Jak vyhodit peníze: hromadná registrace do katalogů

15. srpna 2011

Hromadná registrace do katalogů patří mezi poměrně oblíbené a často zmiňované postupy, jak rychle a snadno získat velké množství zpětných odkazů. Cena, která se často pohybuje v řádech jednotek korun za jeden trvalý odkaz, vypadá na první pohled velmi přijatelně a je možné získat stovky zpětných odkazů. Má to ale nějaký měřitelný efekt? Podle článku Hromadná registrace do katalogů je zbytečná investice – 1. díl a Hromadná registrace do katalogů je zbytečná investice – 2. díl, které shrnují výhody a nevýhody tohoto procesu a zjišťují jeho výsledný vliv na zlepšení výsledků registrovaného webu do katalogů, se ale zdá, že se jedná o naprosto zbytečnou investici.

Zdroj: blabol.cz.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

3 komentářů

  1. Martin

    Srp 15, 2011 v 12:27

    super, konecne to niekto zmeral… som rad a dakujem, budem mat na co odkazovat ked mi s tym zasa niekto mavat pred nosom :-)

    Odpovědět
  2. ria :)

    Srp 17, 2011 v 14:04

    Nie je odkaz ako odkaz ;))
    „Odkazy sú však kvalitatívne rozdelené. Ak má odkazujúca stránka vysoký PageRank, jej odkaz má väčšiu váhu, ako odkaz zo stránky s nízkym PageRankom. Niektoré odkazy majú teda veľmi nízku váhu a niektoré, nachádzajúce sa na tzv. link farmách majú na PageRank dokonca negatívny vplyv. Link farmy sú stránky, vytvorené výhradne na odkazovanie na iné stránky. „

    Odpovědět
  3. Regřík

    Srp 19, 2011 v 2:33

    „Řeknu vám, že registrace
    záslužná je jistě práce
    za dvě kila je to láce
    a to myslím bez legrace“

    Zdroj:
    http://www.blabolnik.cz/jsem-registrator-a-kdo-je-vic

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *