Jak vybírat klíčová slova?
Pokud začátky svého SEO snažení zahájíte špatným výběrem klíčových slov, může to mít neblahé následky pro vaše podnikání. Slova, na která se zaměříte, je potřeba vybírat opravdu s rozmyslem a je nutné uvažovat nad tím, zda vám skutečně přinesou požadovaný efekt. Martin Kolčaba se v prakticky napsaném článku Važte (klíčová) slova zaobírá situací několika klientů – konkrétně majitele stěhovací firmy z regionální působností z města na jihu Čech a malou autopůjčovnou, – kteří chtěli být ve výsledcích vyhledávání na prvním místě pro hledaný termín „stěhování“, respektive „autopůjčovna“. V odkazovaném článku se dozvíte, proč se cílení na jedno takové slovo, navíc docela všeobecné, vůbec nevyplatí.
Zdroj: blog.komart.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Kdo má nejrychlejší WordPress hosting v ČR?
18. března 2025 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Vlastní web pomocí AI už může vytvořit opravdu každý
8. srpna 2024 -
Nové AI modely od Open AI a Google
22. května 2024
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025