůj mužský pud spojený s nepročištěnou sexualitou a problémy osobní karmy staly vrahy Svatých...

Avatar

Autor komentáře: ája

Datum vložení: 28.2.2009 23:19:34

tak jsem z toho rss akorát tak jelen nechápu tomu ale jak tak čtu nejsem v tom sama.

Avatar

Autor komentáře: Diana Paračková

Datum vložení: 2.3.2009 10:50:44

Nic si z toho nedělej - my to nechápeme taky - ale snažíme se tady dělat chytré - alespoň tedy já ....

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz