Jak vybírat klíčová slova?
Pokud začátky svého SEO snažení zahájíte špatným výběrem klíčových slov, může to mít neblahé následky pro vaše podnikání. Slova, na která se zaměříte, je potřeba vybírat opravdu s rozmyslem a je nutné uvažovat nad tím, zda vám skutečně přinesou požadovaný efekt. Martin Kolčaba se v prakticky napsaném článku Važte (klíčová) slova zaobírá situací několika klientů – konkrétně majitele stěhovací firmy z regionální působností z města na jihu Čech a malou autopůjčovnou, – kteří chtěli být ve výsledcích vyhledávání na prvním místě pro hledaný termín „stěhování“, respektive „autopůjčovna“. V odkazovaném článku se dozvíte, proč se cílení na jedno takové slovo, navíc docela všeobecné, vůbec nevyplatí.
Zdroj: blog.komart.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
Aukce CZ domén: Jak vydražit expirovanou CZ doménu?
12. června 2024 -
Doména .io v ohrožení: Co přinese předání Čagoských ostrovů?
10. října 2024 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024
Nejnovější
-
.ai: Umělá inteligence a tak trošku ukradená doména
17. září 2025 -
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-