Je automatický import zboží od dodavatele dobrý nápad?
Velké množství internetových obchodů přebírá databází výrobků od nějakého svého dodavatele (což může být distributor, dovozce nebo i přímo výrobku), který pro každý produkt poskytuje popis, fotky, technické parametry atd. Doslova stačí jen stisknout pomyslné kouzelné tlačítko a nový obchod je na světě. Je zřejmé, že doby, kdy provozovatel internetového obchodu ručně vkládal veškeré údaje pro každou položku zboží (fotil jako fotograf, a upravoval a psal texty jako spisovatel) jsou z velké části nenávratně pryč a maximální efektivita plnění e-shopu zbožím je mantrou současnosti. Ačkoliv má tento přístup něco do sebe, současně je jistou cestou do pekel? Proč? Odpověď naleznete ve článku Automatický import zboží od dodavatele? Špatný nápad.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024 -
-
Jak lze snadno upravovat soubory v PDF?
14. září 2023
Nejnovější
-
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025 -
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025 -
Co je to Generative Engine Optimization (GEO)
11. července 2025