Reklamní slepota: co to je a jak s ní bojovat?
Podle některých každý den vidíme cca 600 až 625 reklam, kterým věnujeme alespoň chvilkovou pozornost… Avšak kolik billboardů si pamatujete například z vaší cesty do práce? Kolik televizních reklam vám utkví v paměti? A pokud už si je zapamatujete, dokážete je přiřadit správnému inzerentovi? Článek Reklamní slepota je prevít. Naučte se s ní bojovat se snaží nejenom definovat pojem „reklamní slepota“, ale také se snaží popsat, co ji ovlivňuje a jakým způsobem s ní je možné bojovat.
Zdroj: blog.h1.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Od iPhonu po Android: Ultra HDR přináší nový standard fotografií
1. listopadu 2024 -
Webový správce souborů Filestash – dojmy a recenze
29. července 2024 -
Proč investovat do nejvýkonnějších VPS s AMD EPYC procesory
14. června 2024
Miki
Úno 6, 2012 v 13:26Jak s ní bojovat? Šmankote, proč bych s ní chtěl bojovat… já jsem naopak velmi spokojený, že reklamu v drtivé většině vůbec nevnímám a to jí ani nemusím blokovat… :)
Garfield
Úno 6, 2012 v 13:35Miki, článek v odkazu si máš přečíst proto, abys dokázal v budoucnu eliminovat metody, kterými budou šiřitelé reklamy bojovat s naší současnou reklamní slepotou. Jasný?