
Jak vytvářet ceníky, aby neodradily vaše zákazníky?
O ceníku lze říci, že je alfou a omegou některých obchodních webů. Kde jinde, než v ceníku, zákazník nalezne přehledné a souhnné informace o cenách jednotlivých produktů (a případně o vlastnostech, které daný výrobek má). Nevzhledně provedený ceník, třeba v excelovém souboru ke stažení, což je nepochybně ukázka mimořádného fušerství, může vaše zákazníky velmi rychle odradit. Jak se ale něčemu takovému vyhnout? Článek Examples and Best Practice for Creating Effective Pricing Tables popisuje příklady a nejlepší prakticky pro vytváření ceníků, které vaše zákazníky rozhodně neodradí.
Zdroj: tripwiremagazine.com a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Thunderbolt 4 vs. OCuLink: Přišel čas na upgrade?
27. května 2024 -
Umělá inteligence v IT
27. září 2023 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
Webdesign: Jak optimalizovat tlačítka na webu
7. března 2024
Nejnovější
-
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-
-