Změny v SEO za rok 2011 – Google a Seznam.cz
Čtenáři interval.cz pravděpodobně vědí, co je to SEO a mají alespoň povšechný přehled o tom, jak optimalizovat webové stránky pro vyhledávače. Vyhledávací enginy nicméně neustále upravují své algoritmy ve snaze nabídnout relevantnější výsledky koncovým uživatelům, nabízí nové funkcionality a to, co platilo ještě před nějakou dobou, může v současnosti vypadat úplně jinak. Přehled v tom mají jen ti, co se SEO zabývají na profeionální úrovni. Může se ale v SEO orientovat i zájemce, jehož zájem je vysloveně příležitostný? Díky článkům Důležité změny v SEO za rok 2011 – I. díl: Google a Důležité změny v SEO za rok 2011 – II. díl: Seznam je to možné. Tyto dva články shrnují nejdůležitější věci v oblasti SEO, které se udály za minulý rok u vyhledávačů Google a Seznam.cz, které jsou z pohledu českého uživatele nejdůležitější.
Zdroj: seo-sem.robertnemec.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
-
Moderní trendy ve webdesignu: Top trendy pro rok 2024
12. ledna 2024 -
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025
Pavel
Bře 13, 2012 v 7:37Články od Roberta Němce jsou jedny z nejlepších. Máme taky nějaké na svém blogu http://studiobambasek.cz/blog , ale takovou kvalitu nejsme schopni dodržet, gratuluji.
Max
Kvě 15, 2015 v 13:26Souhlasim, best of the best…