Fanouškovské stránky na Facebooku: proč a jak?
Facebook je bezesporu stále fenoménem dnešní doby. Podle některých statistik má celosvětově kolem 574 milionů uživatelů, z toho je cca 3 milionu Čechů (je samozřejmě otázka, kolik z nich Facebook reálně používá). Každopádně jsou to čísla, která jsou rozhodně zajímavá, zejména z hlediska marketingu a e-komerce. Jak nepochybně víte, Facebook umožňuje vytvářet tzv. fanouškovské stránky, které jsou věnovány nějakému produktu, aktivitě nebo jej seskupují lidi s podobnými zájmy. Následující články Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1 a Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2 vás stručně uvedou do problematiky tvorby těchto stránek.
Zdroj: webzurnal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Vstupte do éry umělé inteligence: ASOME Max Studio s AMD Ryzen™ 9 7940HS
14. listopadu 2023 -
Jak lze snadno upravovat soubory v PDF?
14. září 2023 -
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025
Honza Němec
Bře 14, 2011 v 10:49Jen doplním, že problematice se na stejném portálu bude věnovat ještě jeden díl spojený spíše s inspirací, jak to dělají velké firmy a čeho všeho se dá dosáhnout; během pár dnů bude zveřejněn.