Klasifikační analýza klíčových slov: jak se dělá, k čemu slouží
Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledavače používá k několika různým účelům. Marek Prokop vám ve článku Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov ukáže analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazývá i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Marek pro účely článku jednu analýzu skutečně provedl a ve výše odkazovaném článku vás s ní chce seznamu. Jako téma si zvolil vysavače a postupoval podobně, jako kdyby o vysavačích opravdu chtěl vytvořit web, např. e-shop, který by je prodával.
Zdroj: vyhledavace.info a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
-
Fandíme českým sportovcům a rozdáváme hosting ZDARMA!
26. července 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024