
Využití e-mailu jako marketingového nástroje
Spam je nevyžádaná zpráva převážně komerčního charakteru. V současné době jsme úplně zahlceni spamem – vyskakuje na nás z e-mailových schránek, časopisů, novin, televize. Všude jsou samé nevyžádané reklamy, které nás otravují, ať už při pohledu do krajiny, nebo při sledování nějakého televizního pořadu. Spam je necílená reklama a je jedno, jestli propaguje flašku minerálky někde v poli u D1 nebo Viagru. Takto nějak zajímavě začíná článek Email jako marketingový nástroj s podtitulem „Aneb spamováním k ještě horším výsledkům“. Mají necílené spamy šanci zaujmout koncového přijemce?
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
Aukce CZ domén: Jak vydražit expirovanou CZ doménu?
12. června 2024 -
OpenAI zpřístupnilo ChatGPT Search všem uživatelům
6. února 2025
Nejnovější
-
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-
-