
Jak používat tlačítka pro zvýšení konverzního poměru?
Tlačítka na webových stránkách výrazným způsobem ovlivňují konverzní poměr a tím i obchodní úspěšnost webu. Každá stránka by měla mít jasný účel a cíl a tlačítko by mělo vždy směřovat návštěvníky k tomuto cíli. Cílem může být např. odeslání kontaktního formuláře, žádost o kontakt, nezávazná poptávka, objednávka zboží či stažení demoverze produktu či např. katalogu výrobků. Může to být však také např. vytištění stránky, odeslání komentáře či přeposlání odkazu na stránku. Další informace o využití tlačítek pro zvýšení konverzního poměru naleznete ve článku Tlačítka pro lepší konverzi webu.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Proč investovat do nejvýkonnějších VPS s AMD EPYC procesory
14. června 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024 -
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025
Nejnovější
-
Jak vytvořit web zdarma?
5. srpna 2025 -
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025 -
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025
Adam
Čvc 29, 2010 v 10:17Četli jste vůbec ten článek, který odkazujete? Promovat na Intervalu takové žvásty, to si snad děláte legraci…
wojtik
Čvc 29, 2010 v 17:34Máte špatný odkaz na zdroj.