
Jak využít Analytics pro analýzu reklamních pozic AdWords?
Pokud inzerujete prostřednictvím Google AdWords, možná vás zajímá, která reklamní pozice v Google AdWords přináší nejvíc prokliků nebo konverzí? Je lepší být vidět na první nebo páté pozici? To jsou typické otázky, které zajímají většinu inzerentů. Univerzální odpověď ovšem neexistuje. Blog Dobrého webu vám ale prostřednictvím tutoriálu s názvem Analýza reklamních pozic pomocí Google Analytics od Heleny Šimkové ukáže, jak s využitím Google Analytics vytvořit jednoduchý, ale šikovný přehled, který vám pomůžes nalezením odpovědí na výše zmíněné otázky. Základním předpokladem vytvoření reportu reklamních pozic AdWords je propojení účtů AdWords a Analytics, zapnuté automatické označování a dále alespoň základní znalost práce s Google Analytics.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Moderní trendy ve webdesignu: Top trendy pro rok 2024
12. ledna 2024 -
Budoucnost HTTPS a SSL certifikátů
25. června 2025 -
Znovuuvedení domény .AD
5. září 2024 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024
Nejnovější
-
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025 -
Co je to Generative Engine Optimization (GEO)
11. července 2025 -
Počítač v kapse: Android 16 připravuje průlomový Desktop Mode
8. července 2025