Je automatický import zboží od dodavatele dobrý nápad?
Velké množství internetových obchodů přebírá databází výrobků od nějakého svého dodavatele (což může být distributor, dovozce nebo i přímo výrobku), který pro každý produkt poskytuje popis, fotky, technické parametry atd. Doslova stačí jen stisknout pomyslné kouzelné tlačítko a nový obchod je na světě. Je zřejmé, že doby, kdy provozovatel internetového obchodu ručně vkládal veškeré údaje pro každou položku zboží (fotil jako fotograf, a upravoval a psal texty jako spisovatel) jsou z velké části nenávratně pryč a maximální efektivita plnění e-shopu zbožím je mantrou současnosti. Ačkoliv má tento přístup něco do sebe, současně je jistou cestou do pekel? Proč? Odpověď naleznete ve článku Automatický import zboží od dodavatele? Špatný nápad.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025 -
inPage AI: Jak na generování obsahu
18. července 2024 -
10 nejpopulárnějších programovacích jazyků a jejich využití
9. listopadu 2023
Nejnovější
-
.ai: Umělá inteligence a tak trošku ukradená doména
17. září 2025 -
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-